Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Cyrlys träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 juli, 2007 at 17:23 #844346Anonym anvandareMember
Ser ut som ett roligt pass Denicé, jag ska nog försöka köra mer HIT med ett set, ska nog ta och läsa på mer om HST för att inspireras.
Kul att du ser fram emot löpningen, då blir det nästan garandetar en bra runda.
12 juli, 2007 at 17:42 #844347Anonym anvandareMemberSleep83
Många set kör ju bara 2 set juuueee? Menar du rep eller? Men svaret är :nej, känner mig inte ett dugg sliten, kör ju visserligen lätt nu. Inne på sista lätta veckan=)
Mitt mål sedan jag startade dagboken har ändrats. Jag ville i början komma ner lite i vikt och var samtidigt lite sugen på BF eller AF. Det är jag fortfarande ,men har inte det som mål. Jag kände att jag behövde något annat än att ”bara” vara på gymet. Jag ville ha något nytt i min träning.
Löpning har jag sysslat lite med förr, som amatör(är fortfarande:o ). Jag kände att det skulle vara något att försöka satsa lite på nu. Så jag tog modet till mig och anmälde mig till min FÖRSTA löptävling!! Lidingöloppet. MEN, jag kommer inte springa 3 mils loppet, nä de vore ju galet i och med att jag nyss satt igång med löpningen seriöst. Nä, ja ska ”bara” springa 1 mil, dvs Lilla Lidingöloppet. Men lika glad är jag för det:yahoo:
Känns super kul att ha nya mål!! Detta innebär fokus på löpträningen. Kör gym 2-3 dagar i veckan bara. Har blivit 2 dagar i veckan som det ser ut nu.
AF kanske kommer någon gång i framtiden, man vet aldrig….hi,hi.
Oj va långdragen ja blev,:o men nu vet du iaf!
Ha det finnemang!!!
12 juli, 2007 at 17:46 #844348Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Ser ut som ett roligt pass Denicé, jag ska nog försöka köra mer HIT med ett set, ska nog ta och läsa på mer om HST för att inspireras.Kul att du ser fram emot löpningen, då blir det nästan garandetar en bra runda.
Gör det , det är superkuuuuul med HST!!!Skönt med periodiseringen tycker jag=) Skulle inte palla med att köra lätt med många rep så länge till,he,he.
Den ändring jag har gjort ,är att jag kör superset, för att bli så trött som möjligt. Man kör ju som sagt bara 1-2 set, jag kör 2 jämt.
Do it, do it, it feels GREAT!!!
Tjingeling!!
12 juli, 2007 at 21:01 #844349Anonym anvandareMemberBra pass du kör !! Kul o se att du kör med mkt variationer, det är det som är kul o man slipper o tröttna..
o ny dator oxå hihi kan det bli bättre ? allt kul med en ny fräsh rackare o plinka på.. hihi..
16 juli, 2007 at 15:41 #844350Anonym anvandareMemberHalloj!!!
Helgen har vart suverän, trots vädret!!
Gårdagens träning blev 7,5 km i skogen med killen min=) Gick bra!
passet
7,5 km tog oss 45,46 min. Kuperad terräng, i skogen på Björnön.
-Puls: Mellan 173-176( Mest 175)Hur kändes det
Kändes jättebra, dog i backarna dock,he,he. 3 st HÖÖÖÖÖGA,ganska långa backar blev det. Fick håll efter sista backen:frust: men jag höll ut och sprang på dom sista km. Kände av käna sista biten? Inte ont direkt men kände av liksom:16 juli, 2007 at 15:46 #844351Anonym anvandareMemberDagens tränig
Har hitills bara blivit en powerwalk på 60 min. Gick hem tll syrran på ca 30 min sen hängde hon på i ytterligare 30 min i häääääääärligt solsken=)=Senare i eftermiddag ska jag rida,jihaaaa:yahoo: kul som f-n!!!
En kompis till mig har hand om 2 hästar, å jag sak hänga på ikväll!!!Så kul ska det bli,var hundra år sedan jag red.Moer update ikväll efter ridnige, ska försöka fota lite så i får se när jag gör bort mig,hhahahahahhaha
Kram på er så länge!!
16 juli, 2007 at 21:58 #844352Anonym anvandareMemberHoppla pålle,hoppla!!!
Faaaaaaan va gött de va att rida!! Så himla kul,vilka mäktiga djur!!!
