Bygga massa i vinter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bygga massa i vinter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 532 total)
  • Author

Nu jävlar blire tonfisk, 37,5g protein på 150 kcal, amaazing!!!!!
    Nu får vi snart lite nya grejer till gymmet också:D 3 nya maskiner.

Idag drog jag av ett gött benpass, nya övningar så vikterna var inte mycket att hänga i granen.

Knäböj 1 gången med fri stång

50×15
    50×15
    60×12
    70×12
    80×10 Det var långt ifrån fail i alla set och jag körde väldigt långsam rörelse, kändes bra och nästa vecka höjer jag 10 kg och försöker göra 90×10 och veckan efter där höjder jag 10kg till osv.

Utfall i max-rack

50×12
    60×10

Stela mark

70×12
    110×10
    130×8
    130×8 pb, höjning till 140 nästa vecka

Benpress

240×12
    290×10 pb
    330×7 pb

liggande lårcurl

3 set tog slut här totalt, men jag gjorde ett skitgött set som jag verkligen tog ut mig på.

kommentar: Nya övningar, riktigt sköna. Har äntligen tatt tummen ur arslet och börjat köra riktiga böj. Ska bli riktigt gött att se vad det kan ge. Benpressen var riktigt jobbig och marklyften tog bra i arslet och baksida lår, får nog höja där nästa vecka för jag tycker tekniken var bra. På söndag fyller jag 18 så det blir inget bröstpass, men det blir av på måndag istället. Det innebär att det blir 5 pass på rad nästa vecka, inte helt 100, men jag kör nog lite annorlunda upplägg på axlarna så det ser jag fram emot.

Va faan, e du också så ung? :yikes: Va alla ska vara unga men ändå starka som as….

Bra pass iaf, gött att se att du ska börja böja mer seriöst. Det är en underbar övning när tekniken sitter som den ska och allt klaffar.

Det tror jag det.. jag älskar ju mark, så böj är väl i samma division:)

Insulinus wrote:
    Va faan, e du också så ung? :yikes: Va alla ska vara unga men ändå starka som as….

Bra pass iaf, gött att se att du ska börja böja mer seriöst. Det är en underbar övning när tekniken sitter som den ska och allt klaffar.

Hehe… visst blir man avis va? Men vad är det man säger… man kan aldrig bli för gammal :P

Jag är riktigt imponerad av dig Anders! Du bollar me vikter som en annan har vissa probs med :) Keep it up!

Christoffer Hedlund wrote:
    Jag är riktigt imponerad av dig Anders! Du bollar me vikter som en annan har vissa probs med :) Keep it up!

Tacktack, jag jobbar på det.

Idag har jag haft min första ätardag… Blev vanlig käk förutom att det var entrecote på resturang och tårta efteråt, annars har det varit vanligt käk. Kcal runt 3500-3800 tror jag. Är sjukt sugen på träning nu. Blir bröst imorgon.

Grattis på födelsedagen Anders! Äntligen 18! Men vet du va jag skulle önska av dig nu när jag läst igenom din journal från början till slut, det är bilder.

Körde bröst idag, det gick inte bra.. Min träningskompis är så jävla slö. Jag vill köra 100 % men han vill tydligen inte det.. Jag vill träna med någon som ger allt och som man blir peppad av och som är jämnstark.

Bänk

100×4
    100×4
    100×4

skit.

Dips- 45 sek vila

7
    4
    5

Sned hantelpress

42×5 fan. sket i detta

snebänk i max-rack

70×10
    60×12

decline i smith

70×15
    90×5
    70×12

Rygg imorgon, nya tag.. Fan va sur jag är.

Funderar på nytt träningsprogram.. Blir nog ett 2+1 program med 4-split

1.axlar-triceps,vader
    2.Rygg-biceps
    3.vila
    4.Bröst-vader-mage
    5.Ben
    6.vila
    7.starta om

Modigt av dig att köra bröst i mitten av veckan (och som ”sista” överkroppspass) :emo-thumb

Ja ska man ha en träningspartner gäller det verkligen att partnern ligger på samma nivå som man själv både vad gäller satsning och tempo. Sen är det såklart en fördel om man e hyfsat jämnstarka också. :)

Med det schemat kommer du ju hinna igenom kroppen på 4 dagar och börja om igen dag 7 o veckan. Det ser riktigt smart ut, då byter man ju träningsdag för de olika delarna varje vecka. :emo-thumb

Me Like..

Det var min tanke faktiskt, kan nog bli bra..

Kardio nu ikväll, var gött så jag gick längre. 5,2 km

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 532 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.