Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Cyrlys träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 april, 2007 at 16:08 #844196Anonym anvandareMemberLadyS wrote:hihi, min tanke var att du skulle posta det här i din journal så bla. annat jag som är nyfiken ser hur du lägger upp din träning..:emo-thumb
Ha,ha ok=) Jag lägger upp den:P
17 april, 2007 at 16:11 #844197Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:+1
Mycket bra utgångsläge!!Lycka till med din träning och dina mål!!
Kör på nu tjejen!!:up:
(Jäkligt fint namn har du ,min dotter heter också Denice;) )Tack snälla! Jag ska köra gärnet,känns SÅ inspirerande att vara här på forumet!!!!
Ja, man får väl säga att du har utomordentlig smak på namn:buttrock:
Ha det bra!
17 april, 2007 at 16:23 #844198Anonym anvandareMemberHallå alla glada!
Jag blev ombedd att skriva ner hela mitt träningsupplägg, så de har jag gjort nu. Så här ser mina dagar ut. KOM JÄTTEGÄRNA med tips. Jag har splittat benträningen på 2 dagar, då jag anser att det är mit största problemområde:oMån:baksida lår,rumpa,vader
-Superstet: Sittande legcurl +gluteuskick 3×8-10
-Marklyft 3×8-10
-Sittande benpress 3×8-10
-tåhåv i smithmaskin 3x max
-sittande vadpress 3×15(soleus)
-cardio 25-30 min på crosstrainerTis:rygg
-Chins i gravitron 3×8-10
-Enarms hantelrodd 3×8-10
-Bellyback 3×15
-Hög rodd 3×8-10
-Boxning på kvällen,eller löpning.Ons:Biceps,triceps
-Dipps i gravitron 3×12
-Hammercurl 3×8-12
-Superset: Pushdown med rep+Liggande bic.curl i cable
-Superset: Koncentrationscurl med skivstång 3×8-10 + Frenchpress
-cardio 25-30 min, löpningTor:Framsida lår, rumpa
-Utfall 3×8-12
-Hacklift 3×8-12
-Superset: Legext.+ Liggande legcurl 3×10-12
-Superset: Abduktion+ Adduktion 3×10-12
-Cardio 25-30 min på crosstrainerFre: Axlar, bröst
-Axelpress 3×8-10
-Hantellyft åt sidan 3×8-10
-Omv.flyes i cable 3×8-10
-Liggande flyes i cable 3×8-10
-Stående flyes8nedre del av bröst) i cable
– cardio 25-30 min, crosstrainer eller löpningMorgonpromenad 45-60 min ca 4-5 dagar i v. Jag boxas även 1 dag i v. jag älskar boxning!!! (inte boxercise på gym, utan riktig boxning)
Tjingeling!
17 april, 2007 at 16:31 #844199Anonym anvandareMemberJa, hörrni, jag kom hem för ca 30 min sedan, har kollat lite här på forumet och lagt upp mitt scehma. Känner mig inge pigg alls idag, undrar om jag börjar bli sjuk? Innan jag åkte till jobbet i morse, hade jag lite ont i halsen men ÄH, tänkte jag, det är väl pollen. Så jag tog en pollentablett i tron om att det skulle bli bättre, tji, fick jag! Jag mår inge braaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Så jag håller mig hemma resten av dagen inge boxning och inge gym för mig idag,snyft, men jag måste lyssna på kroppen. Idag blir det TYVÄRR vila, blä,blä,bläääääääääääääää!
Men ni som är på väg till gymet kan väl sända mig en tanke och träna lite extra för mig=)
Hoppas att jag mår bättre imorrn…nu ska jag iaf vila en stund…zzzzz
Ha det bra!17 april, 2007 at 21:00 #844200Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Ja, hörrni, jag kom hem för ca 30 min sedan, har kollat lite här på forumet och lagt upp mitt scehma. Känner mig inge pigg alls idag, undrar om jag börjar bli sjuk? Innan jag åkte till jobbet i morse, hade jag lite ont i halsen men ÄH, tänkte jag, det är väl pollen. Så jag tog en pollentablett i tron om att det skulle bli bättre, tji, fick jag! Jag mår inge braaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Så jag håller mig hemma resten av dagen inge boxning och inge gym för mig idag,snyft, men jag måste lyssna på kroppen. Idag blir det TYVÄRR vila, blä,blä,bläääääääääääääää!Men ni som är på väg till gymet kan väl sända mig en tanke och träna lite extra för mig=)
Hoppas att jag mår bättre imorrn…nu ska jag iaf vila en stund…zzzzz
Ha det bra!Du får ta fram herr c-vitamin o trycka i dig mängder av=) funkar alltid,, C-brus is the key:emo-thumb och sjukdom betyder massa mat framför tv;n, så fram med glasskålen o hugg in Krya på dig tjejen.,. Blir säkert bättre till imorgon:emo-thumb
18 april, 2007 at 12:50 #844201Anonym anvandareMemberAaaaaaj!!!
