Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911338

    shit, har missat din journal fullständigt, ändring på det nu, riktigt intressant, läste igenom halva nu, orkar inte mer ikväll så får ta andra halvan imorgon,hehe. Ser grymt bra ut på bilderna, kör hårt mannen!!

    Mvh J

    #911339

    Johannes-S: lugnt!! tack iaf! alltid kul med folk som visar intresse! kommer snart en uppdatering från dagen ryggpass + rätt många bilder:P

    Vanessa Frykman: dom e för härliga i den åldern =)

    Charlotte_: tack! idag var det morgonträning med rygg på schemat. Uppdatering följer snart ink. bilder.

    #911340

    Så ska det låta ju in med många bilder det ’r alltid kul att få titta på bilder.

    Själv kör jag bröst + biceps idag :P ska också ta bilder hoppas dom bli bra.

    Pluggar eller jobbar du ?

    #911341

    Torsdag 18/1[/b]

    och rygg & axlar på schemat. somnade sen igår.. 0130 ungefär, kl. ringde 0830. seeegt.
    Marklyft
    värmer som vanligt 60-100kg massa reps.
    8*140kg
    8*140kg
    8*180kg
    3*220kg här vart de tungt, inte vaknat ordentligt, huvudet var tungt men kroppen ville hela tiden iaf:P
    3*220kg
    4*180kg nu var de slut på kraft…
    Enhandsrodd i maskin
    3*8*65kg per sida
    1*8*75kg per sida
    Latsdrag
    4set*90-130kg (tror jag)
    Latsdrag m. smalt grepp
    3set*8-10reps*8-11plattor grymt pump

    baksida axlar
    Omvänd pecdec
    4set*8-12reps*25-40kg

    Slängde in 3set med superstrikt rodd. skööönt…

    Kryssdrag i cc.
    4set*10-12reps*3plattor enorm kontakt idag. Körde utan handtagen och höll istället i vajern och en liten boll som är fäst i den.

    Idag var ett givande pass trots tröttheten som smög sig på hela tiden. Kom faktiskt på mig själv med att gäspa på gymet vilket är mkt ovanligt… Men iaf. det gick bra och jag är nöjd med marklyften. Vikten idag stadiga 85kg:up:

    Snart kommer bilder…[/b]

    #911342
    Vanessa Frykman wrote:
    Så ska det låta ju in med många bilder det ’r alltid kul att få titta på bilder.

    Själv kör jag bröst + biceps idag :P ska också ta bilder hoppas dom bli bra.

    Pluggar eller jobbar du ?

    Jag jobbar… sitter på jobbet nu.. ganska soft om ja ska erkänna.
    Bröst o biceps idag, grymt! det var länge sen jag körde de ihop:ph34r:

    #911343
    storcc wrote:
    Jag jobbar… sitter på jobbet nu.. ganska soft om ja ska erkänna.
    Bröst o biceps idag, grymt! det var länge sen jag körde de ihop:ph34r:

    Kör så tillfällig sedan i feb kommer vi nog ändra schmat lite. Det är tufft att köra det ihop ju . Fast min favo muskelgrupp är nog biceps. Hatar att köra vader för det bränns så in i helvete:( Dessutom vill dom inte riktig växa som jag vill att de ska:D

    #911344
    ReNeGaDe wrote:
    Ska du träna två ggr idag? Ett coolt pass idag annars!:emo-thumb Grymma mark som vanligt8)

    /din gullefjun

    Tack gullefjun!! nej bara ett pass idag..sitter på jobbet till 2215…tyvärr. Och lite vila har ja aldrig dött av =)

    #911345
    storcc wrote:
    Torsdag 18/1[/b]

    och rygg & axlar på schemat. somnade sen igår.. 0130 ungefär, kl. ringde 0830. seeegt.
    Marklyft
    värmer som vanligt 60-100kg massa reps.
    8*140kg
    8*140kg
    8*180kg
    3*220kg här vart de tungt, inte vaknat ordentligt, huvudet var tungt men kroppen ville hela tiden iaf:P
    3*220kg
    4*180kg nu var de slut på kraft…
    Enhandsrodd i maskin
    3*8*65kg per sida
    1*8*75kg per sida
    Latsdrag
    4set*90-130kg (tror jag)
    Latsdrag m. smalt grepp
    3set*8-10reps*8-11plattor grymt pump

    baksida axlar
    Omvänd pecdec
    4set*8-12reps*25-40kg

    Slängde in 3set med superstrikt rodd. skööönt…

    Kryssdrag i cc.
    4set*10-12reps*3plattor enorm kontakt idag. Körde utan handtagen och höll istället i vajern och en liten boll som är fäst i den.

    Idag var ett givande pass trots tröttheten som smög sig på hela tiden. Kom faktiskt på mig själv med att gäspa på gymet vilket är mkt ovanligt… Men iaf. det gick bra och jag är nöjd med marklyften. Vikten idag stadiga 85kg:up:

    Snart kommer bilder…[/b]

    65 och 75 kg i enarms rodd;) FUCKING A jag klarar bara 20-25

    #911346

    riktigt grymma mark!! nu blev jag riktigt taggad till träningen ikväll, (även om jag inte ska köra rygg). vad jobbar du med?

    mvh J

    #911347
    Vanessa Frykman wrote:
    Kör så tillfällig sedan i feb kommer vi nog ändra schmat lite. Det är tufft att köra det ihop ju . Fast min favo muskelgrupp är nog biceps. Hatar att köra vader för det bränns så in i helvete:( Dessutom vill dom inte riktig växa som jag vill att de ska:D

    jag har också lite problem med vaderna. kör dom ca. 2 ggr. per vecka. tungt så in i ¤%&#* och det verkar ge resultat. inte för många övningar per gång utan 1 övning med ca 6 set eller 2 övningar o 3 set…

    #911348
    Vanessa Frykman wrote:
    65 och 75 kg i enarms rodd;) FUCKING A jag klarar bara 20-25

    Hehe det kommer nog snart ska du se. den är ganska så ergonomisk och lätt tror jag.. har nog en bild på det med=)

    #911349
    Johannes-S wrote:
    riktigt grymma mark!! nu blev jag riktigt taggad till träningen ikväll, (även om jag inte ska köra rygg). vad jobbar du med?

    mvh J

    Tack!!
    jag jobbar med bredband….:ph34r:
    Kör hårt i kväll!!!

    #911350
    storcc wrote:
    jag har också lite problem med vaderna. kör dom ca. 2 ggr. per vecka. tungt så in i ¤%&#* och det verkar ge resultat. inte för många övningar per gång utan 1 övning med ca 6 set eller 2 övningar o 3 set…

    Jo jag är i en period där jag ökar i vikterna för att bygga mer muskler. Jag är dock lite försiktig för jag vill inte skada mig. Jag ska piksa vaderna på Lördag brukar få bra pump i dom men mjölksyran är fan jobbig. visa gärna dina vader också.

    #911351
    ReNeGaDe wrote:
    HAHA :D FUCKING A. Kom å tänka på American Pie nu, den nya filmen där dem säger så:D nu kom jag på nåt nytt å säga:) tack vanessis!

    storcc: Hehe, det låter ändå rätt jobbigt å jobba till 22.15. Men lite vila i träningen är alltid skönt =)

    Jo jag började iof 1430 idag och på det har jag 3 raster samt lunch =) så knapp 6timmar arbetstid.. har gott om tillfällen att äta med

    #911352
    storcc wrote:
    Tack!!
    jag jobbar med bredband….:ph34r:
    Kör hårt i kväll!!!

    Bredbandsbolaget?

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.