Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911203

    Nästa gång skippar jag vitlöken… håller mig till kapslar =) smaken sitter kvar än idag…får se vad kollegerna på jobbet säger, haha..men inga mirakel har skett =(

    #911204

    Stackare,börjar du bli sjuk!:( Inte bra!!
    Jag har legat hemma nu sen i onsdags med bihålsinflamation+inflamation i vänster arm:( käkar nu pencilin mot bihålerna +Diclofenac.T. mot inflamationen i armen!!!Har ingen ork i kroppen bara ligger typ:-(
    Ska nog inte ta ditt recept på din hällsodrink….Lät inget vidare
    Hoppas du inte åker på någon rejäl basskelussk//S*

    #911205
    SUSAN wrote:
    Stackare,börjar du bli sjuk!:( Inte bra!!
    Jag har legat hemma nu sen i onsdags med bihålsinflamation+inflamation i vänster arm:( käkar nu pencilin mot bihålerna +Diclofenac.T. mot inflamationen i armen!!!Har ingen ork i kroppen bara ligger typ:-(
    Ska nog inte ta ditt recept på din hällsodrink….Lät inget vidare
    Hoppas du inte åker på någon rejäl basskelussk//S*

    Japp nu har det brutit ut.. halsen var svullen som en biceps full med blod hela fredagen. Men i dag lördag är allt halsont borta…jävla tryck i skallen och snorig istället…drinken kanske gjorde någon nytta. muig veterligen blir jag alltdi sjuk i ca. 2 v.
    Ser ut som du har lyckats pricka in er än va du behöver just nu?? bihålan och i armen? Ingen hit…hur går det med kilona nu? upp eller ner? äter du ordentligt???:nono:

    #911206

    Måndag 4/12[/b]

    Första passet på 2 veckor
    Bröst & Axlar

    Bröst
    Lutande hantelpress
    3set*5-10reps*32,5kg-37,5kg
    Press i maskin
    3set*6-10reps vet ej vikten
    Cable cross
    4set*8-12reps vet ej vikten här heller, fokuserade inte så mkt på det utan mest kontakt idag..
    Axlar
    Stående Millitärpress
    8*50kg
    6*60kg
    5*60kg
    Press i maskin
    4set*8-15reps
    Hantellyft åt sidan
    10*15kg
    10*15kg
    10*12,5kg drop till 6*10kg drop till 8*7,5kg

    Lite dips och chins för att känna på det…

    Som sagt, första på en vecka.. Helt slut verkligen, händerna skakar fortfarande, men det kändes bra. Började med Kre-Alkalyn idag med…får se vad som händer.. Nu blire mat, mat, mat och lite frukt…

    #911207
    storcc wrote:
    Japp nu har det brutit ut.. halsen var svullen som en biceps full med blod hela fredagen. Men i dag lördag är allt halsont borta…jävla tryck i skallen och snorig istället…drinken kanske gjorde någon nytta. muig veterligen blir jag alltdi sjuk i ca. 2 v.
    Ser ut som du har lyckats pricka in er än va du behöver just nu?? bihålan och i armen? Ingen hit…hur går det med kilona nu? upp eller ner? äter du ordentligt???:nono:

    :( Mmm,visst är det synd om mig!!!?Allt på en gång!!!
    Jag kom tyvärr inte upp i 75 kg pga sjukdom och ändring av tävlingsdatum,:frust: Man äter ju mindre när man är sjuk,sen kunde jag inte träna heller så min målvikt blev 73,4 Kg…//S*

    #911208
    SUSAN wrote:
    :( Mmm,visst är det synd om mig!!!?Allt på en gång!!!
    Jag kom tyvärr inte upp i 75 kg pga sjukdom och ändring av tävlingsdatum,:frust: Man äter ju mindre när man är sjuk,sen kunde jag inte träna heller så min målvikt blev 73,4 Kg…//S*

    Det är nog inga problem… Säkert bara marginellt om än mätbart bättre när tävlingsdagen uppenbarar sig.. får se till att bygga lite extra muskelmassa under dieten istället:| hehe

