Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 391 total)
  • Author

Wesaft
    Jojo, så kan det gå när man har kul,he,he,he!
    Bra förare ska jag bli! Dock höll jag på att köra mot rött nyss när jag å killen var ute och körde:o inte så lyckat….en uppriven ,ganska irriterad handledare blev det på resten av färden, he,he.

Ja ni, jag fick mig aldrig en ätardag i helgen, så jag tog tag i den lite idag! Efter körningen kände jag att jag vill HÖJA blodsockret!!! Så jag sprang in på OK och köpte: 1 Twix Large(vet ej hur många gram den var på), 1 Marabou choklad 200g och en Tutti Frutti påse exotic smak på 160 g. Åt inte allt helt själv, fick liiiiit ehjälp. Dock gick den största andelen till min MAGE!!!!

Summan av kardemumman blev detta: INGE KUL MED ÄTARDAG PÅ EN VARDAG!!!!:( Kändes inte alls så tillfredsställande som det brukar vara att äta på helgen….skumt. Handlar nog mkt om mina vanliga matrutiner, som är väldigt inrutade och strikta på vardagarna ( som så många andra här på forumet) så kändes helt enkelt inte rätt att äta godis idag.

Sååååå imorrn är det fullt ös som vanligt, möte, kolla på lokal med jobbet, möte, mm=)

Träna på eftermiddagen/Kväll =)

Syns imorrn alla snusmumrikar:P

Jag ville bara visa hur jag känner inför att övningsköra kl HALV ÅTTA på morgonen :lazy: Halv åtta, vad är det för tid!;) Åtta, ok, vanlig arbetsdag……den där halvtimmen gör mycket;)

Jag har blivit en liten morgontröttis:| Börjat jobba ganska sent nu ett tag,då är det segt att komma upp kl 6 på morgonen.

See ya froggies=) hål tummarna för att jag inte kraschar skolans biiiiiil!

Kör hårt… eller hm ja du vet hur jag menar! :D

Denicé wrote:
    Jag ville bara visa hur jag känner inför att övningsköra kl HALV ÅTTA på morgonen :lazy: Halv åtta, vad är det för tid!;) Åtta, ok, vanlig arbetsdag……den där halvtimmen gör mycket

Jag har blivit en liten morgontröttis:| Börjat jobba ganska sent nu ett tag,då är det segt att komma upp kl 6 på morgonen.

See ya froggie hål tummarna för att jag inte kraschar skolans biiiiiil!

baby! Håller tummsen! ;)

Hej alla gangstergymmare!!!

Gick bra på körlektionen idag:D Ingen krock här inte!!!

Huvva, va dagarna går fort;) Lyckades klämma in ett löppass i dag på ca 40 min iallafall!

Dagens träning
    Löpning på asfalt (hann inte ta mig ut till spåret:( )
    -Tid:ca 30 min löp, 5 spurter i backe, jogga hem ca 5.
    -Puls: Mellan 176-179, mest 177. Hade högre tempo än vad jag brukar ha på den sträckan, så det blev en ökning där!!!
    -5 st Spurter upp för backe, gick ner.

Hur kändes det
    Jag var väldigt trött efter 30 min sträckan, kände att jag inte druckit ordentligt med vatten under dagen. Kul dock att jag pallade öka tempot något, jobbade på högre puls:yahoo:

Ja,så nu är det dags för dagens andra jobb, nattjobbet på krogen, phu, vart tvungen å hoppa in inatt. Ska jobba både fre och lör natt OCKSÅ, lite småtrist e de. Men,men, vad gör man inte för en desperat chef=)

Tjing tjong på er!
    Imorrn blir det löpning i SPÅRET + Gym, weeeeiiiiii!!

Kör så det ryker baby!
    NU ska jag strax dra till the gym och gymma some!
    Have a nice eavening!
    BYE BYE!

GOSH!!!! Va svettigt och klibbigt väder det är!!!

Dagens första pass blev :
    ca 35 min pw+ 15 min cy, ett litet minipass:nod

Jag pasade på att powerwalka lite till jobbet där jag lämnat min cykel igår natt när jag jobbat klart. Tog cykeln och cyklade hem!

Dagens andra pass blir ca kl.18.00 = Löpning i skogen, 5 km;)

See ya soon, my little puppies!!!!

superberggren wrote:
    Kör så det ryker baby!
    NU ska jag strax dra till the gym och gymma some!
    Have a nice eavening!
    BYE BYE!

Detsamma darling!! Snart löppass i skogen;)

Kör på, strong woman!!!!:P

Weeeeiiiiii!!!

Nyss tillbaka från löppasset!!!Sprang med en kompis, hur kul som helst!

Det var sån härlig stämmning när vi kom till spåret,med mycket löptränande människor:nod MYCKET,MYCKET BRA DAG!!

Dagens andra pass
    -Uppvärminng: cy dit och hem ca 40 min (mötte upp min kompis som inte hittade dit så det blev lite längre än vanligt)
    -Löpning, 5 km i kuperad terräng, mkt backar!
    -Puls: Mellan 172-178, (vet inte vad jag låg oftast i för puls) , behagligt tempo. Hade mer i benen kände jag!
    -Tid: 32,20 min

Hur kändes det
    Flåset satt som en smäck!:P Hade mer kvar att ge, det känns jättebra! Känner att jag snart behöver öka på sträckan, vill börja köra milen istället. Lidingöloppet står ju snart på almanackan:up: Men allt har sin tid, små ökningar, ger bäst resultat för mig.

