Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Cyrlys träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 augusti, 2007 at 14:02 #844391Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:BRA JOBBAT gumman! Så bra!Kämpa på! /lilla b
Tack!!!! Kämpar på Kraaaaammm!!!
1 augusti, 2007 at 14:12 #844392Anonym anvandareMemberTjenixen alla praliner!!!
Hann inte skriva igår så här kommer:
Gårdagens träning,TIS
Löpning, 5 km i ett nytt spår, väldigt kuperad terräng.Tog 30 min exakt.
-Puls, kollade inte en enda gång på klockan, och glömde sedan bort resultatet efter vi stannat:|Hur kändes det
Det var riktigt jobbigt, har aldrig sprungit i ett spår med så mkt backar. Blev ganska trött fort. Killen min försökte peppa mig till att hela tiden öka takten, men jag blev mer irriterad, för jag sprang verkligen så snabbt jag orkade!!! Det bevisar tiden också:30 min.
Denna sträcka är dubbelt så mkt mer jobbig än den sträckan vi brukar springa. Alltså, 30-32 min brukar vi springa det andra spåret på, vi sprang detta ,nya spår snabbare, 30 min!!Så jäkla dåligt kan jag ju inte sprungit då:devil: Men det tyckte visst han, han tyckte jag kunde ta ut mig mer :frust:
Bye så länge!
Får se om jag hinner träna idag, ska iväg och jobba igen, sen hem en stund, sen jobba 21-02.30:frust:
1 augusti, 2007 at 17:38 #844393Anonym anvandareMemberGod afton gott folk! Jag hann med ett pass idag ialla fall:P Gött!!
Kul, körde på ett annat gym nu, säkert välbekant för många av er här på forumet: Nutrition Outlet.Dagens träning
Medeltung vecka, 2×10 rep:
-Knäböj 50,50 kg ökning!!
-Raka mark 35,35 kg ( kände inget i Latissimus denna gång:) )
Superset
-Sitt. vadpress 20,20 kg( annan övning, denna tag mer på soleus, annars kör jag sittande med raka ben.
-Bellyback 10,10 ggr-Stångrodd 25,25 kg
-Chins i gravitron 45,45kg hjälpvikt (detta var nu en annan maskin, så jag vet inte om viktplattorna väger olika mkt på olika gym. Antar det eftersom detta kändes lika jobbigt som när jag tränar på andra gymet)-Axelpress 20,20 kg
-Hantellyft åt sidan 9,9 kg Egentligen lite för tungt, slarvade lite med tekniken. 8-kilos hantlarna var upptagna-
-Lutande bänkpress 25,25 kg
Superset
-Bic.curl 25,30 ökning!
-Pushdown 25,30 ökning!Superset
-Ligg.benlyft 2×15 st(för magen)
-Sneda situp 2×15Jaha, nu är det dags för dusch, sen övningsköra lite, sen till jobbet. Hemma 02.45 inatt phu!!
Seeeeee ya all:happy:
1 augusti, 2007 at 21:17 #844394Anonym anvandareMemberFina ökningar Denicé, bra jobbat.
Snyggt att klämma in ett pass trots allt jobb.En ny löpslinga är alltid jobbigt, man kan inte kurvorna, backarna, hur långt det är kvar mm.
2 augusti, 2007 at 10:08 #844395Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Fina ökningar Denicé, bra jobbat.
Snyggt att klämma in ett pass trots allt jobb.En ny löpslinga är alltid jobbigt, man kan inte kurvorna, backarna, hur långt det är kvar mm.
I KNOW!!! Därför jag blev helt sluuuuuut:frust: Kul ändå med nya utmaningar:P
2 augusti, 2007 at 15:56 #844396Anonym anvandareMemberFaan vad grym du är bruttan! Keep up the good work baby! KRAM å Puss! / lilla b
3 augusti, 2007 at 18:04 #844397Anonym anvandareMemberTjaaaaaaa!
Har numera förmånen att träna på tre gym i stan!! N`joy (där jag själv betalar, som vanligt medlem) sam på Nutrition Outlet som har 2 anläggningar i stan (där kan jag träna for free genom jobbet:emo-thumb )
Så, passen kan se liiiiiiiiite olika ut, beroende på vilken anläggning jag är på.Idag blev det gym, sedan en oredntlig powerwalk hem från gymet=)
Dagens träning
Medeltung vecka, 2×10 rep:superset
-Knäböj 50,50 kg
-Sitt. vadpress 20,30kg-Raka mark 35,35 kg
-Stångrodd 20,30 kg ökning!
Superset
-Axelpress 20,20 kg
-Hantellyft åt sidan 8,8 kgSuperset
-Bic.curl 30,25
-Pushdown 30,30-Bellyback 15,15 ggr
-Chins i smith 2×10, med fötterna på bänk bakom mig.(fanns ingen gravitron här)
-Lutande bänkpress 25,25 kg
Superset
-Sneda situp 2×15Powerwalk hem på 90 min
Hur kändes det
Allt känndes bra, som det faktiskt brukar göra. Dock har jag en fundering….jag fäller så mkt i höften när jag kör knäböj. Blir ganska mkt belastning på ländryggen. Ok, dom lätta veckorna, men när det börjar bli tyngre vikter så….ja…jag tror jag kommer byta ut den mot hacklift eller frontsquat i smithen istället.OOoooooo imorrn åker jag och en kompis till Stockholm, ett rent infall, för att shoppa, käka å kolla på Pridefestivalen som visst skulle vara då. Så kul, min väninna bara frågade spontant om jag ville häng med, hon trodde jag skulle säga nej, men det gjorde jag inte!!! Kul att vara lite spontan ibland:D
Kram på er vänner!!Trevlig helg!
