Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 447 total)
  • Author
    Goofy_ wrote:
    Jo jag vet.. :D problemet är att jag inte vet om jag äter rätt.. 😮

Det är ofta så, man tror man äter tillräckligt men icke…bara att hålla tiderna och set till att det är nyttigt mat.

storcc wrote:
    Det är ofta så, man tror man äter tillräckligt men icke…bara att hålla tiderna och set till att det är nyttigt mat.

Ajdå.. då åker jag dit direkt.. 😮 maten jag äter är inte direkt nyttig och jag äter ”bara” tre mål om dan..

Goofy_ wrote:
    Ajdå.. då åker jag dit direkt.. 😮 maten jag äter är inte direkt nyttig och jag äter ”bara” tre mål om dan..

Peta bort det där onyttiga och släng in mer proteinrika råvaror. Sen öka målen till det dubbla…då ska du få se ökningar=) skämt o sido, det viktiga e ju som alltid att för att öka, äta mer än vad man förbrukar. inte svårare än så. Tyckte själv att jag åt tillräckligt…stog på samma vikt i 1 år. La om maten för 2månader sen. Tills idag är det +4kg på kroppsvikten och PB i alla basövningar=)

storcc wrote:
    Peta bort det där onyttiga och släng in mer proteinrika råvaror. Sen öka målen till det dubbla…då ska du få se ökningar=) skämt o sido, det viktiga e ju som alltid att för att öka, äta mer än vad man förbrukar. inte svårare än så. Tyckte själv att jag åt tillräckligt…stog på samma vikt i 1 år. La om maten för 2månader sen. Tills idag är det +4kg på kroppsvikten och PB i alla basövningar=)

Då kanske du kan ge lite tips på vad du förändrade? =)

Danne89_ wrote:
    Då kanske du kan ge lite tips på vad du förändrade? =)

Det mesta, äter nu protein från; kyckling, kalkon, tonfisk, lax. Detta är det vanligaste jag äter. Fläskfilé, oxfilé, torsk, lövbiff finns också med. Försöker att äte mer mat än pulver och aldrig ersätta en måltid med pulver el. liknande..det är ju trotsallt ett tillskott. Sen har jag lyxen att ha fyra raster på jobbet på 8tim. Då hinner man äta regelbundet med:up:

Fredag 17/11[/b]

Armar, [/b]snabbt pass, ska iväg och dricka lite priit.:) (leva ibland)
    Biceps
    Skivstångscurl
    8*50kg tungt…träningsvärk från ryggen..måste lägga om schemat.
    4*60kg
    4*60kg
    6*50kg
    Scottcurl i maskin (ny)
    4set*8-16reps
    Curl i cc
    5set*8-16reps
    Triceps
    Dips
    40*kv kändes bra..ska nog kunna öka med 10 till på de kommande två veckorna.
    31*kv
    27*kv
    13*kv
    Pushdown m. omvänt grepp. superset med extension bakomhuvud4set*10-20reps / 4set 8-20reps

Snabbt armpass idag, kändes grymt bra, dipsen gick ok. Förväntar mig minst 45 nästa fredag:P

Mmm,ditt armpass såg bra ut även om det gick snabbt!:emo-thumb Hellre snabbt än inget alls!
    MItt armpass gick inte alls så bra idag:( ..Handlederna spökar igen!:(
    Hoppas du får roligt ikväll!Ta det lugnt med spriten:P //s*

SUSAN wrote:
    Mmm,ditt armpass såg bra ut även om det gick snabbt!:emo-thumb Hellre snabbt än inget alls!
    MItt armpass gick inte alls så bra idag:( ..Handlederna spökar igen!:(
    Hoppas du får roligt ikväll!Ta det lugnt med spriten:P //s*

Jo bättre snabbt än aldrig!!!
    Jasså handlederna är elaka igen? men blir de något bättre?

Spriten tog det lugnt med mig…=) Lite halv seg idag..ska precis steka lite kyckling och förhoppningsvis få lite energi.

Söndag 17/11[/b]

Rygg idag
    Marklyft

10*170kg
    3*200
    2*210kg
    3*210kg segt vart det här… men undrar om det inte var ett PB??
    8*170kg
    Rodd i maskin
    3set*8-10reps
    Rodd vanlig m. brett omvänt grepp
    4set*10-15reps
    Latsdrag i maskin
    3set*8-12reps

Vader
    5set sittande vadpress
    Dips
    kv*33 inge bra idag…
    kv*23
    kv*15
    Chins, för att testa så här efter ryggpasset
    kv*8..hel slut

Bra pass idag. Trodde inte jag skulle orka med marklyften…har vart lite allämnt seg o nere den gångna veckan. Men skam den som ger sig:up:

storcc wrote:
    Det mesta, äter nu protein från; kyckling, kalkon, tonfisk, lax. Detta är det vanligaste jag äter. Fläskfilé, oxfilé, torsk, lövbiff finns också med. Försöker att äte mer mat än pulver och aldrig ersätta en måltid med pulver el. liknande..det är ju trotsallt ett tillskott. Sen har jag lyxen att ha fyra raster på jobbet på 8tim. Då hinner man äta regelbundet med:up:

Ja då får man se till att man ändrar menyn.. Men det är svårt när det inte är jag som lagar maten.. :(

Måndag 20/11[/b]

Bröst & Axlar[/b]
    Bänkpress, inte igår…
    4*120kg
    4*120kg
    5*110kg
    Hantelpress lutande
    10*32,5kg
    8*37,5kg
    5*40kg
    5*40kg
    8*35kg
    Dips, brett grepp
    4 set med kv*max
    Flyes i cc typ.
    4set*10-15reps
    Axlar[/b]
    Press i maskin
    6*45kg(per sida)
    6*45kg
    7*45kg
    Hantellyft åt sidan
    10*15kg
    8*17,5kg
    8*20kg
    Drag till hakan
    4set*8-20reps
    Militärpress
    7*50kg
    5*60kg
    8*50kg

Skönt pass, bra med kontakt i axlar..känns verkligen nu efteråt:up: Imorron blire ben, och nu blire mål två efter träningen

Tisdag 21/11[/b]

BEN!!![/b]Knäböj
    12*120kg
    8*140kg
    4*160kg
    5*160kg
    Benpress
    12*260kg
    6*300kg
    6*300kg
    6*300kg
    Benspark
    3set*max vikt 6-8reps
    Sittande lårcurl
    5set*8-15reps

Gick bra idag. Kändes bra under knäböjen, trots redig träningsvärk i ryggen från Söndagspasset.

Jaha…då börjar halsen svullna lite tror ja..

Gjorde en drink…
    clementin
    grape
    kiwi
    äpple
    banan
    solrosfrön
    4 vitlöksklyftor…in i mixer+lite apelsinjuice…

Detta var ta mej fan det värsta jag gjort…mår så illa nu… e 1 sek från att spy upp allt…tog 1dl…sen slängde ja resten… Får se om det sker nåra mirakel tillsimorgon.:P

lool :D

haha skön drink…
    Krya på dig
    Ps det finns vitlökskapslar =)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.