Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Cyrlys träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 september, 2007 at 10:30 #844526Anonym anvandareMember
Hej gumman!
Synd att du är sjuk och inte kunde komma imorn, snyft snyft men vi får SES på sm i oktober istället.
ska fixa lite up date from all over imorn, räkna m det och krya på dig å ladda inför lidingö next week!
ciao21 september, 2007 at 14:49 #844527Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Det är bättre att vila nu och kunna köra loppet sen, smart tänkt.
Du vilar dig iform ocksåKrya på dig Denicé
Tack snälla!
Jag ska ta det lungt nu, så får jag springa Lidingöloppet så gott jag kan.Tack för all support:)
21 september, 2007 at 14:52 #844528Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej gumman!
Synd att du är sjuk och inte kunde komma imorn, snyft snyft men vi får SES på sm i oktober istället.
ska fixa lite up date from all over imorn, räkna m det och krya på dig å ladda inför lidingö next week!
ciaoSnyft,snyft, ja det kan man lugnt säga. GAH! Frustrerande som bara den. Men, de e bara å lyssna på kroppen min:)
JA!!! I oktober syns vi DEFINITIVT!!!!Kände att det är bäst att hålla sig hemma från K-stad nu när man inte mår 100. Ha,ha å du vill väl inte bli smittad kan ja tänka hahahhaha!
Tack för din omtanke:)
Massor av kramar!
24 september, 2007 at 23:21 #844529Anonym anvandareMemberNU NI!!! E jag tillbaka!
Känner mig pigg å kry!!Dagens Träning
-60 min PW (fram och tillbaka från jobbet 30+30)
-20 min cardio på jobbet ( 10 min crosstrainer+ 10 min cy) sen direkt hemKvällens pass:
– Boxning;) Idag körde tränaren hårt med oss. Mycket jobb för armar och mage;) WWWweeeeiiiii!!Gött att komma hem, käkade å sen drog jag iväg å solade SEN hem å duscha.
Snart ska jag sussilussa…zzzzzzzzzz
Bye!
24 september, 2007 at 23:31 #844530Anonym anvandareMemberVad härligt att du är frisk igen Denicé!! :friends:
Funderade på vart du hade tagit vägen här på forumet. Hoppas du är frisk som en nötkärna nu och att det håller i sig, och att du inte får något tillbakasläng. Har du varit sjuk länge? Hur ser uppladdningen inför loppet ut nu då?
Kram Emelie
24 september, 2007 at 23:38 #844531Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Vad härligt att du är frisk igen Denicé!! :friends:Funderade på vart du hade tagit vägen här på forumet. Hoppas du är frisk som en nötkärna nu och att det håller i sig, och att du inte får något tillbakasläng. Har du varit sjuk länge? Hur ser uppladdningen inför loppet ut nu då?
Kram Emelie
Gulle dig!!!
Jag har inte vart JÄTTEsjuk, (typiskt hade hellre vart det EN gång)
Nä, jag har känt av halsen å vart jättesnuvig, detta i TVÅ omgångar! Fortfarande snuvig, men halsont är borta:nod Skönt.Tråkigt att jag inte löptränat på ca 2 veckor :frust: Men, men, jag får göra mitt bästa. Mitt upplägg har vart, intervaller, backträning, långlöp, boxning, trappträning mmm. Å så styrka såklart, men jag har kört helkroppsprogram, det har känts toppenbra.
Håller tummarna att jag går i mål med NÅGORLUNDA bra tid iaf:ike:DU! Kommer du till SM i västerås?
25 september, 2007 at 00:19 #844532Anonym anvandareMemberHärligt att höra att du är frisk igen.
Kör hårt och smart nu inför loppet.25 september, 2007 at 07:50 #844533Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Snyft,snyft, ja det kan man lugnt säga. GAH! Frustrerande som bara den. Men, de e bara å lyssna på kroppen min
JA!!! I oktober syns vi DEFINITIVT!!!!Kände att det är bäst att hålla sig hemma från K-stad nu när man inte mår 100. Ha,ha å du vill väl inte bli smittad kan ja tänka hahahhaha!
