Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Cyrlys träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 augusti, 2007 at 19:14 #844466Anonym anvandareMember
Hello folks!!!
Hemma från boxningsträningen nu:D hade superkul som vanligt!!
Tog med en väninna som var intresserad, jag tror hon fick blodad tand nu! JAG SÄGER JU DET, BOXNING ROCKS!!!!:buttrock:Som jag tidigare nämt kommer jag inte att skriva exakt allt vi gör på boxningen, utan bara skriva lite allmänt vad vi gjort och/eller det som jag ev tyckt vart extra jobbigt=)
Det vi körde iag var ganska lätt pass, mkt slagkombinationer varavat med styrka. Körde skiten ur oss i slutet med intervaller på säcken.Sjukt tryck i armarna, trots dagens håra styrketräning:P
dagens träning
-Styrketräning, hela kroppen (redovisar ej vikt el.övningar, vi freestylade lite med jobbet)
– Boxning på kvällenAllt känns suuuuuperbra!!
Imorrn blir det löpning, milen ska nötas in i benen,wwwweeiiiiii!
Adios senioritas & amigos!
23 augusti, 2007 at 23:00 #844467Anonym anvandareMemberBoxning, fan va rolit Har jag varit sugen på från och till ett slag. Sysslade lite med thai-box innan mest på skoj riktigt, riktigt grym träning
Vad har du för jobb där man får träna styrka på arbetstid? Roligt att du trivs med din träning, tycker inte det ser ut som det bara är jag som kör hårt
sov så gott!
24 augusti, 2007 at 11:44 #844468Anonym anvandareMemberYou ROCK, det finns i princip INTE någon bättre kombiträning är BOX!
Keep up the good looking work och trevlig helg baby!
Ses snart blir skoj det!
Ciao!!!24 augusti, 2007 at 13:41 #844469Anonym anvandareMemberSleep83
Nope, du är inte den enda som kör hårt8)
Gillar många olika kampsporter, boxning,Thaiboxning mm. Looooooovvvee att kolla på matcher på tv, K1 tex,GOSH!!!! En av mina smygintressen kan man väl säga=)
Jag jobbar inom friskvård….. he,he, ja , jag har tur som får träna på arbetstid:D
Löpning ikväll,17.30 Miiiiiiiiileeeeen!!!
Trevlig helg!
24 augusti, 2007 at 13:42 #844470Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:You ROCK, det finns i princip INTE någon bättre kombiträning är BOX!Keep up the good looking work och trevlig helg baby!
Ses snart blir skoj det!
Ciao!!!Yes, boxning is the shiiiiiiit! I love it, BIG TIME;) :nod
Keep it up u to darling!
Yes, vi ses snart, på SM!!!!!!!!!!!!!!!! WEEEEEIIIII!!!
Trevlig helg!
24 augusti, 2007 at 15:08 #844471Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Löpning ikväll,17.30 Miiiiiiiiileeeeen!!!Trevlig helg!
[http://www.mysmiley.net [img=http://www.mysmiley.net/imgs/smile/party/party0011.gif]]Gimme a d!! D!![/b] Gimme an e! E!![/b]ja du vet resten…[/b]
Rocka och Vogue:a den där milen ikväll Denicé!!
Önskar dig en wunderbar helg!
/Mina24 augusti, 2007 at 15:53 #844472Anonym anvandareMemberLOVLEYSMILE
Ha,ha,ha thank´s , i´m gonna rock´n bump it HARD, and then i´m gonna kick some squirrel ass!!!!
Yeh, i´ve got it,u want it…..:yikes: öh, nä sorry, that´s WAY out of line,hahahahahaah! (Caught in tha moment):o
Kram, trevlig helg på dig å!!:friends:
24 augusti, 2007 at 15:57 #844473Anonym anvandareMemberDenicé wrote:LOVLEYSMILEHa,ha,ha thank´s , i´m gonna rock´n bump it HARD, and then i´m gonna kick some squirrel ass!!!!
Yeh, i´ve got it,u want it…..:yikes: öh, nä sorry, that´s WAY out of line,hahahahahaah! (Caught in tha moment)😮
Kram, trevlig helg på dig å!!:friends:
LOL!!![/b]
Thanks bejb! Precis vad som behövdes innan min dejt med Herr Bänkpress!
24 augusti, 2007 at 22:14 #844474Anonym anvandareMemberSvarar här också (är ju dåligt på det ju):o
Detsamma:pop:
Kör hårt eller iallafall på gränsen:P24 augusti, 2007 at 23:28 #844475Anonym anvandareMemberGod afton mina damer och herrar!
