Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Camilla mot Lucia 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 januari, 2006 at 06:51 #954241Anonym anvandareMember
Verkar som att enda tiden jag har att uppdatera är under frukosten så här kommer återigen en kortversion:
Tisdag:
30 min cykel innan frukost.
Axlar på kvällen. Hihi, 3 killar körde axlar och jag hade tyngsta hantlarna
Kost: ca 2850 kcal, 70 g fett, 310 g kolhydrater, 250 g protein. + en smörgås som jag blev bjuden på efter att jobbet tvångskommenderat oss till kyrkan för en traditionell gudstjänst. Jaja…allt för att komma bort från skrivbordet en timma eller två
Onsdag:
40 min cykel innan frukost.
Och så gym ikväll igen…..
Jag har varit extremt dålig på att sova ordentligt senaste tre dygnen, i snitt har jag nog bara sovit 5 timmar/natt. Måste nog göra något åt detta men vad fasen, dygnet har ju för få timmar för att hinna med att träna och laga mat och allt. 👿
Efter en paus under jul/nyår så har jag startat upp med kreatin igen….det märks på vågen 😮 Förstår inte hur jag ska kunna tappa alla de där kilona innan december!11 januari, 2006 at 07:10 #954242Anonym anvandareMember10-12kg före december grejar du lätt!! :aggresiv:
11 januari, 2006 at 11:11 #954243Anonym anvandareMemberKör hårt gumman..du kommer fixa det här :emo-thumb
11 januari, 2006 at 18:42 #954244Anonym anvandareMemberLinn wrote:10-12kg före december grejar du lätt!! :aggresiv:*host….host* Om det bara vore 10 12 kg…. 😮
Men mycket ar ju kreatinvatten tack och lov!11 januari, 2006 at 19:24 #954245Anonym anvandareMemberHej.
Ser juh jätte bra ut..kämpa vidare och massa lycka till!! :emo-thumb__________
Tingeling11 januari, 2006 at 20:10 #954246Anonym anvandareMemberHärligt jobbat tjejen, ser bra ut!
Det här ska bli riktigt spännande att följa!
Kör hårt! :up:11 januari, 2006 at 21:06 #954247Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:*host….host* Om det bara vore 10 12 kg…. 😮
Men mycket ar ju kreatinvatten tack och lov!Haha.. ja det där kreatinvattnet ja.. jag sväller upp som f*n av kreatinet! Men vad gör man inte för sin kära lilla träning?
12 januari, 2006 at 21:01 #954248Anonym anvandareMemberOnsdag
Cardio: cykel 40 min innan frukost.
Gym: Ben
Jag var bara SÅ sugen på ben att jag var tvungen att köra det. Illa vald dag eftersom jag var ensam på gymmet och inte hade någon som kunde rädda mig om jag ramlade men sak samma.Fria knäböj:
70 kg * 10
80 kg * 8
90 kg * 3 + 70 kg * 6 :yahoo: Jag närmar mig sakta målet 100 kg.
70 kg * 8
70 kg * 8Utfall i smith:
60 kg * 10/ben
80 kg * 7/ben
80 kg * 5/ben + 60 kg * 6/ben
60 kg * 9/benBenpress:
145 kg * 10, 10, 10, 8Benspark:
60 kg * 10
60 kg * 7
45 kg * 10Sittande vadpress:
40 kg * 10, 10, 8Shit vad det känns idag, fasar för imorgon!
Kost: :nono: Fy på mig! Bara 2200 kcal, 40 g fett, 250 g kolisar och 200 g protein. Jag somnade innan mitt sista mål…..
Torsdag:
Cardio: 40 min cykel innan friukost.
Inget gym idag. Sömnbristen gör sig påmind och jag har helt enkelt ingen ork. Inte ens 2 RedBull biter just nu.
