Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911233
    SUSAN wrote:
    Du kör på bra ser jag:emo-thumb
    Bra tänkt när det gäller dina triceps!jag saknar min hårdträning på mindre reps:( Men efter april kan jag bygga hårt och tungt igen,Hehe:aggresiv:
    Bra jobbat vännen!!Ska bli intressant hur ditt upplägg ser ut efter jul!Lycka till och kör hårt!:emo-thumb //S*

    Hej!
    ja triceps har tagit mkt stryk de senaste.. men vuxit bra med=) så ett litet discopass gjorde bara gott tror jag.
    Imorse blev det 2 bröstövningar, benspark, 2 övningar för vader…
    Uppdate kommer snart.
    Så nu e din diet i fullfart, härligt… Ska bli skitkul att se dig på scenen!!! Vet att det kommer bli en grym debut för dig!

    #911234
    storcc wrote:
    Hej!
    ja triceps har tagit mkt stryk de senaste.. men vuxit bra med=) så ett litet discopass gjorde bara gott tror jag.
    Imorse blev det 2 bröstövningar, benspark, 2 övningar för vader…
    Uppdate kommer snart.
    Så nu e din diet i fullfart, härligt… Ska bli skitkul att se dig på scenen!!! Vet att det kommer bli en grym debut för dig!

    Bra att triccarna vuxit på dig,betyder ju att du kört på bra!Mina kommer sakta men säkert ,Hehe!
    Japp,dieten är i full gång sen 1/12:emo-thumb
    Tror du det?Tack snälla du;)
    Ska du med tävla eller vara åskådare?Ska bli kul att ses!Hoppas du får en underbar jul vännen!!!:friends: //S*

    #911235
    SUSAN wrote:
    Bra att triccarna vuxit på dig,betyder ju att du kört på bra!Mina kommer sakta men säkert ,Hehe!
    Japp,dieten är i full gång sen 1/12:emo-thumb
    Tror du det?Tack snälla du;)
    Ska du med tävla eller vara åskådare?Ska bli kul att ses!Hoppas du får en underbar jul vännen!!!:friends: //S*

    mm Jag skjuter på tävlingsplaner ett par år.. e ju senior nu, svårt att hävda sig som ung senior =)
    Men i publiken kommer ja med all säkerhet sitta o skrika, förhoppningsvis även bakom scenen =P
    God Jul!!!

    #911236

    Grym styrka i benen =)

    #911237
    Samir wrote:
    Grym styrka i benen =)

    Tack!! Du är grymt stark i bänken!!!
    Hur går det med jobb nu? e du mkt i gbg?

    #911238

    jo då jobbet flyter på. Är ju i Askim och jobbar varjedag, men mer än jobb e det inte i gbg än, ska bara fixa bilen och sen flytta in hos en polare ett tag tills man fixar eget =)

    #911239
    Samir wrote:
    jo då jobbet flyter på. Är ju i Askim och jobbar varjedag, men mer än jobb e det inte i gbg än, ska bara fixa bilen och sen flytta in hos en polare ett tag tills man fixar eget =)

    Jaha. okaj. Gött att få boende tillsvidare iaf. vart ska du träna då?

    #911240

    GOD JUL Vännen!Hoppas du får en underbar jul!Var rädd om dig!!Kram//S*:friends:

    #911241
    storcc wrote:
    Jaha. okaj. Gött att få boende tillsvidare iaf. vart ska du träna då?

    Kommer att köra på exhale =)

    #911242

    Är stående militärpressar skonsammare för ryggen? :)

    #911243
    Samir wrote:
    Kommer att köra på exhale =)

    Så klart=) hehehe

    #911244
    SUSAN wrote:
    GOD JUL Vännen!Hoppas du får en underbar jul!Var rädd om dig!!Kram//S*:friends:

    Tack desamma!!! hoppas tomten kommer fram trots bristen på snö..kramar

    #911245
    #Sly# wrote:
    Är stående militärpressar skonsammare för ryggen? :)

    Jag vet faktiskt inte. Tycker det belastar rätt mkt på korsryggen och man får jobba för att få det stabilt… Men omväxling förnöjer:)

    #911246

    edit.

    #911247

    Fredag 22/12[/b]

    Bröst och vader, ett extra bröstpass, träningsvärk i triceps.. kändes ok om än lite stelt..

    Bänkpress
    10*100kg
    5*120kg
    1*130kg
    1*132,2kg bom! nöjd ändå med tanke på förutsättningarna. Testar igen efter jul då kommer det förhoppningsvis gå.
    Lutande hantelpress
    10*32,5kg
    8*37,5kg
    6*45kg
    5*45kg helt slut i triceps.

    Vader
    Stående vadpress
    5set*6-20reps*maxvikt plus 3 15kg plattor.
    Sittande vadpress
    5set*6-20reps*45-90kg

    Snabbt, skönt, kontakt…dessa ord beskriver passet idag!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.