Här kommer lite bilder på mig och Lina som jag red med. Hon e jätteduktig16 juli, 2007 at 22:01 #844353Anonym anvandareMemberLinas Rumpa=) hahahahaha,var ju tvungen, hon var ju så läcker i sina sexiga ridbrallor!!hahhahaha
Lina och hästen Sir William
17 juli, 2007 at 22:53 #844354Anonym anvandareMemberGu vad kul o rida…jag saknar det så..måste ta tag i det igen nu…fast hittar ingen häst som duger åt mig för stunden…o jag lär väl inte komma i några av mina ridstövlar heller, då mina vader har växt.. hihi..
då kommer du ha go träningsvärk imon efter att ha suttit på hästryggen kan ja lova..
hur går det med löpningen ? tycker ja saknar uppdateringar här ju.. ut o spring med dig nu !
själv så får ja ta tag i att kolla upp mina stackars underben…*ringer sjukgymnasten igen* suck..inte tatt ett löpsteg på 2 veckor o idag efter ca. 200m så kände ja av det igen.. Gah *galen* är det inte de enda så är det andra, men motgångarna gör en bara starkare..
18 juli, 2007 at 15:01 #844355Anonym anvandareMemberåhå, löpning är roligt. försöker köra lite då och då, men tränaren vill inte jag ägnar mig åt det för mycket.
Idag kryper det verkligen i hela kroppen. Så trött på allt regn som man aldrig slipper ifrån, sista dagen på jobbet imorgon innan semestern också. Ska bli gudomligt skönt!
hoppas din sommar flyter på bra också!
19 juli, 2007 at 16:49 #844356Anonym anvandareMemberLADYS:
Så du har ridit förut, kul!
Nja, jag fick faktiskt ingen träningsverk, he,he. Red inte så länge iof.Ja uppdateringar saknas för det har vart en dålig träningsvecka för mig,buhu!!!
Så är det ibland, jobbar väldigt mkt nu, denna vecka har det också vart full rulle. Men inge tjurerier för det:D Kul att jobba nu i ett nystartat företag juuuuu!!!!I helgen åker jag å min kille på en liten minisemester till GÖÖÖÖÖTEBOOOORG!!! Ska bli sååååå götttit att komma bort lite. Blev ingen utlandsresa:cry: har inte tid, för mkt jobb som sagt. Vi ska bo på hotell å ha det mysigt!!!Kollar efter hotell med gym, så jag kan gymma lite iaf8)
Kolla upp ditt ben hos sjukgymnasten snart, så trist att sitta still pga skada. stackars dig:friends: hoppas det ordnar sig tjejen!!!
Kram på dig!
19 juli, 2007 at 16:52 #844357Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:åhå, löpning är roligt. försöker köra lite då och då, men tränaren vill inte jag ägnar mig åt det för mycket.Idag kryper det verkligen i hela kroppen. Så trött på allt regn som man aldrig slipper ifrån, sista dagen på jobbet imorgon innan semestern också. Ska bli gudomligt skönt!
hoppas din sommar flyter på bra också!
Visst är det galet trist med regnet:frust: Meeeeeen måste ju erkänna att det är super mysigt att springa i regnet:emo-thumb
Härligt med semester! Min höll inte i sig så länge, jobbar på för fullt nu, men det är jätte kul så jag ska inte klaga:D Träningen förra veckan och denna vecka har dock blivit lidande, men, men, så är det ju ibland:nerd:
Ha en uuuuunderbar semester nu!!
Själv ska jag till götet i helgen, det blir min semester men killen=)
Ciao så länge!!
19 juli, 2007 at 19:38 #844358Anonym anvandareMemberHär händer det grejer YOU hard working woman YOU!!!
Hoppas ni får en megamysig helg i meegafina Göteborg!
Jag vet inte vad ni har för planer i Gbg men om ni hinner kan ni ta en runda i Haga och Linné. Lots of nice shops!20 juli, 2007 at 06:25 #844359Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Hoppla pålle,hoppla!!!Faaaaaaan va gött de va att rida!! Så himla kul,vilka mäktiga djur!!!
Här kommer lite bilder på mig och Lina som jag red med. Hon e jätteduktig20 juli, 2007 at 09:09 #844360Anonym anvandareMembergrymma pass, bra gjort!
Ha en fin mini semester ! /J. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.