Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Björnen har vaknat- diet igen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 december, 2006 at 19:53 #908521Anonym anvandareMember
Idag blev armpasset av! Körde tempo som fan eftersom jag körde själv och inte kunde köra på de vikter jag brukar. Gick gick rätt bra och det brände som fan i triccarna :emo-thumb
Hammercurl med rep
Stångcurl, varvade rak med z-stång (varannat set)
hantelcurl sittande
Pushdowns med rep
Smala pressar i bröstmaskin
Enarms cc underarmsgrepp
DipsIngen cardio hann jag med eftersom gymmet stängde. Men fick upp flåset iaf, i och med det höga tempot. Hade ingen stenkoll på set och reps, då jag fokuserade på att minimera vilan. Och det tog vill jag lova!
Efter träningen blev det bröd, proteindrink och en dammsugare, plus kosttillskott.
23 december, 2006 at 23:04 #908522Anonym anvandareMemberKör rygg eller ben när ni kommer till mitt BTB Gym till veckan.
Det är de bästa maskinerna vi har tycker jag.God Jul !
24 december, 2006 at 16:27 #908523Anonym anvandareMemberTja björnen!
Har längtat efter din journal….
Var du på FF el inte?
Är ditt mål ff 07? Är det inte så att när man kammat hem storvinsten på Lucia P får man inte tävla mer?
Varför inte SM?
Hursomhelst tycker jag att du är grym:emo-thumb
Lyck till
Hälsningar
Sanaz
PS GOD JUL:D24 december, 2006 at 18:10 #908524Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Kör rygg eller ben när ni kommer till mitt BTB Gym till veckan.
Det är de bästa maskinerna vi har tycker jag.God Jul !
Det blir Rygg på onsdag eller axlar på torsdag inte bestämt när jag åker hem.
24 december, 2006 at 18:13 #908525Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Tja björnen!
Har längtat efter din journal….
Var du på FF el inte?
Är ditt mål ff 07? Är det inte så att när man kammat hem storvinsten på Lucia P får man inte tävla mer?
Varför inte SM?
Hursomhelst tycker jag att du är grym
Lyck till
Hälsningar
Sanaz
PS GOD JUL:DHej Sanaz,
Tack! Kul att höra
Nej jag var inte på FF.
Jag kör nog Luciapokalen nästa år, och ev SM.GOD JUL på dig med!
24 december, 2006 at 18:32 #908526Anonym anvandareMemberIdag firar vi jul och det blir ingen träning. Nu ska vi öppna klappar :emo-thumb
Ha en mysig JUL allihop!!
26 december, 2006 at 15:30 #908527Anonym anvandareMemberInte orkar skriva så mycket här, måste ju tillbringa tid med familjen eftersom jag åker hem idag redan.
Iallfall så på juldagen körde jag ben/mage och idag bröst. Imorrn blir det rygg som vanligt.
Benpasset gick helt ok, men bröstpasset idag lite bättre ändå. Gillar köra bröst som fan! Lite annorlunda upplägg mot vad jag brukar köra, man får ju anpassa sig till de (fåtaliga) maskiner och fria vikter som finns på gymmet. Bröstpressen var riktigt skön, men fick ont i axlarna (känner DIREKT av när jag inte ätit glucosamine/msn på några dagar..) så jag körde det smalare greppet vilket känder betydligt bättre. :emo-thumbBröstpress 7 set
Pecdec 5 set
Pullover på bänk (hantel) 3 set
CC 2 setPromenix hem från gymmet.
Idag ska jag åka hem, saknar dig min älskling
27 december, 2006 at 13:03 #908528Anonym anvandareMemberRYGG[/b] hemma på Nautilus igen
Sitt-rodd 3*10
Latsdrag v-grepp 3*8-10
Chins (fria med hjälp) 3* max
Latsdrag bakom huvudet 3*10
Pullover maskin 3* 10-1220 minuter kondition efter passet. Tänkte köra ikväll oxå :emo-thumb
Gick helt ok även om jag bara drack en sojamjölksdrink till frukost (+ alla tillskott då). Kliver upp en timme före träningen och orkar inte alltid äta så tätt inpå passet… får väl skylla mig själv att jag okar inte gå upp tidigare :p
Efter passet 2 Gainomax
27 december, 2006 at 21:32 #908529Anonym anvandareMemberBlev 50min promme och ytterligare 40minuter kondition ikväll 620kcal :emo-thumb
NU HAR DIETEN STARTAT!!!!