Hej på er, hoppas ni mår bättre än mig idag:frust: Är hemma från jobbet idag, det är jag typ ALDRIG. Har så ont i halsen,snyft…:fever: .Fick bara några timmars sömn inatt pga halsen, så jag sjukanmälde mig typ 4 i morse. Herreguuuuuuud, varför ska man bli sjuk nu när det är så underbart väder å allt! Ja,ja får väl hänga här på forumet lite å avundas er andra som kan gå till gymet å lattja:dntknw:Vill bara säga tack för alla goda råd man får från alla, det är så motiverande:up:
Hoppas jag piggnar till i helgen iaf, så jag få köra liiiiite träning ändå….
Kram på er!
18 april, 2007 at 12:54 #844202Anonym anvandareMemberser ut som du har hyffsad beachform redan :up:
18 april, 2007 at 12:59 #844203Anonym anvandareMemberhainz wrote:ser ut som du har hyffsad beachform redan :up:tycker du? Tackar så mkt, men vill bli TIGHT:bb: Får jobba,jobba,jobba mer på det=) Det är just ”beachform” jag är ute efter just nu,he,he till sommarn å allt8)
18 april, 2007 at 15:51 #844204Anonym anvandareMemberAloha! Formen ser ju redan bra ut, kör du enligt det schemat du beskrev tidigare så kommer du ju komma i superform till sommaren (beroende på hur du äter förstås)
Tipset för framtida karriär (ser ut som du helt klart har förutsättningarna, är du den jag tror så ser det riktigt lovande ut) som jag förstår är att tävla i BF? Köra på efter ”vårdieten” (trevligt med beachform men svårt att packa på sig massa då ), tunga basövningar, mycket bra mat och hålla dig frisk och entusiastisk kommer det bli zuuper!
Kör hårt och bli frisk nu!
18 april, 2007 at 16:04 #844205Anonym anvandareMemberÅ, va kul att höra ,tack så mkt!
Jag är medveten om att det är svårt att lägga på sig massa under denna period. Men efter vår/sommar så!
Mitt efternamn är entusiasm ,ha,ha,ha:DYepp,ev tävla i BF i framtiden,nu även sugen på AF när man läst lite här på forumet!
Ps.dricker te,vatten,c-vitamin och sover. Hoppas på att snoret i näsan och det onda i halsen ger sig av det!!!!Ds
Ha det bra i solen!
18 april, 2007 at 16:17 #844206Anonym anvandareMemberJag bara undrar, hur kul är det egentligen att starta en träningsdagbok men att vara SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tycker väldigt synd om mig själv nu:cry:
Jag kommer igen till helgen eller åtsminstone nästa vecka!!!!!Stronger than ever!!!!
18 april, 2007 at 17:34 #844207Anonym anvandareMemberBara att ta det lugnt så ordnar det sig! Så där är det jämnt för mig (nästan fast inte denna tävlingsdiet nu i vår konstigt nog) att ska jag börja dieta eller inleda en period med tung träning som man bara är SÅ LADDAD för så blir jag sjuk!
Snart är du frisk och då kommer du vara så träningssugen att vikterna bara flyger upp! :emo-thumb :p
18 april, 2007 at 17:51 #844208Anonym anvandareMemberblanda echinaguard och cvitamin brus, det funkar kanon för mig mot förkylningar
18 april, 2007 at 17:57 #844209Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:blanda echinaguard och cvitamin brus, det funkar kanon för mig mot förkylningarTackar, det ska jag prova:)
18 april, 2007 at 17:59 #844210Anonym anvandareMemberMarQues wrote:Bara att ta det lugnt så ordnar det sig! Så där är det jämnt för mig (nästan fast inte denna tävlingsdiet nu i vår konstigt nog) att ska jag börja dieta eller inleda en period med tung träning som man bara är SÅ LADDAD för så blir jag sjuk!Snart är du frisk och då kommer du vara så träningssugen att vikterna bara flyger upp! :emo-thumb :p
Ha,ha det är så jag känner!
Blir ju extra taggad nu för att jag e tvungen att vara hemma! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.