    #911209

    Tisdag 5/12[/b]

    BEN!!![/b]
    ska bli intressant.. 14 dagar sen…Laddad till 1000.:nod

    Knäböj
    gick ut lätt… på 15*100kg
    10*130kg
    8*140kg
    6*150kg kändes kanon. Vet inte vad som sker. Andra dagen på kre-alkalyn, kan det göra så mkt redan?!?
    Benpress
    15*220kg
    10*260kg
    6*300kg
    Baksida
    Liggande lårcurl
    4set*6-10reps
    Vader
    4set*8-20reps

    Skit skönt pass idag, hade inte alls räknat med att köra knäböj såpass tungt. Helt klart godkänt!!!:up:

    #911210
    storcc wrote:

    bänk: 130kg+ (i smith 2:a på 155kg) (tränar oftast ensam och därför blir det bänkpress ganska sällan)

    [/B]

    Ett tips, kör lutande FRI bänkpress om du inte har någon som passar. Bara att rulla stången nedför bröstet-magen om du fastnar. :emo-thumb

    #911211
    Pilen wrote:
    Ett tips, kör lutande FRI bänkpress om du inte har någon som passar. Bara att rulla stången nedför bröstet-magen om du fastnar. :emo-thumb

    Hehe ska pröva att köra till Max-Ot nästa gång och rulla ner den.. bara för att känna..=)
    Kör den bara med pass annars..:|

    #911212

    Torsdag 7/12[/b]

    Rygg & Baksida axlar[/b]
    Marklyft
    lite uppvärmnings vikter…från 100kg-140kg
    6*180kg Kändes ok, märks att ja vart sjuk, men ändå mer än va ja räknat med!!:up:
    3*200kg nu vart det tungt men ingen smärta någonstans.. bara ösa på
    5*180kg
    Rodd med stöd för bröstet.
    12*50kg
    8*65kg
    7*65kg
    10*50kg
    Latsdrag
    12*12plattor
    10*14plattor
    8*14plattor
    Chins
    8*kv..gott slut nu..
    2set med assistans.. vet ej hur mkt. 12 reps iaf.

    Sittande framåtlutande hantellyft
    3set*10reps*15kg

    Lite extra chins med smalt grepp
    3set*kv*6-8reps

    3set crunches med lutning.

    Skönt ryggpas, bra med vikt i det mesta.. underarmarna höll inte måttet länge idag dock, blev remmar på mkt av övningarna.. men det kändes bra att känna på marken efter 2 veckor utan!!!:)

    #911213

    imponerande vikter i både ben och mark :D

    #911214

    Riktigt grymma benresultat!! :P

    Keep up the good work! :up:

    #911215
    emme wrote:
    imponerande vikter i både ben och mark :D

    tack!! Gammal man gör så gott han kan:frust: hehe

    #911216
    #Sly# wrote:
    Riktigt grymma benresultat!! :P

    Keep up the good work! :up:

    Tack!! hoppas kunna göra ordentligt med ökningar nu de närmaste månaderna. Har inte intagit kreatin i någon form på över ett år. Endast mat och proteinshakes (med kolhydrater ibland)…SÅ det ska bli kul att få utvärdera krealkalynet som jag hört så mkt gott om.:ph34r:

    #911217

    Fredag 8/12[/b]
    Armar[/b]
    kommer inte ihåg rätt vikterna, körde på känsla..
    Triceps
    [/b]
    Dips
    12*kv+25kg
    4*kv+50kg
    5*kv+50kg tungt med dips idag
    Frenchpress
    4set*8-10reps
    Pushdowns i cc
    4set*10-12reps
    Biceps[/b]
    Hantelcurl
    10*25kg
    10*25kg
    10*25kg
    8*25kg drop till 10*15kg
    Curl i cc
    4set*8-12reps
    Scottcurl i maskin
    4set*8-14reps

    Skönt pass, bra pump hyffsade vikter…

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.