Skojar bara :p
Men idag har jag legat på kcal underskott första dagen på tja… på ett år typ!28 december, 2006 at 14:10 #908530Anonym anvandareMemberAXLAR[/b] rejält linimenterade…
Lateral raises 4* 10-12
Axelpressar i Smith 3*8-10
Framåtlutande hantellyft 3*10
Baksida enarmsdrag i cc 3*10 + några forced
Lateral raises 2 dropset
Omvänd pecdec 2*10 + 2 dropset.12 minuter cardio var allt jag hann med före jobb. Blir nog en snabbis ikväll oxå.
Pulsen när jag ställde mig på crosstrainer var uppe i 180 direkt, passet var ruggigt intensivt!! :emo-thumb
31 december, 2006 at 12:46 #908531Anonym anvandareMemberFredagsträningen
förmiddag: ARMAR + 45min cardio
kväll: 30minuter cardio + 15 set mageHelt ok armpass, men hade sånt sjukt träningvärk i bakaxlarna att jag inte riktigt fick ut allt i tricepsen tyvärr… brukar aldrig få sånt tryck att det känns som två tennisbollar som vill ut ur skinnet
Dagens träning skulle blivit cardio + bröst eller ben, men jag kände lite i halsen i morse så jag tar det lugnt till på tisdag. Ingen ide att utmana ödet…
Ska ta det lugnt nu i två dagar och försöka motverka bacillerna!
För övrigt har en STRIKTARE KOST INLETTS! Började käka bra (inge godis, skräpmat etc) i onsdags och hoppas hålla detta nu… Brukar inte riktigt kunna motivera mig om jag inte har nån tävling i sikte, men jag känner att kroppen inte pallar bära på så mycket vikt.. även om killen vill ha mig såhär rund :p
2 januari, 2007 at 19:16 #908532Anonym anvandareMemberNu är den hemska helgen över och vardagen här igen!! WEEE! Har varit två dagar där vi ätit lite allt möjligt, falafel och ris, pizza och godis. NYÅR helt enkelt
Men nu är det slut på det :nono:
Från och med idag tänkte jag börja hålla koll på käket. Räknar inga kalorier än, utan uppskattar bara mängden (har ganska bra koll på vad jag får i mig ändå.)TRÄNING IDAG igen efter några dagars ofrivillig vila (pga halsont och ett stängt gym) SNacka om sköönt att va tillbaks! :emo-thumb
Ett bröstpass inledde träningsveckan och det gick helt ok.
Bröstpress brett (normalgrepp) 3* tungt
Bröstpress smalt 3* tungt
Lutande bröstpress 3* tungt
cc nedåt 3* tungt
cc uppåt 3* tungtRäknade inte repsen så noga idag, körde bara på och med hyfsade vikter. Kom nog inte upp i så många reps skulle jag tro..
20 minuter cardio hann jag med. Promme till jobb 25minuter.
Senare ikväll: minst 45 minuters crosstrainer :kicking:
2 januari, 2007 at 19:41 #908533Anonym anvandareMemberLinn wrote:Nu är den hemska helgen över och vardagen här igen!! WEEE! Har varit två dagar där vi ätit lite allt möjligt, falafel och ris, pizza och godis. NYÅR helt enkelthaha
4 januari, 2007 at 20:18 #908534Anonym anvandareMemberOnsdag: RYGG
Vi körde följande övningar:
Sittande rodd
latsdrag bakom nacken
smala latsdrag
Chins
PullovermaskinTungt var det igår.. men bra bra pass som tog som det skulle!! :emo-thumb
Vi har allltid så kul tillsammans, även på träningenTorsdag: hann inte med morgonpasset, då jag var tvungen jobba. Det blev ett kvällspass istället med både styrka och cardio:
Baksida lår, ländrygg + mkt stretch. 25 minuter cardio. Ska försöka inte köra cardio varje dag nu, eftersom jag börjat sköta maten.. Inte allt på en gångOm inga skador sätter käppar i hjulet så blir det SM…
4 januari, 2007 at 20:23 #908535Anonym anvandareMemberHärligt Linn! Det låter bra detta… Kör på bara, bruden!
Hoppas på ett gott 2007 åt oss alla! *KRAMAR** -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.