Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Camilla mot Lucia 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2006 at 20:20 #954226Anonym anvandareMember
Nu har jag slarvat lite med uppdateringen de senaste dagarna känns det som men förrgår stod axlar på schemat och idag blev det ett rygg/trapzpass.
Idag körde jag inte på mitt hemmagym och fick trängas mer än jag är van vid, har inte behövt vänta på en maskin på flera år…fy vad irriterande det var!
Men i alla fall:Chins
10 reps * 3 (tror jag)Latsdrag
60 kg * 10
70 kg * 4 + 60 kg * 5
60 kg * 7, 7Hantelrodd
25 kg * 15, 12, 10Sittande rodd
3 setShruggs, hantlar
30 kg * 14, 12, 8+ 15 minuters löpning på bandet
Dags att lägga lite extra krut på latsen nu ett tag, de MÅSTE växa. När jag övade posering häromdagen klagade jag på att jag inte fick ut latsen och fick höra…”vadå, det finns ju liksom inget att fälla ut”
8 januari, 2006 at 15:38 #954227Anonym anvandareMemberNu j*klar har jag best
8 januari, 2006 at 16:33 #954228Anonym anvandareMemberOm det där ser ”hemskt” ut, så räkna med att jag aldrig någonsin kommer att lägga ut en bild i min journal! 😮 Men men, jag ska ju inte tävla nu, som du! Jag tycker iaf att det ser bra ut! :emo-thumb
8 januari, 2006 at 17:35 #954229Anonym anvandareMembersnusan wrote:Om det där ser ”hemskt” ut, så räkna med att jag aldrig någonsin kommer att lägga ut en bild i min journal! 😮 Men men, jag ska ju inte tävla nu, som du! Jag tycker iaf att det ser bra ut! :emo-thumbTack 😮
Jag har svårt att tro att du inte skulle våga lägga ut bilder i din journal! Kan jag så kan du!
Sen är det ju som du säger, ju närmare en tävling man kommer ju mer kritisk blir man ju. Jag vet ju att jag har nästan ett år på mig innan jag måste vara i form men paniken infinner sig ju rätt lätt i alla fall. Kan jag bara skala av några fett% så är jag nöjd med formen för att vara i ”bulkform”. Det finns ju alltid en gräns för när man är hyffsat ”OK” med sig själv. Tyvärr märker man inte riktigt (eller i alla fall märker inte jag) när man passerar den gränsen, speciellt inte när all julchoklad hoppar fram och ropar ”ÄT MIG”8 januari, 2006 at 18:24 #954230Anonym anvandareMemberHaha.. du får väl räcka ut tungan till chokladen när den skriker efter dig! Nja, jag är bara en liten fis ännu, så bilder får allt vänta ett tag! 😮 Det är helt klart roligt med journaler med bilder i dock! :emo-thumb
8 januari, 2006 at 18:53 #954231Anonym anvandareMembersnusan wrote:Haha.. du får väl räcka ut tungan till chokladen när den skriker efter dig! Nja, jag är bara en liten fis ännu, så bilder får allt vänta ett tag! 😮 Det är helt klart roligt med journaler med bilder i dock! :emo-thumbHihi…från och med nu ska jag defenitivt räcka ut tungan åt chokladen!
Dagens träningspass blev i alla fall ben. Var dålig på att skriva upp vad jag gjorde men något sånt här blev det:
Fria knäböj:
60 kg * 12
80 kg * 7
80 kg * 5 + 60 kg * 6
60 kg * 8Utfall i smith:
60 kg * 10/ben
70 kg * 7/ben
70 kg * 5/ben + 50 kg * ?
50 kg * 10/benBenpress:
3-4 setBenspark:
3-4 setSå gick jag hem och efter att jag druckit mitt protein kom jag på att jag glömt köra mage. Så det fick bli mage hemma på golvet men det var ingen höjdare med magen full av proteindrink.
Kvällens tillägg:
70 min lågintensivt cyklande.8 januari, 2006 at 19:28 #954232Anonym anvandareMember[/QUOTE]
Och posera kan jag inte heller, men det kan ni kanske bortse ifr8 januari, 2006 at 19:49 #954233Anonym anvandareMemberVisst är du en byggarbrud:wazzup:
8 januari, 2006 at 20:16 #954234Anonym anvandareMemberJag tycker inte alls att du ser hemsk ut p
8 januari, 2006 at 20:53 #954235Anonym anvandareMemberTack allihop! Kanske är det bara i mitt huvud det är alldeles förfärligt.
Men det är liksom lika bra att visa bilder hela tiden i journalen, det blir roligare för alla som läser då. Inte bara en massa ” och så 5 set mage”…Och visst är det som du säger Jeanette, man ser resultaten mycket lättare när man har bilder från när man är i sämst form. Förhoppningsvis kommer nästa uppsättning bilder se bättre ut även om det lär dröja innan de kommer upp.
Fever: Japp, byggarbrud until the end! Även om jag är en liten sådan än så länge!
8 januari, 2006 at 21:06 #954236Anonym anvandareMemberÄh, Camilla!! Sluta klaga på dig själv! Det ser ju bra ut! Och du, jag tror inte att min rygg är bredare än din. Jag tycker mig se att du inte får ut vidden ordentligt på bilden, och det kommer du ju lära dig snart :emo-thumb Massan ser ut att finnas där!
Kör på nu tjejen!! :bb3:
Kram!
8 januari, 2006 at 22:19 #954237Anonym anvandareMemberLina wrote:Äh, Camilla!! Sluta klaga på dig själv! Det ser ju bra ut! Och du, jag tror inte att min rygg är bredare än din. Jag tycker mig se att du inte får ut vidden ordentligt på bilden, och det kommer du ju lära dig snart :emo-thumb Massan ser ut att finnas där!Kör på nu tjejen!! :bb3:
Kram!
Tackar…. 😮 och visst är det så att jag inte får ut vidden. Är helt hopplös på att posera. Förhoppningsvis ordnar det sig när jag får lite hjälp från någon som kan, jag har börjat leta.
9 januari, 2006 at 09:14 #954238Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Tackar…. 😮 och visst är det så att jag inte får ut vidden. Är helt hopplös på att posera. Förhoppningsvis ordnar det sig när jag får lite hjälp från någon som kan, jag har börjat leta.håller med Lina,,sluta klaga nu camilla….ser ju bra ut :emo-thumb
10 januari, 2006 at 07:09 #954239Anonym anvandareMemberTack Tess!
Snabb uppdatering innan jag sticker till jobbet.
Ig
10 januari, 2006 at 07:14 #954240Anonym anvandareMemberHej Camilla!
Tycker korten ser bra ut! Lycka till tjejen:)
/Hanne
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.