Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 391 total)
  • Author

Lovleysmile

Hey girl!!!
    Kul att höra från dig:)

Haga och Linné ska jag lägga på minnet,tack gumman;)
    Vi ska hälsa på killens syrra! Kanska åka över till Danmark, gå på Liseberg, du vet de klassiska. Kul ska vi ha iaf!!!:yahoo:
    Hoppas du har en fin sommar tjejen!

Ciao bella!

SUSAN

Så du har också ridit:)

Heergud va det är många som håller på, eller iaf har ridit förr. Det är verkligen jättepopulärt! Det förstår jag , hästarna är ju som du säger helt underbara;) Vilka fantastiska varelser!!!

Mmmmm, gallopera på en öppen ääääääng;) åååå va mysigt!!

Men jag kan ju erkänna att jag är en liten fegis också….jag höll på att göra i brallan så fort hästen gjorde något oväntat hahhahahahaha:D Blev ju rädd för minsta lilla!! Ovana i guess, hahahaha.

Ha en trevlig helg nu tjejen!!

Tack för att du kikade in!

Krrraaam!

superberggren wrote:
    grymma pass, bra gjort!
    Ha en fin mini semester ! /J.

Tack tjejen!!!
    Träningen har dock fått lega lite på is senaste dagarna pga jobb…:o
    MEEEEEEEN, nya tag nästa vecka!
    Hoppas på gym på hotellet, annars är det väl inte helt fel med en löptur i härliga Gbg;)

Kram på dig, och lycka till med din träning som by the way ser utomordentlig ut:wazzup:

Gäller ju att prioritera :P Träningen i första hand och sen allt annat? eller hur va det nu, hrrrm… lite mera semester hade inte skadat? Jag har 14 dagar totalt…

skönt för dig du gillar springa i regnet, bara o åka till skåne. Jag var genomsur efter en cykeltur på 3 minuter till gymmet, tränade genomblöt och sen kunde man nästan simma hem. Lite småtrist, lämnade bilen till service i förmiddags =(

hepp, ha det gott och lycka till med träningen!

lovelysmile wrote:
    Här händer det grejer YOU hard working woman YOU!!!
    Hoppas ni får en megamysig helg i meegafina Göteborg! :)
    Jag vet inte vad ni har för planer i Gbg men om ni hinner kan ni ta en runda i Haga och Linné. Lots of nice shops! ;)

Hello bruttan!

En trevlig helg har flytigt snabbt förbi i GBG, häääärliga Göteborg! Hann tyvärr inte med någon shopping alls:( Men Liseberg blev det och lite hmme mys hos killens släktingar. Bubbla lite på hotellet;)
    Var bara där lör till mån, skulle velat vara kvar en vecka juuuu!!

Kram på dig!

Denicé wrote:
    Tack tjejen!!!
    Träningen har dock fått lega lite på is senaste dagarna pga jobb…:o
    MEEEEEEEN, nya tag nästa vecka!
    Hoppas på gym på hotellet, annars är det väl inte helt fel med en löptur i härliga Gbg;)

Kram på dig, och lycka till med din träning som by the way ser utomordentlig ut:wazzup:

KUL att semestern var okej.
    Jo, här liggs det i och slits. DU vet: ska man prestera och vinna så finns inga genvägar, bara den hårda och grymma vägen!
    Ha de gottast! Ciao! /J.

Denicé wrote:
    Hello bruttan!

En trevlig helg har flytigt snabbt förbi i GBG, häääärliga Göteborg! Hann tyvärr inte med någon shopping alls Men Liseberg blev det och lite hmme mys hos killens släktingar. Bubbla lite på hotellet;)
    Var bara där lör till mån, skulle velat vara kvar en vecka juuuu!!

Kram på dig!

mm JUST D! HA! Nu är du hooked on Göteborg… :D
    Låter som en härlig liten minisem faktiskt. :up: Ni får se till att göra det snart igen. Då kan man kanske ordna så man kan ge er en rundtur, visa dig alla små ”livsfarliga” ställena där plånboken bara ”råååkar” ”ramla” ”omkull” och betala betala betala :D

Lovleysmile
    Ha,ha ja hooked on GBG var ja för länge sen;) Tänkte till och med flytta ner ett tag!

Absolut! En sådan rundtur tackar man ju inte nej till8)

låter jävligt skönt o komma iväg från vardagen en stund :D göteborg är riktigt fint också!

Sleep83
    Ja det var jättemysigt:) Var dock där lite för få dagar:
    Hoppas du njuter av din semester nu=)

Hallå alla galna muskelknuttar=)
    Har inte upptaterat någon träning, jag har inte orkat sitta framför datorn så mkt nu.

Här kommer gårdagens träning boxning med killen:

Boxning, körde några ronder på säck, hoppa hopprep i ca 15 min, körde trappor( sjukt jobbigt, men häääärligt efteråt!!!) Avslutade med lite situps.

Jag bara äääääälskar boxning;)

Dagens tränng:

Boxning: Några ronder säck, körde sedan plattor i ringen, så jävla kul är det!!
    Körde på bra hela passet!!!;) Avsluta med lite magövninger. Looooove it!
    Smygstartar lite, boxningen sätter inte igång förrän 20:e Aug egentligen. Man vill ju inte slappa till sig, vill ju hålla kvar teknik och explosiviteten i slagen:aggresiv:

Imorrn blir det löpning och styrketräning,yupp,yupp:P

Har lite pics från Gbg resan som jag kommer lägga in, så snart jag har ooooork:lazy: Så trött nu, ska jobba natt snart. In å duscha, sen sova lite innan ja börjar jobbet.

Kram ,kram på er alla!!!

Boxning är så KUL! Jobba på! /J.

Lite pics från Gbg=)

Jag, i väntan på att komma till LIIIIIIISSSSSEEEEBEEEERRRG!!!

Karuseller vi åkte!

Första gången vi åkte Balder, vilken rush!!!

Så åkte vi ju såklart parisehjulet;) finfin utsikt!

Måste ju bara skryta lite om min söööööööta systerdotter!! Lite bilder från när jag och min ena syster åkte till Stockholm för att hälsa på vår syster och hennes dotter. Vi är 3 systrar, jag är äldst. Jag är världens mest stolta moster till den här lilla rackarungen!Kolla in krullet!!;) I runs in the family, kan jag säga!

Vi hämta henne från dagis.

Mätt och belåten och LINSLUSIG!!!Druckit mjölk med hela ansiktet hahahahah!

Me loooooooooooooooove heeeeeeeeeeeeer!!!!

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.