Då var det dags igen!!!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Då var det dags igen!!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 63 total)
  • Author

Hej på er allihopa!!!!

[/b]

Hoppas att sommar träningen går bra för er!
    Jag tänkte att jag skulle starta en journal med, hade en för lääääänge sen, men så helt plötsligt så tappade jag suget för allt…..så då gick det inte så bra med träningen för mig.
    Men NU så ska det bli ändring på det hela:aggresiv:

Lite info om mig:
    Ålder: 20 (21 i december)
    Längd: ca.160cm
    Vikt just nu: 56kg….(det mesta sitter på låren och rumpan)

Det kanske inte verkar så mycket men för mig (psykiskt) så är det inte så bra…vill komma ner till 50kg

Mitt mål med träningen är för det fösta att JAG ska må bra i mig själv och sen så är det ju bara bra ifall fettet försvinner från rumpan:) , och att jag blir något vältränad…..jag har även funderingar att tävla i BF men jag vet att det kommer att dröja X antal år innan det blir aktuellt!!!

Jag tänkte att jag skulle mäta mig men jag har inget mått band så….
    Ni som vill se bilder kan jag försäkra mig om att det kommer inte att komma upp just nu….är för blyg att visa min form hur den ser ut idag:

Ha de bäst nu allihopa i värmen!!!!

Nu har jag varit ute och sprungit i 30min….jobbigt värre om man inte har sprungit innan på evigheter:dance:
    men skönt var det….det var så fint väder så då gick det an att springa:p

Lite senare så tänkte jag träna RYGG & ARMAR längtar redan:bb:
    Nää nu ska jag städa i lägenheten och sen ska jag till staden och träffa en kompis!!!

Ha de bäst!!!

Frida-Mari wrote:
    Lycka till Minna -det kommer gå superbra!! Pma gärna bilder till mej :P

tack så mycket, ja jag hoppas det…det känns just nu i alla fall!!
    Haha…det är nog inget och se:)

Hehe! Jag har funderat vart du tog vägen! *Poff* så var du heeelt borta ju! ;)
    Kul att du är på G igen!!
    Kör hårt! :emo-thumb

mariia wrote:
    Hehe! Jag har funderat vart du tog vägen! *Poff* så var du heeelt borta ju! ;)
    Kul att du är på G igen!!
    Kör hårt! :emo-thumb

😮 …jo jag bara försvann, men nu blir det nya tag!!!
    Du, det ska jag göra:bb:

Idag har jag varit och tränat och det var super roligt, fick bra kontakt idag:bb:

Rygg

Sittande rodd
    13kg, 10×3

Latsdrag, stång med handtag på varje sida
    9kg, 10×1 (uppvärmning)
    13,5kg, 10×2

Latsdrag, med smalt handtag
    9kg, 10×3

Armar

Bicepscurl
    5kg, 10×1 (uppvärmning)
    7kg, 10×2

Bicepscurl med stång
    5kg, 10×3

Puschdown
    9kg, 10×3

Enarms curl bakom nacken
    4kg, 10×3

+20min till och från gymet…härligt väder så det var skönt att vara ute och gå en liten sväng!!
    Nu blir det svårt att träna, mitt gym kommer att ha stängt från 3juli-16juli:( och är man en fattig student så har man inte råd att träna på dom fina ställerna nere i stan…så det kommer att bli mycket spring i solen8)

Du får passa på att njuta av att kunna träna ute nu då :emo-thumb
    Lycka till med allt tjejen!!

Härligt tjejen! Ska hålla koll på dig nu!! Kör hårt!
    =)

Lina wrote:
    Du får passa på att njuta av att kunna träna ute nu då :emo-thumb
    Lycka till med allt tjejen!!

Ja det ska jag göra…härligt när det är fint väder också;)
    Tackar så mycket, jag ska göra mitt bästa!!!

SandraJ wrote:
    Härligt tjejen! Ska hålla koll på dig nu!! Kör hårt!
    =)

Då måste jag verkligen ligga i:emo-thumb
    jag ska köra stenhårt nu!!!

Idag så har man varit ute och sprungit i 30min i det fina sommar vädret, svettigt och jobbigt var det men det gick ändå:dance:
    Ska springa senare ikväll också tänkte jag…8)

Ha de gott ute i sommar vädret!!!

I Fredags kväll skulle jag har varit ute och sprugnigt men det blev inte så, några kompisar frågade mig om jag ville hänga med ut och jag kunde inte säga nej, så igår morse mådde jag…blääää:| Aldrig mer alkohol, men roligt hade jag ialla fall:friends:

Idag så har jag varit ute och sprungigt i 40min[/b] faktiskt:yahoo: det var super härligt ute.

Imorgon ska jag åka ner till mamma och pappa i Småland, ska hälsa på dom innan dom åker till Finland….och hemma i Småland finns det ett gym jag kan träna i:yahoo:
    men jag kommer att skriva i journalen!!!

Ha de gött i sommar solen!!!

Såg att jag hade varit borta här ifrån alldeles förlänge:o
    men min sommar har inte varit rolig….min farmor har gick bort i mitten av sommaren och några veckor efter det så dog min gammel mormor, så jag har varit hos mina föräldrar i småland och så har det varit begravning och en massa gråt och skratt(faktiskt), men nu så har jag kommit igång igen och skolan har börjat så nu är taggad och motivationen är på topp:D

Nu (eller snart) så ska jag ut och springa med en tjejkompis, vi ska springa i ca.1timme och sedan ska jag ner till gymet och träna Biceps och Axlar

Ha de bäst så länge så skriver jag ikväll efter träningen!!!

Jo jag har en liten fråga också, om man vill minska fett omfånget, eller vad man ska säga, runt rumpan….kan man träna ben då eller ser benen och rumpan bara större ut? Hoppas någon förstår vad jag menar med min fråga….:

Det blev inget spring idag:(
    tänkte ta med mig hunden ut men det gick ju inte för sig så jag gick en runda istället och gick hem och åt lite blomkålsstuvning med en massa grönsaker, 1potatis och 5 skivor lätt falukorv så om ca.1½ timme blir det av till gymet:bb:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.