3 augusti, 2007 at 18:43 #844398Anonym anvandareMemberGrymt pass och ha så KUL i sthlm, hälsa alla!
KRAM! /J.4 augusti, 2007 at 18:59 #844399Anonym anvandareMemberHej Denicé
Snyggt improviserat med chins i smithen.
Testa även fronsquat med fri stång, då tvingas man sitta bak mer.
Glöm inte att stretcha ut vaderna ordentligt innan(även med böjt knä) och även höftböjaren, brukar hjälpa mig en gnutta med formen när jag kör böj. (har dålig rörlighet i fotlederna.)
Testat med något under hälarna?
Kör även boxsquat, en bänk bakom, då kan man träna på att verkligen ”sitta bak” när man sätter sig på bänken.Jag hoppas att ni hade det roligt i Stockholm.
4 augusti, 2007 at 21:10 #844400Anonym anvandareMemberHelloooooo!!!
Aaaa en härlig dag i stockholm med solen lysandes ovanför mitt huvud8) LOVLEY!!!!!Shoppade, åt, och kollade på PRIDEFESTIVALEN!!!!! Såååååå kul att äntligen sett den! Glömde dock kameran, blåbär som jag är . Tog iaf så mkt jag kunde med mobilen. Lägger upp lite sedan, om några blev bra vill säga, kameran i mobilen är ju tyvärr inget att hurra för!
Ah, det är så typiskt, när man bestämt sig för att koppla på shoppingnerven(som mestadels är påkopplad) så hittar man f-n inget:frust: ja,ja kom hem med ett par brallor+en topp+puder. Lite hitta ja….FÖR lite,suck! Typiskt!
Kom hem ,heeeeeelt slut i hela kroppen och huvudet! Har sovit nu, en och en halv tim……zzzzzzz……
Känner mig lätt uttråkad nu, vet inte vad jag ja ska hitta på….
Tjingeling så länge, folks!
4 augusti, 2007 at 22:28 #844401Anonym anvandareMemberSå KUL med en hel cool dag!
Det lever man länge på!
NU vet iaf jag vad jag ska göra: ladda med en powernap över natten för att iväg och träna imorn bitti!
Natti natti baby!
Sov gott6 augusti, 2007 at 10:15 #844402Anonym anvandareMemberVila hela helgen, eller lördagens evenamang var väl inte vila iof. Shopping i Stockholm är ju mkt vandring i varenda affär:o kul,kul!
Har övningskört med körskolan idag, gick mkt bra:p Köra lite med killen ikväll för att slipa lite till Ons, då nästa körlektion är!!! Så trött på att inte ha det där jäkla körkorteeeeeeeeeet!!!:frust: snart,snart!!!!
Jaha, idag vet jag inte vad jag ska träna faktiskt…. lutar mot löpning OCH gym. Summa av kardemumman, förra veckan blev endast ETT futtigt löppass:(
NY vecka, nya utmaningar!!! Tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
Vi hörs alla!
6 augusti, 2007 at 20:44 #844403Anonym anvandareMemberHej på er alla troll!!
Dagen träning blev uppdelat på 2 pga tidsbrist. Gym på förmiddagen innan jobbet, cardio med en kompis, efter jobbet. Min vännina börja nyss träna på samma gym som jag så jag hjälpte henne lite, passa å så, sen körde vi cardio tillsammans=) GÖTT!!!Dagens träning
Medeltung vecka, 2×10 rep:-Knäböj 50 fri stång,50 kg smith, (ville testa lite. Som jag sagt tidigare fäller jag så mkt i höftled när ja kör knäböj.)
Triset:
-Raka mark 35,40 kg ökning!
-Sitt. vadpress 35,35kg Ökning!
-Tåhäv i maskin 22.5,22.5 lade in den på kul, brände bra=)-Lutande bänkpress 25,25 kg
-Axelpress 20,20 kg
-Stångrodd 30,30 kg ökning!
Triset
-Bic.curl 30,30 kg ,ökning!
-Pushdown 30,30 kg
-Hantellyft åt sidan 8,8 kg-Bellyback 2×15 ggr
Superset
-Sneda situp 2×15Kvällens cardio blev: 10 min intensiv cy+ 10 ´min intensiv löpning på 10 km/h , avslutade sista min med att spurta på 13 km/h(tror jag det var kommer inte riktigt ihåg exakta siffran )
Allt kändes finnemang, förutom då att jag GLÖMDE GÖRA CHINS!!!!!!! Grrrr:frust: Men, men…
Nu ska jag avnjuta en uuuunderbar dietpannkaka/chokladsmak med härligt ,smarrig vattenmelooooon Yummmyyyyy!
Seee ya tomorrow, trolls, löpning på G då!
Snart ska ja ut å övningsköra med NYA BIIIILEEEN!!7 augusti, 2007 at 09:23 #844404Anonym anvandareMemberBRA jobbat baby!
Det ser ut att flyta på BRA!
Nice! / Berggren7 augusti, 2007 at 19:05 #844405Anonym anvandareMemberFinfina ökningar Denicé, bravo.
Ojdå, glömma bort chinsen, så kan det gå när man har roligt.
Det gör inte så mycket, du körde ju stångrodden.Kör försiktigt nu, och bli en bra förare.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.