Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 391 total)
  • Author

Duktigt bruden! Du kämpar riktigt bra! :)

Bra jobbat Denicé, sågade av 1.40 till i bara farten :)

Ciao bella

Riktigt BRA löppass, du rockar bruden!
    Kör på så kommer det fler PBN!
    Ciao
    nu väntar löpspåret

WOW, bra löp pass där ju o själv dessutom !! Det stärker dig själv att kunna pressa dig när du är själv, mycket duktigt jobbigt !!!

nehe dags att gå t jobbet…så fort ja druckit upp min super protte smoothie, *mums*

Vill bara säga hej!
    Hinner tyvärr inte läsa speciellt mycket här på forumet (tidsbrist), men vill ändå visa att jag försöker:o

Vi får la ta ett löppass någon gång:emo-thumb

FEVER
    Ååååå va hedrad jag känner mig att du tar dig tid att skriva på MIN sida!
    Förstår att du har mkt att göra:)
    Skulle absolut vilja ta ett löppas nån gång, jag är dock en ”rookie” fortfarande med kämpar på så gott jag kan:o . Med inspirationskällor som dig och din fru så spritter det i kroppen av motivation:D

Tjingeling, trevlig helg!!!

Wesaft
    Superbergen
    Lovleysmile
    Ladys

Tack alla:)
    Så kul att ni kikar in;)

Är i Falun och hälsar på min goa mamma!
    Jag och min stålmormor bor på hotell och lyxar till det ( mamma bor så litet att vi inte får plats) supernice!!
    Det som irriterar mig är att jag INTE tog med mig träningskläderna!!! Trodde inte dom skulle ha gym här, men när vi checka in så såg jag att dom har ett jääebra gym+spa+ träningssal där dom kör alla pass från Les Mills!!! Skulle ju inte vart helt fel att gå på ett roligt pass nu när man är borta:P Men ,men, får bli nästa gång. Sk ju hit frler ggr. Såååå mysig stad!!

Åker hem imorrn, då blir det löpträning igen:nerd:

Kram på er alla härliga träningsfreaks!!!

Tjenare!!
    Hemkommen nu, heeeeeeeelt sluuuuuut:lazy: Nyss sovit ca 1 1/2 tim. Sov jättedåligt på hotellet, vet inte varför??? Så jag är jättetrött idag. Ingen löpträning, ingen träning överhuvudtaget för MOI idag. Vila får det heta, träna imorrn istället!

Har iaf haft en supertrevlig helg med mammsen och mormor! Lite shopping, god mat och UUUUNDERBART SÄLLSKAP!!!;)
    Som jag sa, superbra hotell, där ska jag definitivt crasha igen:emo-thumb

Lugn kväll ikväll, tror jag… he,he,he,he. Jo det blir det, som vanligt. Insåg häromdagen att JAG INTE VART UTE PÅ HELA SOMMARN!!! Jag går inte ut ofta och dricker (mkt pga träningen) men jag tycker åtminstone att jag kunnat dragit mig ut EN liten gång iaf!!! Så mysigt med alla terasser som är öppet ju. Hmm, ska nog ta mig en helg snart, i goda vänners lag och göra stan osäker:P he,he,he!!

God kväll på er alla!!

Ser ut som det går bra med löpningen? Hu går det med gymmet? själv har jag haft så j**lva mycket att göra så jag har fått pressa mig till max för o hinna dit, och med lite tur eller otur får jag flytta nu igen. Dessutom skriva färdigt min examensuppsats i supertempo :S

Falun är ju jättefint :D Har massa släkt där uppe, låter som mysigt med lite semester. Skulle en annan också behöva :D

lycka till med allt!

F*n vad du förbättrar din tid på 5km pass efter pass!! Imponerande!! :worship:

Har försökt fokusera på plugget det senaste, men nu tog jag en paus o läste igenom dina senaste sidor. Ser att du tränat flitigt!! Hur många styrkepass/löppass gör du per vecka nu? När är det Lidingöloppet går av stapeln?

Vad mysigt att umgås med mamsen o mormor din! Såå härligt med kvalitetstid med sin familj. ;)

Kram på dig!

Emelie
    Tack:o jag kämpar på. det är såååå kul att se fina resultat:D det sporrar mig ÄNNU mer!!!

Jag kör styrka 2-3 ggr/v helkroppspass baserat på HST-metoden (men lite modifikation) Löpning ca 3 ggr i veckan( än så länge) ska ´ökas upp till åtminstone 4 ggr i veckan!!!

