Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Camilla mot Lucia 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2006 at 11:26 #954256Anonym anvandareMember
Jag kollade upp mitt kaloriantal för skojs skull en dag, och det var inte lågt kan jag säga..! :whistle: Men jag har kört så länge nu och proppat i mig och tycker kroppen bara blir bättre och bättre! Tror att det är väldigt individuellt det där med hur mycket man kan stoppa i sig! Så prova och ät på du, du märker ju om det funkar eller inte! :up:
13 januari, 2006 at 12:12 #954257Anonym anvandareMemberTjohoo stumpilump, har läst igeonom din journal nu och jag tycker du verkar ha en plan med allt oh det är super bra. Våga äta på, det gjorde jag innan min diet, gjort blev ju som en gris också men man får tränga bort det psykiskt jobbiga att kläder och sånt inte passar, man vet att målet är där framme och kilona är faktiskt rätt lätta att tappa sen, det är bara det sista som är så förbannat svårt, men när man gjort några dieter så blir det tydligen lätttare och lättare att tappa det sista…
Du kommer tycka det är så kul att kolla på alla kort sen och jämföra, så ett tips är att ta massa kort offseson och ta många kort när du är deffad. Jag har alldeles för få och det är tråkigt…När ska vi träffas om skorna tycker du? helgerna funkar för mig, jobbar kväll annars…
Kram
13 januari, 2006 at 13:42 #954258Anonym anvandareMemberKollar så du har under kontroll:rtfm:
Inget slarv, för då jäklar:aggresiv:13 januari, 2006 at 16:03 #954259Anonym anvandareMemberl
13 januari, 2006 at 18:42 #954260Anonym anvandareMemberHej och hå, här var det full fart!
Lottis: helgen blir bra för mig, du har PM.
Fever: :up: Inget slarv, jag lovar….men blir det det är det väl bäst att inte tala om det kanske
athletichmia precis min tanke. Om jag vänjer mig vid högre intag hoppas jag på att slippa börja dieten på allt fr lågt intag. Och öka en del på fettet måste jag nog göra, all pasta och potatis står mig redan upp i halsen. Ska kolla in det där med att dricka mer kalorier. Kanske dags att blanda några bra måltidsersättare att ha på jobbet istället för kyckling, alla verkar ju kolla så konstigt på mina lådor liksom
13 januari, 2006 at 18:54 #954261Anonym anvandareMemberDe vänjer sig vid matlådorna till slut! På skolan har de faktiskt slutat stirra på mig som att jag är ett ufo! Inte frågar de lika mycket längre heller! De tröttnar till slut! :emo-thumb
13 januari, 2006 at 19:04 #954262Anonym anvandareMembersnusan wrote:De vänjer sig vid matlådorna till slut! På skolan har de faktiskt slutat stirra på mig som att jag är ett ufo! Inte frågar de lika mycket längre heller! De tröttnar till slut! :emo-thumbJo, nog brukar folk vänja sig till slut. Fast jag har inte någon bra förklaring till mina lådor, jag vill inte tala om för folk att jag tränar seriöst eller satsar på att tävla efter en viss diskussion i fikarummet för ett tag sedan. Var väl en av mina första dagar och ingen visste att jag tränade, diskussionen handlade om byggare i allmänhet och då stod det rätt klart att ingen på min arbetsplats kommer få veta att jag ska tävla i byggning! Tur man har eget kontor i alla fall där man kan gömma sig med sin mest suspekta mat För vem skulle tro att man var klok om de såg en måltid med tonfisk direkt ur burken, mörkt bröd utan pålägg och en näve nötter….
13 januari, 2006 at 19:15 #954263Anonym anvandareMembergeo wrote:Så när ådrorna och muskelkonturerna börjar bli övertydliga, då kan de inte räkna ut det ändå?Nej, jag har kostym på mig varje dag Sen att de kommer se att jag tappar vikt är ju en sak men jag kan ju bara säga att jag bantar, det brukar bita på alla! Möjligen får man ett ”ähh, du behöver ju inte banta” men sedan är det bra med det.
13 januari, 2006 at 19:19 #954264Anonym anvandareMembergeo wrote:Kostym även på sommaren?
