Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Björnen har vaknat- diet igen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 januari, 2007 at 16:03 #908596Anonym anvandareMember
Lycka till nu Linn!:emo-thumb
15 januari, 2007 at 16:18 #908597Anonym anvandareMemberettan wrote:Lycka till nu Linn!:emo-thumbThanx!
15 januari, 2007 at 22:31 #908598Anonym anvandareMemberIkväll:
30 minuter på trappen- 400kcal + axelrehaben. jobbig som fan den där löjliga övningen jag fick..Intaget:
50g fett och runt 200g av både kolisar och protte.15 januari, 2007 at 22:35 #908599Anonym anvandareMembertycker det är dax att ta av dig tomteluvan nu linn! julen åkte väl ut i helgen eller??
15 januari, 2007 at 22:44 #908600Anonym anvandareMemberOk, skynda långsamt
16 januari, 2007 at 08:04 #908601Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tycker det är dax att ta av dig tomteluvan nu linn! julen åkte väl ut i helgen eller??Julen varar än till påska.. tralalala
16 januari, 2007 at 09:37 #908602Anonym anvandareMemberMorgonvikt: 75kg (-2kg första veckan :emo-thumb )
Promenad 60 minuter, frukost och strax ett benpass!
16 januari, 2007 at 21:36 #908603Anonym anvandareMemberBen + vader 45 minuter.
Fria knäböj, benpress, benspark, lårcurl, vader i benpress samt sittande vadpress. Kort och intensivt pass + 20min crosstrainer.Kvällspromme med vovven nästan en timme.
Imorrn, bröst eller rygg! Beroende på hur fräsch/stark jag känner mig.
16 januari, 2007 at 21:40 #908604Anonym anvandareMemberLinn wrote:Kvällspromme med vovven nästan en timme.Har du skaffat vovvsing?
17 januari, 2007 at 07:46 #908605Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Har du skaffat vovvsing?Fick tre hundar och en katt ”på köpet” när jag skaffade kille
17 januari, 2007 at 13:32 #908606Anonym anvandareMemberLinn wrote:Även varit hos en Naprapat (Peter) på Flex Gym, Tyresö idag.
Han släppte flertalet låsningar i axlar, rygg och nacke och konstaterade att jag behöver stärka mina stabilisatorer. Så hädanefter blir det pressar på boll, samt lite andra övningar i samma syfte, dvs stärka lederna och avlasta axlarna.Kondition ikväll samt rehab och- stabilitets övningar :emo-thumb
Jag gick dit idag och säger bara DAMN så jävla bra ..
Flertalet låsningar som han bara tog bort en efter en.Trots att det är inflammation i båda armbågarna + bicepsfästet i axel som är mitt problem så känner jag mej så fruktansvärt mycket bättre redan.Ger hopp om framtiden – tack så väldigt mycket för tipset!!
:up:17 januari, 2007 at 19:48 #908607Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Jag gick dit idag och säger bara DAMN så jävla bra ..
Flertalet låsningar som han bara tog bort en efter en.Trots att det är inflammation i båda armbågarna + bicepsfästet i axel som är mitt problem så känner jag mej så fruktansvärt mycket bättre redan.Ger hopp om framtiden – tack så väldigt mycket för tipset!!
:up:Skönt att du fick tid så snabbt och att det känns bättre.
Jag har varit till flertalet naprapater och han är helt klart en av dem bättre :emo-thumb
Själv ska jag dit om någon vecka igen. Inga problem går över så snabbt..
Det kostar lite, men det är det värt. Synd att dem inte har klippkort på såna ställen18 januari, 2007 at 09:26 #908608Anonym anvandareMemberLinn wrote:Skönt att du fick tid så snabbt och att det känns bättre.
Jag har varit till flertalet naprapater och han är helt klart en av dem bättre :emo-thumb
Själv ska jag dit om någon vecka igen. Inga problem går över så snabbt..
Det kostar lite, men det är det värt. Synd att dem inte har klippkort på såna ställenJa, fort fick jag tid och mkt bra var han. Jag ska oxå tbx ett par gånger till.
Funderar även på att byta till gymet där.. ? Mycket trevligare än det jag har nu.
:nodMan får se kostnad i paritet med vad det ger.
En femhundring är mycket pengar om det går åt till bio och (onödiga) modekläder.
Femhundra i månaden på friskvård är lika med investering som ökar värdet.
Och likaså är kan man se samma summa fast spenderad på alkohol med påföljande dags fyllekäk som ren resursförstöring.Jag skulle gärna se naprapaterna lika billiga som ssjukgymnastik – men samtidigt så grämer jag mej inte över pengar som ger så mycket utdelning.
Går det bra med dieten? Hoppas det – skickar lite ’strong-will’ ditt håll.:p
Du klarar det så bra.18 januari, 2007 at 09:41 #908609Anonym anvandareMemberPromenad 1h
BRÖST 45 minuter [/b]
Avslutade med min nya stabiliserande övning samt 20 minuter intensiv cardio.50 minuter lågint inne + 30min prom ute lite senare.
Idag blir det vila från promenaden och ett ryggpass + kardio :emo-thumb
19 januari, 2007 at 08:01 #908610Anonym anvandareMemberTORSDAG- RYGG[/b]
Stångrodd 4*10
Breda latsdrag 3*8
Chins i maskin 4*8-10
Pullovermaskin 3*10
Ryggresningar 2*10+ lite mage/bålträning.
15min jogging efter passet och 30minuter crosstrainer på kvällen.
FREDAG- BICEPS![/b]
Först en promenad nu på en timme, frukost och lite biccar.
Känner mig inte hundra, liten förkyldning på G kanske så jag tar det väldigt lugnt idag… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.