Lidingöloppet går 30 Sept i Stockholm, mitt FÖRSTA LOPP!!!! Wiieeee!! Ska bli så kuuuulo och jobbigt då:P he,he,he.

Så med andra ord är det fokus på löpningen, kondirionsträning. Denna vecka kör boxningen igång igen också;) loooooooove it!!! Superbra konditionsträning det också. Så nu till hösten får jag nog lov att strukturera om träningen vecka till vecka, jobba oftast tidiga mornar och/eller kvällar. Men träning ska det bli för hela slanten!!

Så kul att du tittade in här, undrat vart du tagit vägen. Kul att det går bra med studierna=) Ska du tävla något då? Upp på scenmenar jag.

Massor av kramar till dig!! Don´t be a stranger GIRL!!!

Sleep83 wrote:
    Ser ut som det går bra med löpningen? Hu går det med gymmet? själv har jag haft så j**lva mycket att göra så jag har fått pressa mig till max för o hinna dit, och med lite tur eller otur får jag flytta nu igen. Dessutom skriva färdigt min examensuppsats i supertempo :S

Falun är ju jättefint :D Har massa släkt där uppe, låter som mysigt med lite semester. Skulle en annan också behöva :D

lycka till med allt!

Hejsan, det var inte igår!!!
    Jo det går bra med löpningen:D superglad att det går framåt(dock är mina tider inte BRA än, men det kommer)

Gymmet har gått bra, med undantag från förra veckan, dålig träningsvecka överhuvudtaget, bara 3 löppass och ett styrkepass.. Så är det ibland, bara köra på bättre denna vecka!!!!!

Helmysigt var det att träffa MOMMEY!!!! Vi hade sååå trevligt. Falun har lagt sig tillrätta i mitt hjärta. Fin stad, med rolig shopping(trodde jag INTE om Falun) Hotellet var supernice!

Jasså du har slältingar där du, då vet du ju vad jag pratar om =)

Oj då, mkt du har på agendan!! Lycka till med exmensuppsatsen, sånt brukar ta mkt tid och energi,MEN DET FIXAR JU DU!!!!

Ha det göttt!!

Kul att boxningne börjar igne för dig, är du lätt på tårna nu?
    studsa runt
    hoppas denna vekca blir en bra träningsvecka
    träna hårt

KUL med kardioo och box!
    Kör så det ryker, NU ska jag köra hinderbaneträning :-)
    YES
    Ha en bra dag baby! Ciao

Denicé wrote:
    Hejsan, det var inte igår!!!
    Jo det går bra med löpningen:D superglad att det går framåt(dock är mina tider inte BRA än, men det kommer)

Gymmet har gått bra, med undantag från förra veckan, dålig träningsvecka överhuvudtaget, bara 3 löppass och ett styrkepass.. Så är det ibland, bara köra på bättre denna vecka!!!!!

Helmysigt var det att träffa MOMMEY!!!! Vi hade sååå trevligt. Falun har lagt sig tillrätta i mitt hjärta. Fin stad, med rolig shopping(trodde jag INTE om Falun) Hotellet var supernice!

Jasså du har slältingar där du, då vet du ju vad jag pratar om =)

Oj då, mkt du har på agendan!! Lycka till med exmensuppsatsen, sånt brukar ta mkt tid och energi,MEN DET FIXAR JU DU!!!!

Ha det göttt!!

Vi får hoppas jag fixar det, tycker mest jag slavar på en massa skitjobb och fixar med en massa annat :P Men det börjar dra ihop sig till examen.

Löpning är rätt roligt, särskilt när man kan förbättra sig i början. Men jag får inte springa för mycket som sagt :D

Faktiskt aldrig shoppat i Falun, men badat massa bastu, fiskat i isvakar och andra semi-manliga aktiviteter.

Ja, jag har gått och blivit en tvättäkta tidsoptimist. Men idag ska jag försöka göra så lite som möjligt förutom träna och fixa med tvätten :D

Att träffa föräldrar och bli lite bortskämd är faktiskt ett riktigt underskattat nöje, det finns ju knappast någon man är mer lik än sina föräldrar?

Får ta tag i gymmet i denna veckan istället då. Sen finns det kanske saker i livet som kan va viktigare än gymmet (även om man inte ska skriva det på bodys hemsida kanske?).

take care!

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.