Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Björnen har vaknat- diet igen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 december, 2006 at 14:29 #908506Anonym anvandareMember
Idag blev det ett blajablaj pass 👿 körde lite ben och mage. Utan min älskling och det var inge kul alls. Är inte motiverad till att köra själv just nu…behöver någon som pushar (tvingar ) mig!!
Imorrn är allt som vanligt och ett bröstpass väntar!
19 december, 2006 at 08:10 #908507Anonym anvandareMemberLinn wrote:Angående Frida, har du ingen aning om hur lika vi är… it´s scaryDär har du nog faktiskt fel;) Har ju träffat er båda varje dag i flera månader o inte sett en enda likhet så här långt.. vare sig i utseende eller personlighet:P
19 december, 2006 at 09:43 #908508Anonym anvandareMemberyra wrote:Där har du nog faktiskt fel;) Har ju träffat er båda varje dag i flera månader o inte sett en enda likhet så här långt.. vare sig i utseende eller personlighet:P+1
19 december, 2006 at 12:14 #908509Anonym anvandareMemberyra wrote:Där har du nog faktiskt fel. Har ju träffat er båda varje dag i flera månader o inte sett en enda likhet så här långt.. vare sig i utseende eller personlighet:PFan dig gick det inte att lura :p
Nä men seriöst, klart du har rätt. Jag kan både laga mat OCH har koll på mina papper19 december, 2006 at 12:26 #908510Anonym anvandareMemberBröst[/b] today, mycket bänk! Körde 4 set med ganska lång vila iom att vi körde alla tre: Janne, Magnus och jag. Testade att maxa på 80kg, men det gick inte. Ganska nyligen börjar köra bänk så tekniken suger ganska rejält. Men men, det kommer väl
(Har dock inga planer på att bräcka Fridas 97,5kg, att hon är starkare i bänk har egot inga problem med )Bara tre övningar idag:
Fri bänkpress
Lutande bänkpress i Smith
Omvänd bänk i SmithKör ganska korta pass nu, skulle vilja köra mer. Lite annorlunda träning nu emot vad jag kört tidigare, lite tyngre korta pass och mer vila mellan seten. But hell, still growing
19 december, 2006 at 13:12 #908511Anonym anvandareMemberLinn wrote:Fan dig gick det inte att lura
Nä men seriöst, klart du har rätt. Jag kan både laga mat OCH har koll på mina papperHa ha:P Fast tror nog att du har fel ännu en gång. Frida har lagat jättegod mat till mig så det kan hon alldeles utmärkt, o vad det gäller papper så trodde jag att det var din svaga sida, var ju just pappersarbetet du hade lite trubbel med på nautilus;)
19 december, 2006 at 13:27 #908512Anonym anvandareMemberyra wrote:Ha ha:P Fast tror nog att du har fel ännu en gång. Frida har lagat jättegod mat till mig så det kan hon alldeles utmärkt, o vad det gäller papper så trodde jag att det var din svaga sida, var ju just pappersarbetet du hade lite trubbel med på nautilus;)+100:pop:
19 december, 2006 at 13:36 #908513Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:+100:pop:VAD, VAD har hänt här egentligen;) Någon som vill förklara så att vi på forumet kan få klarhet i vad som hänt med den förr så ”kärvänliga” tonen mellan Linn och Frida
21 december, 2006 at 14:24 #908514Anonym anvandareMemberIdag dödade vi axlarna rejält!
Sidolyft i maskin 6*8-10
Militärpress i Smith 4*8-10
Framåtlutande hantelyft 3*8
Axelpressar i maskin 3*7-8
Baksida i maskin (nautilus grymmaste baksidaaxel maskin :emo-thumb ) 3*8 + 3 dropset.Utan min älskling men med en annan biff;) Jäkligt bra pass, kändes kanon!
Bra jobbat Janne!!Lunchen på det var pannkakor grädde o sylt
21 december, 2006 at 14:57 #908515Anonym anvandareMemberHej Linn!
Kul att du startat en ny journal!
Du kommer säkert att inspirera många med den.
Så brutalt stark du är!
Ha kul på gymmet och kör hårt.
:friends:21 december, 2006 at 17:52 #908516Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Hej Linn!
Så brutalt stark du är!
:friends:Tack Ulrika,
Jag skriver så länge jag har tid för det.
Hårt kör jag ALLTID och träningen är riktigt kul just nu :emo-thumbÄven om en viss person har lyckats vända halva forumet mot mig
Men men, man kan inte vara älskad av alla22 december, 2006 at 12:17 #908517Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Hej Linn!
Så brutalt stark du är!
:friends:Tack Ulrika!
Träningen går riktigt bra, tack vare de bästa träningspartners man kan ha
Kör hårt du med!Kram Linn
22 december, 2006 at 12:22 #908518Anonym anvandareMemberBlir ingen träning idag, känner mig lite hängig… min ”julförkyldning” som smugit sig på Men jag ska kurera mig, för den SKA inte få bryta ut!
Snart bär det iaf av till Värmland där jag ska vila upp mig ordentligt, äta mammas goda mat och bli ompysslad saknar er därhemma.
Armar står på schemat så fort jag mår lite bättre!
22 december, 2006 at 20:51 #908519Anonym anvandareMemberKul med ny journal.
Jag är likadan. Jag tränar också bättre om ngn pushar mig.
Det behövs för att lyfta sig det där lilla extra.23 december, 2006 at 09:29 #908520Anonym anvandareMemberLinn wrote:Lunchen på det var pannkakor grädde o syltTrrrööööcccckkkkkk :up:
Kör hårt Linn och God Jul på dig!
/Trazan
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.