Tack för din omtanke
Massor av kramar!
alla kanske tror att jag är en hård tjej:yikes: men under den tuffa ytan finns en liten tjej med stort hjärta och ödmjukhet! 😮 det är sant:
klart vi ses på SM, ska bli riktigt KUL!
Rocka fram tills dess!
Ciao baby KRAM;)25 september, 2007 at 08:42 #844534Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Härligt att höra att du är frisk igen.
Kör hårt och smart nu inför loppet.Tack så mycket, det ska jag! Jag ska göra mitt bästa:nod
Ha en underbar dag!!!
25 september, 2007 at 08:45 #844535Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:alla kanske tror att jag är en hård tjej:yikes: men under den tuffa ytan finns en liten tjej med stort hjärta och ödmjukhet! 😮 det är sant:
klart vi ses på SM, ska bli riktigt KUL!
Rocka fram tills dess!
Ciao baby KRAM;)Jag tvivlar inte en sekund på att under alla muskler citerar:”finns en liten tjej med stort hjärta”!!
Jag ska rocka som bara den:wazzup:
KRAMEN!!!!!
25 september, 2007 at 21:29 #844536Anonym anvandareMemberHalloj alla!!!
Fin fin dag idag!!! Härligt väder!Jobba, äta god mat på stan, shoppa,jobba:D
Idag blev det inomhuslöpning:yikes: tråkigt värre. Det blev så sent så jag vågade VERKLIGEN mig inte ut i skogen själv…. SCARY!
Dagens träning
-Löpning 30 min på löpband (glömde pulsklockan tyvärr)Hur kändes det
Gött! Öste på i ganska bra fart:P Fast det är ju fruktansvärt tråkigt att springa på bandet tycker jag:|Ha en gooooooooo kväll alles!
25 september, 2007 at 22:50 #844537Anonym anvandareMemberOm de har flera olika konditionsmaskiner kan du byta och köra olika, det tycker jag är roligare.
Pulsklocka säger du ja, jag blev sugen på att köpa en och börja springa mer nu, så jag kan kolla kurvor och ökningar i datorn mm. Synd att de fungerar så dåligt i vattenbassängen.
26 september, 2007 at 06:44 #844538Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Jag tvivlar inte en sekund på att under alla muskler citerar:”finns en liten tjej med stort hjärta”!!Jag ska rocka som bara den:wazzup:
KRAMEN!!!!!
JO man får alltid hoppas.. men du vet ju hur ”vanligt” folk lätt fattar sig en bild av någon de aldrig sett! hahahaaa men det bjussar jag på!
rock on och kötta på bara! du är BÄST!
ses snart baby:)26 september, 2007 at 20:55 #844539Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Om de har flera olika konditionsmaskiner kan du byta och köra olika, det tycker jag är roligare.Pulsklocka säger du ja, jag blev sugen på att köpa en och börja springa mer nu, så jag kan kolla kurvor och ökningar i datorn mm. Synd att de fungerar så dåligt i vattenbassängen.
I know, men jag ville ju just löpträna=)
Pulsklocka kan jag stark rekomendera:D riktigt kul när man springer:up:
Kör på med löpningen nu!
26 september, 2007 at 21:02 #844540Anonym anvandareMemberYupp,yupp, idag blev det GYMMET! Ryggen och biccarna fick sig ett pass:emo-thumb Improviserade lite, så jag kommer inte att redovisa vikter.
Dagens Träning
8-20 rep-Hantelrodd, 4 set
-Bic i cc,( båda armarna samtidigt) 4 set
-Sitt. rodd i dragmaskin 3 set
-Hammercurl 4 set
-Chins i gravitronKUL!!! Ska till nästa vecka sätta ihop ett nytt upplägg(har inte gjort det än, då jag vart sjuk å inte tränat)
Hoppas ni alla mår bra! Kör på nu, snart är det SM!!!!! Oa,oaoaooaoaoaoa!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.