Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 391 total)
  • Author
    Clara.D wrote:
    HÄRLIGA MAT-BILDER!!!

ajaj, inte kul att bli innelåst, hoppas du får ett kanon pass när det väl bär av ikväll då!

Clara
    Ha,ha nä jag blev såååååå uttråkad,blä!

Ja, ut kom jag iaf, men inte förrän vi 21 ungefär, lite väl sen må jag säga men, men vad gör man väl inte för löpningen:p Jag blev så sur för jag började få lite håll på höger sida, efter ca 15 min. Äh, tänkte jag det går över, men efter 15 min till så kunde jag bara inte fortsätta:frust: åååååå så irriterande. Jag fick helt enkelt börja gå. Jag kände av hållen ändå! Nåväl, jag fick iaf ihop 30 min löpning.

Passet
    52 min, varav 30 min löp+22 pw. På asfalt.

Hur kändes det
    Tja, jag blev fruktansvärt irriterad för jag hade tänk springa åtmonstone 40 min! Men rent fysisk kändes det ok, men jag gillar inte att springa på asfalt, det känner jag nu. Jag känner mig klumpig på något sätt. Klart, det blir mer stumt mot asfalt. Flåset var det inge fel på, kände att jag skulle orka hålla på ett bra tag till, om inte jag fått håll. Kände mig lite stel i överkroppen, förmodligen för att jag har ganska mkt träningesvärk från gårdagens gympass.
    Puls 170-175, max 178 .

Tjingeling så länge! Imorrn blir det löpning i skogen,häääääärligt, sen gymmet med kusin vitamin=)

Uppe kl 7.00 för att tvätta:| inte så kul kanske….
    Efter det är det jag som drar ut i spåret, vädret håller än så länge:|

Ett litet mellis innan löpningen
    Minikeso med apelsin och linfrön, mummelimumma!

Ciao, for now!

Mmm, vilka goda matbilder.
    Jag som tänkte börja äta först 14.00 idag, läskande värre :)

Hoppas du får en trevlig löparrunda och kör hårt på gymmet.

edit: skön byggartumme du fick med där, hehe

:kicking:

wesaft wrote:
    Mmm, vilka goda matbilder.
    Jag som tänkte börja äta först 14.00 idag, läskande värre :)

Hoppas du får en trevlig löparrunda och kör hårt på gymmet.

edit: skön byggartumme du fick med där, hehe

Ha,ha,ha, byggartumme, tack för den du:D

I´m out

Im baaaaaaack!!! Från ett löppass i skogen. Eller löppass kanske man inte kan kalla de, fick håll igen:evil: så jag lunkade mer fram kändes det som….. Fattar inte!! Idag OCKSåÅ får man håll:cry: Ja,ja jag tog mig runt iaf på 30.57min. Hade dock planerat att sringa 40 min, men ville inte springa längre pga hållen.

Passet
    -Uppvärmning: ca 12 min på cy, till spåret.
    -Löpning:30.57 min
    -Puls: Körde väldigt lungt tempo,låg på 163-166, max 177 inge å hurra för direkt.
    -Avsluta med stretch, skönt för jag har sån otrolig träningsvärk.
    -Nedvarvning: Cy ,hem ca 12 min.

Hur kändes det
    Orken fanns där och viljan, till tusen!!!!! Trots träningsvärken så kändes de inte när jag sprang. Benen är pigga när jag springer, det är när jag stannar som jag känner av den. Hade sååååååååå gärna sprungit längre!!! Tar en vilodag imorrn från löpningen så får vi se hur det går på söndag istället.

Hmm, tråkigt, fick ett sms av Kusin Vitamin när jag var ute. Hon kunde inte komma in och träna. Det är svårt att ta sig in i stan nu när det är Powermeet (bilar från hela världen kommer hit och visar upp sig) är här. Dom åker runt,runt,ruuuuuuunt stan hela dagarna,kvällarna och nätter. Ja,ja.Får se om jag tar mig till gymmet? Hade EGENTLIGEN planerat att ta den träningen på söndag, men så ville kusse´n träna så då bytte jag dag. Nu tar jag den nog på söndag iaf:)

Trrrrrrreeeeeevlig helg på er alla wourkout-geeks:nerd-tb:
    Tjohooooooo!!!

Gott att benen känns pigga!!! det är tyvärr något mina INTE är förtillfället:(

Kör hårt på söndag då!!! Och ha en mysig vilodag imorron:up:

Clara.D wrote:
    Gott att benen känns pigga!!! det är tyvärr något mina INTE är förtillfället:(

Kör hårt på söndag då!!! Och ha en mysig vilodag imorron:up:

Tack det ska jag göra, gött me vila imorrn:pop:
    Ha det bäst, å bli friiisk nu tjejen!!!8)
    Kram!

Såg du ska träna hst, jag körde på det c:a 2 månder nu innan. Tyckte det var sköna pass, men de tog ganska lång tid (för mig iallafall) och jag blev rätt psykiskt trött i längden :D

lycka till!

ps. jag hittar fortfarande inga vadbilder, jag som missat dem?

ds.

Sleep83

Tack!

Ha,ha nä jag lyckades inte få in vadbilderna, men ska ge mig på det igen8) promise!

Jag tycker HST8) känns jättebra!! För mig tog det bara en timme, som mina vanliga pass brukar ta, så det var PErRFA:emo-thumb. Jag tränade själv också, då går det ju inte åt så mkt tid till snack:D he,he!

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrevlig helg!!!

sleep83
    Här kommer lite bilder på mina vader som jag lovade:p
    Inte så mkt att hurra över än tyvärr:o

Ursäkta bakgrunden, lägenheten är inte färdig:o lite kvar å göra,he,he.

Kram, banan alla!!!

VERY NAJS gumms! (you’re born 4 high heels!!!)[/b] Kan bara bli bättre och bättre!

ÄTARDAG,ÄTARDAG,ÄTARDAG!!!!!

Äntligen är det ätardaaaaaag Rätt kul är det att jag fått med min sambo på det8) Han som i vanliga fall kan äta vad som helst, när som helst, utan att det känns eller syns på kroppen:evil: avis!!!! Så han har vart duktig och hållt sig hela veckan!!!

Vet inte riktigt hur dagen kommer se ut idag, har lite ärenden å göra.

Ha de bra och lycka till med träningen alla barnen:friends:

lovelysmile wrote:
    VERY NAJS gumms! (you’re born 4 high heels!!!)[/b] Kan bara bli bättre och bättre!

Tack gumman,:o i loooooove high heels!!!
    Grejen är att jag aldrig lagt ner nå krut på mina vader, har bara låtit dom få den träning som blir av när jag kör ben. Så det är ju lite å jobba med, he,he, sega och explosiva ska dom bli, å snyggare såklart:o

Kraaaaaaaaam!!!!

Snygga spiror! Fortsätt i samma takt.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.