Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Building in progress
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2007 at 21:02 #911383Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Värst va det börjat rassla till med bilder nu, du har inga före och efter bilder? Annars ser det mycket trevligt ut ryggen är :emo-thumb Förövrigt borde dina lår verkligen vara större, sådär ser inte mina ut iaf
Tack!! Jag får nog kontrollera måttbandet. kanske står i tum
Har nog inte så mkt förebilder tyvärr… Men tänk dig som nu 20kg ungefär18 januari, 2007 at 21:06 #911384Anonym anvandareMember62cm…
18 januari, 2007 at 21:27 #911385Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Tack!! Jag får nog kontrollera måttbandet. kanske står i tum
Har nog inte så mkt förebilder tyvärr… Men tänk dig som nu 20kg ungefärhaha ja då ser jag ju precis framför mig hur du såg ut innan :p haha.. vad blire imon da?
gillar din stjärna på ryggen, kanske ska vi börja kalla dig stjärnan istället för storken18 januari, 2007 at 21:44 #911386Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hörre du, tagga ner på flirtandet va? jag såg han faktiskt förstSnyggt som fan, ja. Håller med Charlottenlöken, kanske ska vi kalla dig stjärnan istället?:QUOTE]
Aight girls you heard hom back off vi vill ej se ReNeGaDe sur här
62 cm har jag svårt att tro . Hur mätter du?18 januari, 2007 at 22:09 #911387Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:haha ja då ser jag ju precis framför mig hur du såg ut innan :p haha.. vad blire imon da?
gillar din stjärna på ryggen, kanske ska vi börja kalla dig stjärnan istället för storkenstjärnan låter bra=) imorgon blire armar, en skön avlsutning på veckan!
18 januari, 2007 at 22:11 #911388Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hörre du, tagga ner på flirtandet va? jag såg han faktiskt förstSnyggt som fan, ja. Håller med Charlottenlöken, kanske ska vi kalla dig stjärnan istället?:happy:
ja det tycker jag absolut!! I’m a Star!!
18 januari, 2007 at 22:12 #911389Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ReNeGaDe wrote:Hörre du, tagga ner på flirtandet va? jag såg han faktiskt förstSnyggt som fan, ja. Håller med Charlottenlöken, kanske ska vi kalla dig stjärnan istället?:QUOTE]
Aight girls you heard hom back off vi vill ej se ReNeGaDe sur här
62 cm har jag svårt att tro . Hur mätter du?Jag mätte runt låret:| hihi
det stog 62.. ska göra nya försök.18 januari, 2007 at 22:45 #911390Anonym anvandareMemberQuote:Jerka: nej varför det??Nej, alltså du får inte missförstå mig nu, jag kända mig misslyckad för att dina ben var grymma 62or, men jag har kassa 62or.. Vart lite knasigt de där, hoppas du inte tolkade de som att de vore en kränkning haha:|
Mvh Erik
19 januari, 2007 at 09:11 #911391Anonym anvandareMemberJerka wrote:Nej, alltså du får inte missförstå mig nu, jag kända mig misslyckad för att dina ben var grymma 62or, men jag har kassa 62or.. Vart lite knasigt de där, hoppas du inte tolkade de som att de vore en kränkning haha:|Mvh Erik
Nej nej. det gjorde jag inte.
Hur lång är du förresten? Det kan ju ha betydelse också.19 januari, 2007 at 09:35 #911392Anonym anvandareMemberMått säger ju inget, när ska folk förstå det. Om man ser i min journal så tror man säkert att jag har större än 60cm i låromfång. Så att storcc ska ha 62 i lår tycker jag inte alls låter orimligt.
mvh Boven
19 januari, 2007 at 09:38 #911393Anonym anvandareMemberBoven wrote:Mått säger ju inget, när ska folk förstå det. Om man ser i min journal så tror man säkert att jag har större än 60cm i låromfång. Så att storcc ska ha 62 i lår tycker jag inte alls låter orimligt.mvh Boven
varför ska man tro att du har större än 60cm när man läst din journal?
19 januari, 2007 at 09:48 #911394Anonym anvandareMemberBoven wrote:Mått säger ju inget, när ska folk förstå det. Om man ser i min journal så tror man säkert att jag har större än 60cm i låromfång. Så att storcc ska ha 62 i lår tycker jag inte alls låter orimligt.mvh Boven
Håller med, dina ben ser överjävliga ut, vad mäter dom?.
Måttet i sig är väl inte direkt relevant håller jag med om och jag tycker kvaliteten mäts bättre i hårdheten.19 januari, 2007 at 09:52 #911395Anonym anvandareMemberemme wrote:varför ska man tro att du har större än 60cm när man läst din journal?Han kanske menar att visuellt på bilder ser hans ben större ut en 60cm. Men det är otroligt svårt att se hur stora ett par lår är bara genom att se en bild.
mvh
19 januari, 2007 at 12:55 #911396Anonym anvandareMemberEmme: Skulle vart tydligare och sagt att jag hade bilder på mina ben i journalen.
Storcc: Mina ben mäter ungefär 60cm, vilket inte är stort om man tänker på att jag är 184cm lång. Så individuellt hur en kroppsdel ser ut, beror inte bara på hårdhet utan även hur musklerna och leder ser ut. Hur som helst har du grymma ben än vad de mäter!
mvh Boven
19 januari, 2007 at 13:04 #911397Anonym anvandareMemberBoven wrote:Emme: Skulle vart tydligare och sagt att jag hade bilder på mina ben i journalen.Storcc: Mina ben mäter ungefär 60cm, vilket inte är stort om man tänker på att jag är 184cm lång. Så individuellt hur en kroppsdel ser ut, beror inte bara på hårdhet utan även hur musklerna och leder ser ut. Hur som helst har du grymma ben än vad de mäter!
mvh Boven
tack desamma! Dina ser ju brutalt hårda ut jämfört med mina!! Och hellre lite mindre hårdare än stora feta :up:
mvh Christian
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.