Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911293
    Charlotte_ wrote:
    WOW, inga dåliga marklyft inte, grattis!! Ser fram emot bildern i helgen :P

    Tack!!
    Ojoj…Nu e de många som jag har lovat bilder… Jag ska göra mitt bästa, har en rätt bra kamera tror jag och en träningspolare som ska med. Så det borde gå att fixa…

    #911294
    Robert Svensson wrote:
    Dom ser vi framemot :D

    Jepp, ska fixa…:p

    #911295
    storcc wrote:
    Tack!!
    Ojoj…Nu e de många som jag har lovat bilder… Jag ska göra mitt bästa, har en rätt bra kamera tror jag och en träningspolare som ska med. Så det borde gå att fixa…

    Haha ja nu är det höga förväntningar här vettu, men det kommer du fixa galant ;)

    #911296
    Charlotte_ wrote:
    Haha ja nu är det höga förväntningar här vettu, men det kommer du fixa galant ;)

    jaa börjar bli darrigt.. måste verkligen göra mitt bästa nu:up:

    #911297
    storcc wrote:
    jaa börjar bli darrigt.. måste verkligen göra mitt bästa nu:up:

    haha det är så det ska vara, är du hemma och laddar ikväll eller? :emo-thumb

    #911298
    Charlotte_ wrote:
    haha det är så det ska vara, är du hemma och laddar ikväll eller? :emo-thumb

    nej inte än, sitter på jobbet i 30min till sen blir det ett armpass tror jag =) hehee =P

    #911299
    storcc wrote:
    nej inte än, sitter på jobbet i 30min till sen blir det ett armpass tror jag =) hehee =P

    Vad jobbar du då med?
    Måste vara internationella armdagen idag, alla på gymmet körde armar :|

    #911300

    Vilka maskiner har ni på gymmet?

    #911301

    Hej, Vilka imponerande vikter du tar. Hur djupt går du när du kör så tungt i benpressen?

    David

    #911302

    Hur gåre Storken?, lite dåligt uppdaterat!:D

    #911303

    Hahaha storken:p

    Jerka: kommer kanske bild ikväll, sitter på jobbet. Har kameran men dock ingen sladdj*vel till den..

    David: Jag går tills ländryggen vill lyfta från sitsen, brukar bli nästan exakt 90 grader.

    Vanessa: Vi har en serie från Cybex om jag inte minns fel. Ett år gamla ungefär.

    Charlotte_: jag jobbar med It-support. Kanske därav mitt konstanta hängade på detta forum, ungefär det vi gör på jobbet:P

    #911304

    Söndag 14/1[/b]

    Bröst & Axlar

    sista dagen med kre-alkalyn och min polare som ja tränar ihop med.[/b]

    Bänkpress
    lite värming 70kg+cable crossen lätt.
    1*120kg
    1*140kg med stången mot bröstet, ville känna på det igen kändes betydligt lättare än förra passet:up:
    5*120kg
    5*120kg
    Decline hantelpressar
    9*45kg
    7*45kg
    8*45kg
    Flyes i cc. maskin
    3set*8-12reps*25-35kg

    Axlar
    Hantelpress..tuuungt
    8*32,5kg
    5*37,5kg
    7*30kg drop till 10*20kg fett slut i triceps…
    Hantlelyft åt sidan. suuuuuuuuuper strikt special.
    9kg*max
    9kg*max
    9kg*max trycket blir enormt.
    Lyft åt sidan i cc.
    3set*10-12reps*2-3plattor

    Skönt pass, drog i gång idag istället för att vänta på måndagen. Som sagt sista dagen på kre-alkalyn som jag starkt kan rekommendera. Har tidigare kört en gång på vanligt monohydrat med detta var minst sagt grymt mkt bättre. Viktökning +3,5kg mindre vätsak än monohydrat. PB’n i allt. Marklyftet +20kg, bänken +10kg (minst), knäböjen +20kg. Kommer antaligen någon bild på överkroppen ikväll...:ph34r:

    #911305

    Här kommer en bild på späcket… fast mobil-bild… Den visar iaf.. inget typ 😮 komemr bättre ikväll…

    #911306

    Storken :D ,är det Renegades påhitt eller?

    Försökte läsa genom journalen,men det är några sidor…Undrar bara om du har några specifika mål med din träning? Kul med bilder också :)

    #911307
    Heidi K wrote:
    Storken :D ,är det Renegades påhitt eller?

    Försökte läsa genom journalen,men det är några sidor…Undrar bara om du har några specifika mål med din träning? Kul med bilder också :)

    Ja e rädd för att storken har blivit associerat med mig..:|

    Jag har inte satt några tydliga mål ännu. Hade varit kul att stå på scenen någon gång:up:

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.