Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Då Var Det Dax Att Trimma Till Sig ;)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 februari, 2006 at 06:31 #94606Anonym anvandareMember28 februari, 2006 at 06:31 #1036455Anonym anvandareMember
Tjeena
Nu har jag kommit igång riiiktigt bra efter en motivationssvacka som hållt på till o från under hösten/vintern(för första gången i mitt liv?!?).
Alltid tränat massvis och hållt på med diverse bollsporter på elitnivå..+ kört styrketräning till o från sen jag var 16 år.. är 23 nuHur som helst känns det riktigt bra, och som det är nu så hade jag tänkt mig ett upplägg som innebär att jag kör 3 styrkepass i veckan med minst på cardiopass efter styrkan på 30-45 min, sen kör jag dessutom 2 löppass i veckan på en mil vardera.. och så försöker jag dra 3-4 morgonpower walks med stavar!?! haha.. innan frukost.. detta har jag gjort i dryga 3 veckor nu och börjar väl ge rätt bra resultat tror jag..men man är ju såå otålig.. vet att det inte finns några direkta genvägar utan att de oftast bara är skenvägar;)
Har hur som helst tappat 8 cm runt midjan samt 2,3 kg på dessa veckor..hade tappat 3.2 men den här veckans vägning visade + 0,5 kg men minus 2 cm i midjan samt minus 2 cm runt höfterna…
Äter mellan 1400-1800 kcal beroende på träningsdos och försöker få en shysst fördelning mellan alla näringsämnen..
Är 164 lång, väger just nu kring 66. (vill ner till 56!?) om jag kan.. så svårt att komma under 60.. går typ knappt ;/ Mina mått är förtllfället midja 68-69cm bröst 84 cm, höft 84 cm, ben 54, cm, arm 27 cm.. men 32-33 cm när jag spänner! vad 33 cm.
Vet inte riktigt vad som är bra och vad som är dåligt… vet att jag vill ha en midja mellan 60-65 nånting så inte sådär jättelångt dit..sen vill jag omformatera kilorna på runt magen så det blir muskler som syns där istället .. så då får jag ta med resten av kroppen på turen eftersom punktförbränning är omöjligt… hur som helst är jag SÅÅÅ tacksam för alla tips, råd och kommentarer som ni kan tänkas komma med!! tack på förhand. häls sanna (kör igenom hela kroppen på mina 3 pass på gymet)28 februari, 2006 at 07:38 #1036456Anonym anvandareMemberLycka till!
28 februari, 2006 at 20:37 #1036457Anonym anvandareMemberVälkommen!
Du har säkert en bra frund trots ”viloveckan” iom. att du spelat på elitnivå. Verkar köra hårt iaf. roligt o se! Men 56kg på 164cm tycker jag låter lite om du inte tänkt vara i BF form…
Nåväl, som du säger. Just Do It! :emo-thumb28 februari, 2006 at 21:56 #1036458Anonym anvandareMemberHej där!
Roligt med ännu en träningsjournal att följa!
56 kg låter kanske aningen lite, men jag vet ju inte vilka
mål du satsar på. Hur som helst så ska det bli spännande att
följa din träning, och jag ville bara gratulera till de resultat du
har uppnått hittills!
Kör hårt! :up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.