Cagners journal 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cagners journal 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 71 total)
  • Author

Ajaj…:(

Fick en sträckning i ryggen i lördags,,,uhh..går aldrig över…e fortfarande som en 80-åring i kroppen *gråt*

Vill ju sätta igång med träningen på allvar

Jaha…nu har det gått över en vecka och jag sitter fortfarande här med en ond rygg. Får vänta ett tag till med träningen 👿

:(

Du får krya på dig! Jag förstår precis hur det är med skador som hindrar en i träningen. Tack för tipset om gröna slaktarens köttbullar förresten. Jag skall prova dem idag. 185 cm är modelllängd. Hade jag varit du så hade jag sträckt på mig, stylat till mig lite extra, och gått genom världen förvissad om att de flesta som såg mig säkert trodde att jag var mannekäng.

Nina Lätt wrote:
    Du får krya på dig! Jag förstår precis hur det är med skador som hindrar en i träningen. Tack för tipset om gröna slaktarens köttbullar förresten. Jag skall prova dem idag. 185 cm är modelllängd. Hade jag varit du så hade jag sträckt på mig, stylat till mig lite extra, och gått genom världen förvissad om att de flesta som såg mig säkert trodde att jag var mannekäng.

Tack! JA det är inte kul med skador .. man blir sååå arg 👿
    Ja de är bra de…dyrare än vanliga men vad gör det

Hihi…modell :)

Måndag 6 mars 2006

08:30 – vitalinea vaniljyoghurt 3 dl och kellogs brainflakes
    11:00 äpple
    12:30 – fulkornskruvar och 4 köttbullar (den gröna slaktaren max 3 %) och kokta morötter
    15:15 – äpple
    18:00:( 2 korv och bröd …ajaj inte bra
    21:00 – gröt

Träning: ingen träning idag heller mer ´än prommenad med hunden. Fortfarande ont i ryggen

Tisdag 7 mars 2006

Idag har vart en jobbig dag. Har suttit och råpluggat inför ett prov jag hade ikväll.Dessutom skulle min bror fyllt 26 år imorgon (den 8) …han dog i maj förra året.
    Jaja … det blev en konstig matdag.

8:45 gröt’
    10:45 gurka’
    12:30 fulkornsskruvar och köttfärssås
    15:45 kiwi
    18:45 potatismos och fiskpinnar
    20:00 godis :nono:

Onsdag 8 mars

Idag har jag inte heller tränar…har fortfarande lite känningar i ryggen. Men jag tog ett par varv med hästen i paddocken och en prommenad med hunden så jag fick röra lite på mig iallafall. Blev ingen bra middga idag…var inte hemma. :nono:

9:30 gröt
    12:30 spaghetti och kötbullar (max 3%)
    14:30 äpple
    17:30 frukt
    20:30 vitalinea vaniljyoghurt o flingor

Har vart i Göteborg idag därför har jag inte haft så mycket kolla på mattiderna…:|

Var på gymet idag men inte för att träna utan för att sola…det var gott men ryggen tyckte inte om det hårda solariet…ajaj :(

Jihu…idag känns ryggen bättre (tog enbart ca två veckor) :D
    det blir nog ett pass på gymmet iallafall i morgon och på kvällen badminton

Ryggen blev sämre på kvällen igår så idag stack jag till sjukgymnasten på morgonen. Jag har överansträngt mig trodde han. Jag ska få massage varje dag och på måndag ska jag dit igen och kolla om det blivit bättre. Han sade att om jag vart några år äldre så hade han gissat på diskbrott men nu trodda hena inte på det eftersom jag var så ung.

Jaja har precis vart på gymmet och tränat armarna och benen lite i allafalll..det var skönt att äntligen få göra något Ikväll blir det badminton…jag ska slå alla

lycka till med ryggen och skynda långsamt :)

mikael.H wrote:
    lycka till med ryggen och skynda långsamt :)

Tack!
    Det ska jag absolut göra :|

ReNeGaDe wrote:
    Hehe, du och jag har nog typ samma problem:p Träningsvärk som fan i min rygg, och det var i torsdags som jag tränade ryggen;) Men tror faktiskt dt börjar släppa nu. Du kan ju låna min thailändska salva om du vill? hehe.. Lycka till med din träning och hoppas din rygg återhämtar sig snart!

Haha ja gärna. Det är lite jobbigt att gå som en 80 åring. Har gått så i drygt två veckor nu … men nu hoppas jag massagen ska hjälpa :)

Tråkigt med ryggen:(
    Men du, 73 kg på 185 är alldeles lagom, skulle du gå ner till 68 skulle du nog mer likna en vandrande flaggstång om du ursäktar uttrycket, eftersom det är nära på undervikt.
    Vad är det egentligen som säger att du behöver gå ner i vikt? Jag tror knappast att du har för mycket på kroppen nu.

Bara en tanke…

Milia wrote:
    Tråkigt med ryggen:(
    Men du, 73 kg på 185 är alldeles lagom, skulle du gå ner till 68 skulle du nog mer likna en vandrande flaggstång om du ursäktar uttrycket, eftersom det är nära på undervikt.
    Vad är det egentligen som säger att du behöver gå ner i vikt? Jag tror knappast att du har för mycket på kroppen nu.

Bara en tanke…

Halloj gumman!
    Nja fläsket hänger på magen…vill ha en fast en…men jag vet inte…det kan bero på att jag inte har så mycket muskler på magen heller….får se om det hjälper med mycket träning …annars blir det till att gå ner i vikt :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.