Pust!Japp, möjligen skjorta på kontoret då om det är riktigt varmt men annars är det kostym som gäller. Fast denna sommaren kommer jag ändå se ut som en säl så det är sak samma
13 januari, 2006 at 19:37 #954265Anonym anvandareMembergeo wrote:Se ut som en säl? Sommarjobb som ersättare på Kolmårdens djurpark?ja, det vore nått va?? Med kostym och allt!
14 januari, 2006 at 12:59 #954266Anonym anvandareMemberFredag
Bröst/armar
Hekt OK pass, inte mer att säga om det.2450 kcal, 85 g fett, 230 g kolhydrater, 200g protein. Nja, inte helt bra kanske. Ska bli bra nästa vecka när alla lådor är klara.
Lördag
Rygg
Latsdrag, breda och smala, 7 setHantelrodd, 3 set
Stångrodd, 2 set
Kabelrodd, 3 set
Hantelshruggs, 3 set
Usch, det gick inget bra. Var inte alls så peppad som jag brukar och tränade tidigare än vanligt och hade alltså inte hunnit äta så mycket som jag brukar innan passet. Sedan sov jag så konstigt i natt, kände mig sjuk under natten eller nåt, vet inte vad det var. Halsen har visserligen varit lite svullen så kanske är väg på väg att få stämbandsproblem igen som jag brukar få titt som tätt när jag ansträngt rösten för mycket
Idag är det ätardag!! Inte så att jag tänkt proppa i mig massa skräp, jag brukar hålla mig till något hekto godis efter gympasset och något extra på kvällen som lite popcorn eller nått. Men det är skönt att slippa räkna.
14 januari, 2006 at 14:25 #954267Anonym anvandareMemberKämpa på ska följa dig här ska bli jättekul!
17 januari, 2006 at 19:48 #954268Anonym anvandareMemberNu har jag varit kass på att uppdatera igen men jag har jobbat massor senaste två dagarna.
Söndag blev i alla fall axlar och igår blev det ben.
Benpasset gick inte alls bra, var seg och egentligen skulle det varit vikodag. Men så visste jag att idag skulle bli en tung dag på jobbet så jag tog passet igår. Hade nog varit lika bra att låta bli Cyklade 40 min på måndag morgon också.Kosten har varit helt OK, har inte siffrorna framför mig men det har väl varit runt 2800. Är väldigt svårt att ta sig upp i 3000 kcal.
Till råga på allt har jag ont som f*n i ryggen, en kota som spökar och gör att jag får ont i muskelfästen. En gammal ”yrkesskada” sedan tiden jag red in unghästar. Hoppas det går över så jag slipper lägga ut en förmögenhet på en naprapat….igen….
18 januari, 2006 at 21:39 #954269Anonym anvandareMemberJag är på väg att bli tokig, min rygg tar död på mig!!!
Kan inte stå, kan inte sitta, kan inte röra armar eller bara vara still heller för den delen…..Det värker HELA tiden i muskelfästet. Min sambo kände på det och det var en rejäl knöl där Blir väl till att lägga pengarna på naprapatbehandling istället för att spara till tävlingsdräkter.Men det mest konstiga är att jag inte känner något alls i ryggen på gymmet. Jo, så fort jag sitter och vilar gör det såklart ont men under själva settet är det hur bra som helst Helt vansinnigt! Det enda jag inte kunde göra idag var dips. Till råga på allt blev det nytt PB i hantelpress, en 22,5:a i varje hand och 8 reps :up:
Jaja, nog klagat, till träningen:
Cykel 40 min på morgonen
Bröst/armar
Hantelpress
Senbänk
Flyes
PulloversTricepspress kabel, enarms och tvåarms
Bicepscurl med Z-stång
Bicepscurl med hantlar, scottcurlsInte världens bästa pass precis men det kan väl ha sina förklaringar….
Maten har inte gått så bra idag eftersom värken i ryggen fått mig att tappa aptiten. Fick i alla fall i mig ordentligt efter passet och kommer upp i kanske 2500 kcal idag.
19 januari, 2006 at 08:26 #954270Anonym anvandareMemberSynd med ryggen tjejen..hoppas det blir bättre snart!!
ta det lugnt bara
Kram Tess
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.