12 januari, 2006 at 21:15 #954249Anonym anvandareMemberKIKAT lite i din journal…kör på hårt nu!!!! bygg upp dig nu så gott det går o dieta sen!!! du behöver ju inte börja än…
men förstår hur det är…jag är ungefär lång som du o vägde ungefär som du för någon månad sen…
vi kanske ses på scen..12 januari, 2006 at 21:25 #954250Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:KIKAT lite i din journal…kör på hårt nu!!!! bygg upp dig nu så gott det går o dieta sen!!! du behöver ju inte börja än…
men förstår hur det är…jag är ungefär lång som du o vägde ungefär som du för någon månad sen…
vi kanske ses på scen..Japp, jag ska köra så hårt jag bara kan ett tag till. Meningen är att den egentliga dieten börjar i sommar lite beroende på vad jag väger då. Förmodligen blir det en liten ”minideff” i april/maj också bara för att komma i lite bättre form inför sommaren och ha ett något bättre utgångsläge innan det blir på riktigt så att säga.
Men nu är det enda som gäller att äta så mycket det bara går och lyfta så mycket som går och lite till :p Från och med söndag eller måndag ska jag tydligen upp över 3000 kcal om dagenOch hmmmm…vet inte om jag vågar möta dig på scen
12 januari, 2006 at 21:30 #954251Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Japp, jag ska köra så hårt jag bara kan ett tag till. Meningen är att den egentliga dieten börjar i sommar lite beroende på vad jag väger då. Förmodligen blir det en liten ”minideff” i april/maj också bara för att komma i lite bättre form inför sommaren och ha ett något bättre utgångsläge innan det blir på riktigt så att säga.
Men nu är det enda som gäller att äta så mycket det bara går och lyfta så mycket som går och lite till :p Från och med söndag eller måndag ska jag tydligen upp över 3000 kcal om dagenOch hmmmm…vet inte om jag vågar möta dig på scen
nu vet jag inte hur mycket kardio du kör men om du BARA styrketränar är 3000 kcal rätt mycket…jag menar, du kommer gå upp i vikt!!! ahr själv legat på den mängden under bulk o då gick jag upp 9 kg på 6 månader trots 3 spinningpass i veckan..
tänkte bara, det verkar inte som du vill gå upp så mycket i vikt ju… bara ett tips men du får prova dig fram..
möta mig?? jag som är så liten…12 januari, 2006 at 22:01 #954252Anonym anvandareMemberKör hårt:emo-thumb
12 januari, 2006 at 22:12 #954253Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:nu vet jag inte hur mycket kardio du kör men om du BARA styrketränar är 3000 kcal rätt mycket…jag menar, du kommer gå upp i vikt!!! ahr själv legat på den mängden under bulk o då gick jag upp 9 kg på 6 månader trots 3 spinningpass i veckan..
tänkte bara, det verkar inte som du vill gå upp så mycket i vikt ju… bara ett tips men du får prova dig fram..
möta mig?? jag som är så liten…Jo, 3000 är rätt mycket, eller VÄLDIGT mycket tycker jag. Jag kommer köra 4 kardiopass i veckan, 40 min före frukost ++ de ordinarie 5 styrkepassen. Vi får väl se hur det går. I annat fall är det bara att dra ner lite igen. Egentligen stör mig kanske inte vikten så mycket (bara vissa dagar då när jag får mina nojor). Det jag främst kommer hålla koll på är fett%. Den dagen de övre rutorna på magen gömmer sig så blir det kamp mot fettet på allvar :p
Nej, men allvarligt talat så känner jag att jag måste pröva att ge muskeltillväxten en chans ett tag. Jag har legat runt 2500 kcal länge, både med och utan cardio och det går ju så långsamt. Så nu har jag bestämt mig för att lyssna på den jag får lite hjälp av och ge mig på detta. Hans motivering till upplägget kan kanske vara vettig och värd att testa. Att jag inte tror honom om att jag kan tappa en fett% eller två och ändå bygga på mig massa det må ju vara så men så länge jag inte ökar i fett så är det OK. Sen att han kommer få trycka ner maten i halsen på mig är en helt annan sak, jag har fruktansvärt dålig aptit. För att inte tala om hur han måste jaga mig för att få upp mig på cykeln kl. 5 på morgonen.
Lika bra att vänja sig i och för sig, under den verkliga dieten blir det cykel kl. 04.0012 januari, 2006 at 22:13 #954254Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Kör hårt:emo-thumbSjälvklart! Hårdkörning är det enda som gäller annars kan man ju lika väl gå och börja med schack
13 januari, 2006 at 08:57 #954255Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Självklart! Hårdkörning är det enda som gäller annars kan man ju lika väl gå och börja med schack:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.