Böj, bänk, mark gör svag man stark !

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Böj, bänk, mark gör svag man stark !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 115 total)
  • Author

KOm just hem från träningen.

Marklyft
    140×5
    140×5
    140×5

Rakamarklyft

70×5
    70×5
    70×5

Greppträning med cromad skivstång=dåligt grepp (symetriskt)

160kg i 10 sekunder
    160kg i 12 sekunder

Bänkpress
    80×5
    80×5
    80×5

Bra styrka,o bra träningsupplägg.
    Öjebyn…då är du i gott sällskap,många duktiga lyftare däruppe.

När är nästa tävling för dej? serien eller?

jo, tack så mycket:D hoppas på öka styrkan också :)
    Dom är grymt duktiga och jag är så glad över att jag har hamnat i ett så trevligt lyftargäng :D

nästa tävling för mig är norrländskan.

Och ihelgen laddar jag för måndagen, då jag ska försöka mig på en 3a på 140 i knäböj. men blir det en 2a så är jag nöjd för det är pers:)

emme wrote:
    jo, tack så mycket:D hoppas på öka styrkan också :)
    Dom är grymt duktiga och jag är så glad över att jag har hamnat i ett så trevligt lyftargäng :D

nästa tävling för mig är norrländskan.

Och ihelgen laddar jag för måndagen, då jag ska försöka mig på en 3a på 140 i knäböj. men blir det en 2a så är jag nöjd för det är pers:)

SKa du gå i non-utrustningsklassen på norrlänskan? tror jag ska ner jag med men ska inte tävla något.

jag kör i non-utrustningsklassen, för jag har ingen utrustning. Ska köpa en efter sommaren.
    Vaför ska du inte tävla något ?

emme wrote:
    jag kör i non-utrustningsklassen, för jag har ingen utrustning. Ska köpa en efter sommaren.
    Vaför ska du inte tävla något ?

Ryggen vill inte vara med och leka =/

Okej, synd det :( Hoppas det blir bra.

Idag har jag kört lite biceps, det var minst 2 månader sen jag körde biceps sist, orkar inte skriva upp hur jag tränade, eftersom jag tycker det är ointressant sjäv=) väldigt låga vikter, men man blir ju bra på det man gör så det är inte så konstigt att vikterna var låga. imorron är det iallafall riktig träning , då är det KNÄBÖJ !

nu är lovet slut :( och jag ska snart fara till skolan. Senare idag ska jag träna, då är det ben.

Måndag. lovet slut. tråkigt men ändå bra! så man får i sig en rejäl lunch varje dag iallafall. Nu blir det PBs igen hoppas jag på :)

HAr just käkat korvstrogonof. Var hugrig efter träningen.

Knäböj
    serie upp
    140×2 PB !!!
    120×3
    120×3
    120×3

Hacklift
    slipade lite på tecknikgen idag. kändes riktigt bra nu
    90×5
    90×5
    90×5

Mage i maskin
    fullt magasinx15
    fullt magasinx15
    fullt magasinx15

sen körde jag lite grepp med en väldigt grov stång.

idag har det inte hänt mycket, tv tittande, dator sittande och lite pluggande .
    Imorgon är det träning ! Då är det bröst och lite lätt ben =) längtar som fan. Jag har inte ens någon träningsvärk i benen idag, Och det var ändå pers i böjen :( Jag får väll satsa på en 3a på 140 nästa vecka då.

Nu ska jag iallafall ätaa nått :) fårse vad jag hittar i kylen.

Hadet så bra ciao!

Dagens träning !

Bänkpress
    100×5
    100×5
    100×5
    lätt och explosivt

Flyes
    20×5
    20×5
    20×5

Drag till hakan
    50×5
    50×5
    50×5

Knäböj
    50×5
    50×5
    50×5

Okej ! jag förstår det för jag ser inte stor ut. Jag har väldigt stor chans att vinna sm nästa år. Jag har ju aldrig testat med utrustning än. jag tror jag kommer göra ca 450 sammanlagt på norrländskan, och det är då utan hjälpande tävlingsutrustning. han som vann sm iår gjorde 535 med utrustning. så det finns ju en risk för att det kommer gå bra för mig :) Men eftersom att det blir första året jag kör med utrustning nästa år så bryr jag mig inte om vad jag kommer.

joda nog kan jag öva in det redan nu, men jag har ingen utrustning.
    Det är ett helt år kvar till nästa sm. kommer förmodligen vara starkare om ett år. Sen så kommer jag bara se hela nästa år som en erfarenhet. Men kommer ändå satsa allt. men jag kommer inte bry mig om vad dom andra gör. kommer köra mitt egna race!

Shit, det du kör är riktigt starkt. :)
    Jag ligger och kör reps på runt 60-65kg.
    Blir ju riktigt inspirerad av dig här. :)
    Riktigt kul att se nån som cyklar också!
    Själv cyklar jag bmx, freeride och dh. :)
    Iofs inte varit mkt i vinter. :(

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 115 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.