Sitter och mumsar på en smarrig protein-bananakaka recept pån Limi,MUMS!!! Mat snart och en skön dusch!
    Hoppas ni alla mår bra därute!! Helgen står inför dörren och jag hoppas ni får vara lediga och ta hand om er själva=)

Själv ska jag jobba hela helgen dock natt, så jag har dagarna fria iaf=)

Ha det så bra alla gottegrisar:p

Gymmet imorrn!

Idag bar det iväg till gymmet i ÖSregnet:
    Detta blir sista veckan på medeltunga pass, nästa vecka blir det tungt:P me like!!!

Dagens träning
    Medeltung vecka, 2×10 rep:

-Knäböj i hacklift: 40kg Sitt. Benpress: 80 kg

Superset
    -Raka mark 40,40 kg ökning!
    -Chins i gravitron: 30,25 kg hjälpvikt Ökning!!

Superset
    -bänkpress 25,25 kg
    -Axelpress 20,20 kg, jättetrött sista repsen.

Superset
    -Bic.curl 30,30 kg
    -Pushdown 30 (orkade endast 8 här),25 kg

Superset
    -Stångrodd 30,30 kg
    -Bellyback 2×15 ggr

-Sitt. vadpress m. raka ben 45,50 kg Ökning!

Superset
    -Liggande benlyft 2×15
    -Sneda chrunch

Avslutade med ENDAST 10 min Pw, för jag blev så irriterad att INGEN av löpbanden gick att ställa in på ”lutning”. Ville ju köra på med ordentlig lutning!!!

Cyklade iaf dit och hem = 30 min =)

Nu ska jag käka lite quinoa med tonfisk och grönsaker…länge sedan jag åt tonfisk, tröttnade rejält förut. Får se om det smakar bättre nu.

Jobba inatt!
    Ha det bäst alla gladiatorer:P

Ciao!

Ett litet snabbinlägg:

Fy, jag har fått så svårt att äta, tycker allt smakar illa, tar liksom stopp när jag äter. Har precis försökt äta upp min tallrik med quinoa,tonfisk och grönsaker. Det tar emot!!
    Har känt såhär ett tag nu:( Buhu!!!!:(

Det enda jag kan få i mig utan problem är kall/lätt mat, som pastasallad och dyl. Dietpannkakan smakar också bra, men kan ju inte leva på det ju:frust:

Snyft….

Härliga ökningar Denicé
    dubbla pass igår också, inte illa.
    kul med tungt nästa vecka :)

Trist att du känner så över maten, har inga konkreta tips direkt, mer än att försöka hitta nya kombinationer.
    Själv har jag just nu en fas med mycket pasta, hel bulgur och keldas tomatsoppa som sås :P

nästa vecka kör du tungt, du kommer bli extra hungrig.

ha det bra

Denicé wrote:
    Ett litet snabbinlägg:

Fy, jag har fått så svårt att äta, tycker allt smakar illa, tar liksom stopp när jag äter. Har precis försökt äta upp min tallrik med quinoa,tonfisk och grönsaker. Det tar emot!!
    Har känt såhär ett tag nu Buhu

Det enda jag kan få i mig utan problem är kall/lätt mat, som pastasallad och dyl. Dietpannkakan smakar också bra, men kan ju inte leva på det ju:frust:

Snyft….

Jag har också märkt dem tendenserna på sistone, särskillt när jag käkar kyckling. Tror det beror lite på mitt faste-upplägg, men å andra sidan får jag äta mig mätt då :D vilket inte är helt fel!

tycker träningen ser bra ut annars ;) fortsätt kämpa!

godkväll alla blåbär=)

Idag har det vart strrrrrrrrååååååålande väder! Höll på att tuppa av ,utav värmen när ja körde mitt träningspass ute. Men ICKE klaga på den fina värmen som kommit;) Körde ett kombinations pass med löpning, upphopp på bänk,spurt i trappor, dipps.

Dagens kombi-pass (snodde ordet av dig johanna:o , men kombipass är vad det blev

-Löpning 23.45 min,Puls ca 170-172 till en park mitt i stan, där jag tog en liten paus på ca 2 min.Utnyttjade därefter parkens tillgångar:D
    -1×10 st jämfota upphopp på bänk
    -1×5 spurter i trappor (24 trappsteg)
    – 20 Dipps på bänk

-1×10 st jämfota upphopp
    -1×5 spurter i trappor
    -20 dipps på bänk

Avslutade med att promenera i lugnt tempo till stans boxningsklubb där killen hade träning. Halsade i mig vatten som bara den!!! aaaaaa, gott!!!

Inne på boxnings klubben körde jag 5 st negativa chins( mest för att testa, då jag inte kan göra chins själv ÄN)+ 2 HELA DIPPS; SJÄLV!!!!!!!!
    Yeah, i know, its´nothing, but it will be, in time:P

Jobba inatt igen, blääääääää.
    Imorrn är det ÄTARRRRRRDAAAAAAAG!!!

Kram banan, i innerstan!

Sleep83 wrote:
    Jag har också märkt dem tendenserna på sistone, särskillt när jag käkar kyckling. Tror det beror lite på mitt faste-upplägg, men å andra sidan får jag äta mig mätt då :D vilket inte är helt fel!

tycker träningen ser bra ut annars ;) fortsätt kämpa!

Ja kyckling ska vi ju inte ens snacka om:cry:
    Kan inte äta det längre, åtminstone inte om jag tillagat den själv, bläääää!

Kul att du kikade in, va ju ett tag sen nu:ph34r:
    Bye!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.