Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911308

    Update

    Vikt: 84,5kg
    marklyft: 240kg
    bänk: 140kg
    böj: 3*180kg

    Måttade lite igår…

    Underarm: 37,5cm
    Överarm: 42cm
    lår: 62cm
    vad: 40cm

    #911309

    Fan jag som trodde låren var större? Hur lång är du? Iofs är du alltid i grym form också

    #911310

    Storken är ju ett självklart namn :P
    Jag trodde man var på jobbet för att jobba men det gäller tydligen inte alla ;)

    Träna nu hårt så du får större lår än mig, lite illa att de nästan är lika stora :(

    #911311
    storcc wrote:
    Här kommer en bild på späcket… fast mobil-bild… Den visar iaf.. inget typ 😮 komemr bättre ikväll…

    ja nu ser vi hur tjock du är :p näfan grymma stats hur som helst.

    #911312

    Nu e ja på jobbet igen…

    Har dock inte sladden eftersom jag inte har varit hemma hos ”mig” ännu..men ikväll måste jag hem på riktigt! =) då jevlar…

    Vanessa Frykman: tack tack, förhoppningsvis ska jag väl tappa lite av den vätska jag bundit nu.

    ReNeGaDe: hehe, dagsfärska det var dom när ja la upp dom men lugn bara lugn, ikväll kommer det mera:P

    Charlotte_: jo jag jobbar ibland, illa med låren håller med.. troddeverkligen att dom hade vuxit nu när jag gått 4 kg.. och minst 20kg i alla benövningar :( antar att det bara är att piska ännu mer.. kan faktiskt urskilja några ribbor på ytterkanten iaf

    jwallin:tack. jag försöker att inte lägga på mig onödigt fett, tycker inte jag behöver det för just muskeltillväxten. Räcker att ja ligger högt på kolisar för det=) Men håller med om att låren är små. Det blir minst ett pass i veckan på låren (och då alltid basövningar) men ska försöka lägga om kanske till oftare. De blir hårdare och starkare hela tiden men omfånget går trögt..

    #911313

    Måndag 16/1[/b]

    BEN[/b]:up:

    Knäböj
    60-100kg värmning
    12*140kg
    8*160kg
    5*170kg
    4*170kg kändes inte bra, tappade en vikt på foten precis innan, en 5kg platta från bröst höjd…:o jävlar va ont det gjorde…
    10*140kg
    Benspark
    8*max (290lbs)
    8*max
    7*max drop till 8*190lbs
    Benpress
    12*240kg
    8*300kg
    5*360kg uuuusch tuuungt. dropade till 8*280kg dropade till 8*200kg

    baksida[/b]
    Stående lårcurl..börja med att välta en 20kg vikt på smalbenet som sedan ramlade ner och träffade samma fot igen på samma ställe..att ja inte smäller av..iaf
    8*70kg
    8*70kg
    8*70kg drop till 8*40kg
    Sittande lårcurl
    3set*10-12reps

    Ja ett bra pass med bra vikter. Synd att tappa vikter på foten bara, brist på koncentration i kombination med tröttheten efter tunga övningar gjorde väl sitt. Har kurerat med zon-salva och muskeliniment. Känns ltie bättre idag.:frust:

    jwallin: 177cm

    #911314

    Ser riktigt bra ut, snygg fysik! Sen är du stark dessutom, vilket gör saken ännu coolare.

    mvh Boven

    #911315

    Boven: tack! desamma får jag väl säga!

    ReNeGaDe: tack, men jag kände mig klen igår :frust: ja ska försöka koncentrera mig lite mer nästa gång.. före detta storken?:)

    #911316
    Boven wrote:
    Ser riktigt bra ut, snygg fysik! Sen är du stark dessutom, vilket gör saken ännu coolare.

    mvh Boven

    Håller med Boven här:up: :up:
    Bra jobbat!Kör hårt//S*

    #911317
    SUSAN wrote:
    Håller med Boven här:up: :up:
    Bra jobbat!Kör hårt//S*

    Tack! nu är det en liten kort period med lättare vikter hade jag tänkt, för att låta leder och ligament komma ikapp. men snart ska PB’n flöde igen :|

    #911318
    ReNeGaDe wrote:
    Hehe okej.. Ja, f.d stork;) du har ju så starka ben och så menar jag. och en stork har väl knappast starka ben tror jag:nerd: Nu är det bara att slänga upp en bild på benen för att slå fast att du INTE är en stork :P

    Kör hårt!

    ja ska lösa detta under kvällen..Gullefjun, dom lär inte ha krymt sen de senaste benbilderna iaf =)

    #911319
    ReNeGaDe wrote:
    Aah, okej va bra =) haha, så det är gullefjun du ska kalla mig från och med nu? ;)

    Hämnden är ljuv, i guess:(

    :P

    Hehe gullfjun till späcket är visat:D

    #911320

    mer späck.. dock mobil bild.. men kommer bättre:)

    #911321
    storcc wrote:
    jwallin:tack. jag försöker att inte lägga på mig onödigt fett, tycker inte jag behöver det för just muskeltillväxten. Räcker att ja ligger högt på kolisar för det=) Men håller med om att låren är små. Det blir minst ett pass i veckan på låren (och då alltid basövningar) men ska försöka lägga om kanske till oftare. De blir hårdare och starkare hela tiden men omfånget går trögt..

    Ja försöker tänka på det jag med numera, det är roligare att vara hård.
    Små vet jag inte, dom släpar väl knappast… ?

    #911322
    jwallin wrote:
    Ja försöker tänka på det jag med numera, det är roligare att vara hård.
    Små vet jag inte, dom släpar väl knappast… ?

    Nej dom släper väl inte egentligen…Det är mkt roligare att vara lite hårdare så länge det inte styrkan ger sig alltför mkt.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.