Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911383
    Charlotte_ wrote:
    Värst va det börjat rassla till med bilder nu, du har inga före och efter bilder? Annars ser det mycket trevligt ut ryggen är :emo-thumb Förövrigt borde dina lår verkligen vara större, sådär ser inte mina ut iaf :(

    Tack!! Jag får nog kontrollera måttbandet. kanske står i tum :P
    Har nog inte så mkt förebilder tyvärr… Men tänk dig som nu 20kg ungefär =)

    #911384

    62cm…

    #911385
    storcc wrote:
    Tack!! Jag får nog kontrollera måttbandet. kanske står i tum :P
    Har nog inte så mkt förebilder tyvärr… Men tänk dig som nu 20kg ungefär =)

    haha ja då ser jag ju precis framför mig hur du såg ut innan :p haha.. vad blire imon da?
    gillar din stjärna på ryggen, kanske ska vi börja kalla dig stjärnan istället för storken :P

    #911386
    ReNeGaDe wrote:
    Hörre du, tagga ner på flirtandet va?;) jag såg han faktiskt först ;) :D

    Snyggt som fan, ja. Håller med Charlottenlöken, kanske ska vi kalla dig stjärnan istället?:QUOTE]

    Aight girls you heard hom back off =) vi vill ej se ReNeGaDe sur här ;)
    62 cm har jag svårt att tro . Hur mätter du?

    #911387
    Charlotte_ wrote:
    haha ja då ser jag ju precis framför mig hur du såg ut innan :p haha.. vad blire imon da?
    gillar din stjärna på ryggen, kanske ska vi börja kalla dig stjärnan istället för storken :P

    stjärnan låter bra=) imorgon blire armar, en skön avlsutning på veckan!

    #911388
    ReNeGaDe wrote:
    Hörre du, tagga ner på flirtandet va?;) jag såg han faktiskt först ;) :D

    Snyggt som fan, ja. Håller med Charlottenlöken, kanske ska vi kalla dig stjärnan istället?:happy:

    ja det tycker jag absolut!! I’m a Star!!

    #911389
    Vanessa Frykman wrote:
    ReNeGaDe wrote:
    Hörre du, tagga ner på flirtandet va?;) jag såg han faktiskt först ;)

    Snyggt som fan, ja. Håller med Charlottenlöken, kanske ska vi kalla dig stjärnan istället?:QUOTE]

    Aight girls you heard hom back off =) vi vill ej se ReNeGaDe sur här ;)
    62 cm har jag svårt att tro . Hur mätter du?

    Jag mätte runt låret:| hihi
    det stog 62.. ska göra nya försök.

    #911390
    Quote:
    Jerka: nej varför det??

    Nej, alltså du får inte missförstå mig nu, jag kända mig misslyckad för att dina ben var grymma 62or, men jag har kassa 62or.. Vart lite knasigt de där, hoppas du inte tolkade de som att de vore en kränkning haha:|

    Mvh Erik

    #911391
    Jerka wrote:
    Nej, alltså du får inte missförstå mig nu, jag kända mig misslyckad för att dina ben var grymma 62or, men jag har kassa 62or.. Vart lite knasigt de där, hoppas du inte tolkade de som att de vore en kränkning haha:|

    Mvh Erik

    Nej nej. det gjorde jag inte.
    Hur lång är du förresten? Det kan ju ha betydelse också.

    #911392

    Mått säger ju inget, när ska folk förstå det. Om man ser i min journal så tror man säkert att jag har större än 60cm i låromfång. Så att storcc ska ha 62 i lår tycker jag inte alls låter orimligt.

    mvh Boven

    #911393
    Boven wrote:
    Mått säger ju inget, när ska folk förstå det. Om man ser i min journal så tror man säkert att jag har större än 60cm i låromfång. Så att storcc ska ha 62 i lår tycker jag inte alls låter orimligt.

    mvh Boven

    varför ska man tro att du har större än 60cm när man läst din journal?

    #911394
    Boven wrote:
    Mått säger ju inget, när ska folk förstå det. Om man ser i min journal så tror man säkert att jag har större än 60cm i låromfång. Så att storcc ska ha 62 i lår tycker jag inte alls låter orimligt.

    mvh Boven

    Håller med, dina ben ser överjävliga ut, vad mäter dom?.
    Måttet i sig är väl inte direkt relevant håller jag med om och jag tycker kvaliteten mäts bättre i hårdheten.

    #911395
    emme wrote:
    varför ska man tro att du har större än 60cm när man läst din journal?

    Han kanske menar att visuellt på bilder ser hans ben större ut en 60cm. Men det är otroligt svårt att se hur stora ett par lår är bara genom att se en bild.

    mvh

    #911396

    Emme: Skulle vart tydligare och sagt att jag hade bilder på mina ben i journalen.

    Storcc: Mina ben mäter ungefär 60cm, vilket inte är stort om man tänker på att jag är 184cm lång. Så individuellt hur en kroppsdel ser ut, beror inte bara på hårdhet utan även hur musklerna och leder ser ut. Hur som helst har du grymma ben än vad de mäter!

    mvh Boven

    #911397
    Boven wrote:
    Emme: Skulle vart tydligare och sagt att jag hade bilder på mina ben i journalen.

    Storcc: Mina ben mäter ungefär 60cm, vilket inte är stort om man tänker på att jag är 184cm lång. Så individuellt hur en kroppsdel ser ut, beror inte bara på hårdhet utan även hur musklerna och leder ser ut. Hur som helst har du grymma ben än vad de mäter!

    mvh Boven

    tack desamma! Dina ser ju brutalt hårda ut jämfört med mina!! Och hellre lite mindre hårdare än stora feta :up:

    mvh Christian

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.