Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bygga massa i vinter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 mars, 2009 at 17:47 #660013Anonym anvandareMember
rygg biceps, gick skit.
stångrodd
60×15
70×15
90×12
100×7
100×7
60×12latsdrag
70×15
85×10
100×7rodd maskin
90×15
135×10enarmsrodd
90×15
135×10
135×8
135×4 utan vila nästan.bicepscurl
20×10
23×5
20×8sittande hammercurl
20×10
20×10kabelcurl
3 set
12-5 reps
känner mig sliten och inte motiverad till träningen. ska nog vila denna veckan och köra om en vecka igen. får se
5 mars, 2009 at 18:05 #660014Anonym anvandareMemberHade tänkt att vila veckan ut, men det är så jävla tråkigt.. Det blir ben imorn, måste ju testa mitt nya bälte:D
Har precis käkat, kycklinggryta och lättglass. Det var riktigt gott. Blir lite promenad sen, igår var det 30 min på crosstrainer.
5 mars, 2009 at 20:18 #660015Anonym anvandareMemberDina pass ser bra ut, stark som fasen ! Skrivstångsrodd på 100kg!!?
Grymt!När jag känner mig omotiverad och känner att idag, denna veckan?
känns ush inte gymma.Då drar ja på med techno/trance/dance/linkin park aktigt till musik på hög volym.
Kör otroligt intensiva, djupa armhävningar, olika breda, klappar mellan upp&ner ibland, så många jag orkar.
Samtidigt ser jag på youtube på motiverande träningsklipp på Ronnie Coleman, Jay Cutler, Arnold Schwarzenegger, eventuellt läser och ser på filmer där oftast Arnold Schwarzenegger står och förklarar vad träningen betyder för han, och vad andra säger är skönt på gymmet, visar och så vidare.Kollar även på påseringar, och då jag är ganska aktiv, flåsig, kör jag (försöker) göra samma påser i spegeln (stor väggspegel) bakom datorn, & då kollar jag på påser som ser lite mer ”flashiga” ut, för det är kul tycker jag. (bara för saken skull)
samtidigt disskuterar jag om gym träning med en polare som bor i en helt annan stad men han tränar som jag och har tränat 1 år längre, och jag har tränat med han 100tals gånger för drygt 7månader sen.
Då brukar jag få en jävla lust att gymma igen!
Sen när jag är på gymmet ser jag till att ta överdrivna andningar, ”ryter” till ordentligt när ja kör tungt och peppar mig själv, skriker till liksom ”KOM IGEN, DET ÄR BARA FRIGOLIT, YEAH 2009! Nothing but a bodybuilder!” eller liknande!Best wishes Abe!
5 mars, 2009 at 20:27 #660016Anonym anvandareMemberStoreAbraham wrote:Dina pass ser bra ut, stark som fasen ! Skrivstångsrodd på 100kg!!?
Grymt!När jag känner mig omotiverad och känner att idag, denna veckan?
känns ush inte gymma.Då drar ja på med techno/trance/dance/linkin park aktigt till musik på hög volym.
Kör otroligt intensiva, djupa armhävningar, olika breda, klappar mellan upp&ner ibland, så många jag orkar.
Samtidigt ser jag på youtube på motiverande träningsklipp på Ronnie Coleman, Jay Cutler, Arnold Schwarzenegger, eventuellt läser och ser på filmer där oftast Arnold Schwarzenegger står och förklarar vad träningen betyder för han, och vad andra säger är skönt på gymmet, visar och så vidare.Kollar även på påseringar, och då jag är ganska aktiv, flåsig, kör jag (försöker) göra samma påser i spegeln (stor väggspegel) bakom datorn, & då kollar jag på påser som ser lite mer ”flashiga” ut, för det är kul tycker jag. (bara för saken skull)
samtidigt disskuterar jag om gym träning med en polare som bor i en helt annan stad men han tränar som jag och har tränat 1 år längre, och jag har tränat med han 100tals gånger för drygt 7månader sen.
Då brukar jag få en jävla lust att gymma igen!
Sen när jag är på gymmet ser jag till att ta överdrivna andningar, ”ryter” till ordentligt när ja kör tungt och peppar mig själv, skriker till liksom ”KOM IGEN, DET ÄR BARA FRIGOLIT, YEAH 2009! Nothing but a bodybuilder!” eller liknande!Best wishes Abe!
Hehe.. Jafan, du har rätt. Har kollat massa olika BB filmer och grejer. Go musik på hög volym osv. Nu har jag vilat i 2 dagar och är redan skittaggad. Ska bli ett sjuhelvetes benpass imorn. Blir teknik i knäböjen, men i resten av övningar blir det fanimej tungt
5 mars, 2009 at 23:09 #660017Anonym anvandareMember1 mil promenad nu ikv. trött. ska sova .
6 mars, 2009 at 17:56 #660018Anonym anvandareMembersådär nu har jag kört ben
Knäböj
50×15
60×15
70×15
80×12
90×10 jävla lätt, klarade dagens mål. nästa vecka blir det 100×10 som mål.vandrande utfall med hantlar
20 kg i varje näve x 2 vändor- fyfan va röven tog stryk, trodde jag skulle dö, men det gjorde jag inte? helt sjukt….
stela mark
60×10
100×8
100×15benpress
190×20 lätt utan stopp.
