Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Björnen har vaknat- diet igen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 januari, 2007 at 12:30 #908551Anonym anvandareMember
Lycka till Linn, kommer följa din journal till max
kraaaamar
8 januari, 2007 at 12:32 #908552Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Lycka till Linn, kommer följa din journal till maxkraaaamar
Tack Pernilla!!
Ses snart över ett pass eller fika?
Kram8 januari, 2007 at 12:38 #908553Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tack Pernilla!!
Ses snart över ett pass eller fika?
KramJa absolut gör ja gärna
Vad sägs om helgen som kommer nu, typ söndag kanske??kraaama
8 januari, 2007 at 12:41 #908554Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Ja absolut gör ja gärna
Vad sägs om helgen som kommer nu, typ söndag kanske??kraaama
Söndag blir perfekt. Hörs närmare! :emo-thumb
8 januari, 2007 at 12:43 #908555Anonym anvandareMemberDELMÅL: ner 10kg första 4 månaderna (dvs 67kg i maj)
Upplägget[/b]
Första 6 veckorna.
Intag: 2500kcal/dag.
Morgonpromenader 60 minuter 3-4 dagar/vecka.
Cardio 40min 3ggr/vecka.
Gympass 45-60min 6 dagar/v.8 januari, 2007 at 14:25 #908556Anonym anvandareMemberLinn wrote:Söndag blir perfekt. Hörs närmare! :emo-thumbToppen Byggarn
Ha re gött o kör hårt som du alltid kör!!!!!!!kramar
8 januari, 2007 at 15:15 #908557Anonym anvandareMemberTjena bruden!
Kul att Du är på gång igen!Får tajma ett pass snart igen, å kämpa ihop inför höstens tävlingar!Kör hårt
Kramar Extrem biffen(hehe)
8 januari, 2007 at 15:42 #908558Anonym anvandareMemberJosefin Brander wrote:Tjena bruden!
Kul att Du är på gång igen!Får tajma ett pass snart igen, å kämpa ihop inför höstens tävlingar!Kör hårt
Kramar Extrem biffen(hehe)
Hej där!!
Det får vi göra. Blir grymt inspirerad av att träna med dig!Jag tränar på morgonen alla dagar, men på helgen funkar. Triccar/baksida axlar nu på lördag eller söndag?
Kram på dej
9 januari, 2007 at 08:22 #908559Anonym anvandareMemberTisdag och bröst idag! Föst en promme på en timme och frukost.
Sitter här med sjuk överdjävulsk träningsvärk benen, som om jag inte kört ben förut! Skööönt!
Kan ju säga att det är liiite skillnad på att gå upp halv åtta istället för morgonpromenad… (fuck you Citymail!)
Nu har iaf dieten satt fart och jag är riktigt motiverad!!Igår sa mamma: ”vad bra att du äntligen börjat dieta!” Hon tycker jag e tjock :p Hon gillar det jag håller på med min mamma
Nä, ut och promma nu grisen..
9 januari, 2007 at 08:30 #908560Anonym anvandareMemberTjena gumman!
Ja, nu är det bara att spotta i nävarna..
Vi kan höras ang helgen!Tränar du alltid på Nautilus?Jag börjar 12 vissa dagar, så ev kunde jag hänga på ett morgonpass,om jag orkar:)Kramis
Go on fighting
9 januari, 2007 at 12:19 #908561Anonym anvandareMemberBRÖST! [/b] :emo-thumb
Körde ganska höga reps idag, då axlarna inte är bra.
Värmde baksida axlar i cablecrossen först, ca 6 set.Bänkpress 5 set
Bröstpressmaskin smalare grepp 4set
Lutande hantelpressar 3 set
Bröstpress brett 3 setKändes helt OK och jag hade bra med energi idag!
20 minuter cardio efter passet.Ikväll kör jag ytterligare en halvtimme + mage :nod
9 januari, 2007 at 15:27 #908562Anonym anvandareMemberJosefin Brander wrote:Tjena gumman!
Ja, nu är det bara att spotta i nävarna..
Vi kan höras ang helgen!Tränar du alltid på Nautilus?Jag börjar 12 vissa dagar, så ev kunde jag hänga på ett morgonpass,om jag orkar:)Kramis
Go on fighting
Jag tränar alltid på Nautilus, nära och bra! Tränar med killen före jobb, remember?
Det är bara att hänga på nån dag!!
vi kör, rygg imorrn, axlar to, armar fred.Annars kör jag triccar ensam på lördag
Vi hörs närmare men vi ses väl i helgen oansett?
Nu har jag bestämt mig!
9 januari, 2007 at 20:12 #908563Anonym anvandareMemberLinn wrote:Igår sa mamma: ”vad bra att du äntligen börjat dieta!” Hon tycker jag e tjock :p:p ja, se mammor….Tur att din mamma gillar det du gör i alla fall!!
Ska bli kul att följa din väg till SM. Förhoppningsvis ses vi backstage!
Men våga nu inte väga in under 55 kg så jag får möta dig :nono:9 januari, 2007 at 21:29 #908564Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote::p ja, se mammor….Tur att din mamma gillar det du gör i alla fall!!Ska bli kul att följa din väg till SM. Förhoppningsvis ses vi backstage!
Men våga nu inte väga in under 55 kg så jag får möta dig :nono:Ingen fara, blir nog tungvikten för mig
Håller ögonen på dig oxå!
9 januari, 2007 at 21:31 #908565Anonym anvandareMemberLinn wrote:Jag tränar alltid på Nautilus, nära och bra! Tränar med killen före jobb, remember?
Det är bara att hänga på nån dag!!
vi kör, rygg imorrn, axlar to, armar fred.Annars kör jag triccar ensam på lördag
Vi hörs närmare men vi ses väl i helgen oansett?
Nu har jag bestämt mig!
Hej gumman!
Ja, absolut, vi hörs av!Jag kör gärna ett tidigt pass med Dig!
Jo, bilderna var litet mörka,,måste fixa bättre kamera..
Bestämt dig?!Ållrrajt:emo-thumb
Kramis -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.