Kom nyss hem från en myspys middag med killlen min;) åt middag på grekisk restaurang. Supersmarrigt tyckte han, jag (som har fått STORA problem med att tycka något smakar gott) tyckte inte de va så gott…..lämnade mycket kvar på tallriken:o
Nog om det. idag sprang jag som sagt milen, kändes HUR BRA SOM HELST JU!!! Sprang med min tjejkompis, så vi hade ganska lugnt tempo. Kändes som om jag skulle kunna springa milen om igen, direkt efter:bb:
Dagens träning
-Löpning, kuperad terräng.
-Tid. 1h, 5 min och 7 sek.
-Puls, sprang som sagt i lungt tempo, låg mellan 167-171.Känner av ena knät väldigt mycket=( ska köpa nya skor imorrn, få se om de hjälper.
Nu blir det filmmys med 75% choklad,mmmmmums!!
Ha en urmysig helg alla!!!
25 augusti, 2007 at 09:59 #844476Anonym anvandareMemberGo morrrrrgon på er!
Visst är det väl härligt med sovmorgon, när man får vakna upp av sig själv,INGEN väckarklocka som ringer=)Prata nyss med min väninna jag sprang spåret med,om mitt knä som fortfarande gör ont, hon är sjukgymnast. Hon sa att det nog inte är någon fara, utan att det bara kan handla om lite överansträning i knät. Som sagt, jag brukar ju inte springa milen varje dag!
Ska iaf snart ut å köpa mig ett par nya löparskor:yahoo: Det är så härligt att springa i NYA dojjor, får en att känna sig som en KUNG i spåret8) Det är något helt speciellt med nya löparskor:nod Ska be personalen göra lite tester ,så jag får ett par BRA anpassade skor tiull just MOI!
Hade ätardag igår:pop: Jag har dock dragit ner mängden godis å sånt på mina ätardagar. Anledningen är för att jag får sååååå fruktansvärt dåligt samvete och känner mig som ett riktigt svullo. Så igår bestod det gottiga av: Middag på gerkiska resaturangen som var GYROSTALLRIK MED TZATZIKI OCH POMMESFRITES + COCACOLA. Jag åt ju som sagt inte mycket på den tallriken då lukten av köttet(grillkryddan) fick mig att må illa. När vi kom hem blev det EN 100 G CHOKLADKAKA MED 75% KAKAOHALT + VINDRUVOR + COCACOLA. Inte så farligt tycker jag. Jag åt visserligen hela chokladen själv ,då min sambo avskyr mörk choklad,more for me,hahahahaha!!!
Oj va lång de här blev då….hehehhehe…..
Nu blir de frulle, dietpannkaka med hallon,MUMMELIMUMMA!!!
sEE YA!
25 augusti, 2007 at 13:55 #844477Anonym anvandareMember….dom nya dojjorna då ??
Sicken tur för dig att du inte har mkt fett på överkroppen då.. *muttra*
haha, då är ja ett fetto…*fniss* Jag ska inte göra en ny kaliper mätning förän om 4-5 veckor…o se till o ät kvinna !!
25 augusti, 2007 at 14:01 #844478Anonym anvandareMemberHåller med… se till å ät kvinna!
Njutardagar skall avnjutas utan dåligt samvete, har MIN idag
gott gott
NU blir det fiskpinner och mos ) mumms
ikväll kan det blir någon snabbmat hahahaa och massa godis inget dåligt samvete är, det bygger MASSA!
CIAO
TREVLIG HELG25 augusti, 2007 at 17:50 #844479Anonym anvandareMemberSUPERBERGGREN
LADYSMen viss ÄTER jag tjejer!!! Provar att dra ner lite på mina ätardagar, få se hur jag mår av det. Visst vill jag också svulla, men det blir sådan ÖVERÄTNING att jag mår illa både fysiskt och psykiskt. Vet inte om ni äter lika mkt som jag brukar, på mina svull-dagar8) ? Känner att jag mår mycket bättre såhär, än så länge. Vi får se, jag provar mig fram=)
Köpt skor idag:D FULA men bra! Det som är synd med (dom flesta) löpardojjorna är att dom alla ser lika fula ut, WHAZZ UP WHITH THAT!!!???
Visserligen har jag inte vart i stkhlm och tittat, de orkar jag bara inte:| . Så jag köpte ett par i Västerås. Gjorde ett ”fot-test” stod på en ”låda” där dom ser hur tyngden fördelar sig på foten. Enligt han i affären behövde jag inga speciella inlägg eller så. Nä, det tror iof inte jag heller. Det handlar nog mkt om att min skor var utslitna helt enkelt, dämpningen blivit sämre och så.Vi får se hur mitt knä mår imorrn. Känns det bra, så tar jag mig en tur, annars får det vänta till nästa vecka.
Kram på er alla!!! Nyss vaknat upp från en lite powernap, får se vad kvällen nu har att bjuda på för oss som ÄNTLIGEN är HELLEDIGA;)
Kram,kram!!
26 augusti, 2007 at 11:23 #844480Anonym anvandareMemberTja!
Ha en fin dag baby!
Kör hårt! /Berggren -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.