Jaa, vad säger man.. vikterna är ju bara skit, men kontakten var däremot på topp. knappt trött i quadriceps men röven smärtar. Utfallen var underbara, stela marklyften var goa. Nästa vecka ska jag prova att inte äta 1.5 timme innan utan 3 timmar innan, och bara köra i mig 50g kolhydrater innan, borde funka mot illamåendet? har ni tips mot illamående, dela med er:D Dieten tär på kroppen, kört hårt det sista. blir fyllningskväll idag iaf, hamburgare och choklad och imorgon promenad, 1 mil. Bröst på söndag ska bli riktigt kul.. Att träna med hanzen ger mig mera ork på något sätt, taggad. over and out
edit; ska kolla på green street hooligans 2 nu.. hoppas den är något
6 mars, 2009 at 19:02 #660019Anonym anvandareMemberser ut som ett fint, gott fredagspass!
tyckte om de stela marken där!
Jag har aldrig kört stela mark, men ska göra det nästa gång minsann! för första gången!
Ha en fortsatt trevlig helg6 mars, 2009 at 19:03 #660020Anonym anvandareMemberStoreAbraham wrote:ser ut som ett fint, gott fredagspass!
tyckte om de stela marken där!
Jag har aldrig kört stela mark, men ska göra det nästa gång minsann! för första gången!
Ha en fortsatt trevlig helgtacktack, blir vila imorn och bröst på söndag. Det är gött de. stela mark är grymt för baksida lår. blir tyngre nästa vecka dock.
6 mars, 2009 at 19:14 #660021Anonym anvandareMemberBra pass Anders, grymt att du klarade ditt mål utan bekymmer! Att slänga på ytterligare 10kg nästa vecka ska väl knapapst vara några bekymmer då?
Utfall är ju så sjukt jobbigt så förstår om den tog bra.
6 mars, 2009 at 19:18 #660022Anonym anvandareMemberJag hoppas jag klarar det. 90×10 var ungefär lika jobbigt som 80×10 förra veckan och det finns nog 4-5 reps till att plocka, men jag blir lätt viktkåt och tekniken är inte 100 %.
Glömde vaderna också, kolhydratsbrist:D
donkeymaskin
5 set 7-20 reps
stående vadpress
3 set runt 12-15 reps
Jag kan aldrig bestämma mig, men nu kanske jag har lyckats.
bröst körs söndagar
ben körs fredagar
rygg, biceps mån-tis
axlar, triceps- ons-torsinte bestämd dag på de andra passen, men då får jag chans att känna efter hur kroppen vill.
7 mars, 2009 at 00:23 #660023Anonym anvandareMemberdagens mat.. Blev ätarkväll.
frukost: 2dl havregryn, 2dl mjölk, 2 ägg, 1 dl proteinpulver, omega-3, antioxidanter, vitaminer
mellanmål: kaseindrink
Lunch: kycklinggryta (200g kyckling) quinoa
middag: 3 ägg, räkor, olivolja- omelett 3 riskakor med skinka.
efter träning: 1 proteindrink, varm choklad
middag2: 3 mackor med kalkon, 3 dl lättyoghurt
kvällsmat: 2 dubbla hamburgare, 100g digestivechoklad
nattmat: 250g keso, 2 kiwi, 1 clementin, 2 dl mjölkDet var det. Lite överskott blev det nog till slut.
8 mars, 2009 at 10:52 #660024Anonym anvandareMembermat igår
frukost: 2dl havregryn, 2dl mjölk, 2 ägg, 1 dl proteinpulver, omega-3, antioxidanter, vitaminer
mellanmål: kaseindrink
lunch: 300g stekt strömming och grönsaker
middag: 2 burkar tonfisk, 2dl grekisk yoghurt och dill i det.
kvällsmat: kycklinggryta och 75g nudlar, sallad, pepsi max. kanske 350-400g kyckling blev jävla mätt iaf.
somnade vid 10.
35 min cardio ocksåidag är det bröst och vader.
8 mars, 2009 at 18:58 #660025Anonym anvandareMemberPiskade brösten idag, fan va gött.
Bänk
50×25
60×20
70×10
90×6
110×3
120×2 med hjälp, men PBsned hantelpress
30×10
37×8
42×4 -inte så bra teknik
45×4- mycket bättreDips
5
4Snedbänk i smith
60×17
80×10negativ snebänk i smith
110×5–>80×5
Kommentar: Gött med pb i bänken, känns som jag är på rätt spår igen. Den negativa bänken var helt sjuk, jag ville gråta, men kan ju inte skämma ut mig helt. 5 sekunder neråt och snabbt upp med hjälp, brösten skakade av glädje och jag har aldrig upplevt någon liknande pump.
edit: vaderna är inte att förglömma
stående vadpress
5 set avslutade med dubbeldrop.
sittande vadpress
4 set.
8 mars, 2009 at 19:11 #660026Anonym anvandareMemberSer bra ut!, jävla starka boobies (diggar dina 25&20reps)
blir sjukt sugen på dra nu och gymma men det är nog inte smart när man har ont i sin halsmandel
Grattis till PB!8 mars, 2009 at 19:21 #660027Anonym anvandareMemberStoreAbraham wrote:Ser bra ut!, jävla starka boobies (diggar dina 25&20reps)
blir sjukt sugen på dra nu och gymma men det är nog inte smart när man har ont i sin halsmandel
Grattis till PB!tack så mycket.. har du haft problem med det innan? Du får väl operera skiten om det inte blir bättre annars, men då måste man ju vila länge..Dina pass kanske kräver lite vila:D Så det är nog inte negativt att få några dagar ibland även om man kryper på väggarna.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.