Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Dagboken 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 februari, 2007 at 20:48 #905852Anonym anvandareMemberLina wrote:Jag bara älskar din journal med alla dessa härliga bilder och sprudlande energi Fortsätt så!!
Kram Lina
Hej Lina[/b] :friends:
Jag ska försöka hålla energin uppe med kameran i högsta hugg :yahoo: Hur går träningen för dig? Fullt ös hoppas jag
Kram Linda
1 februari, 2007 at 20:53 #905853Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Damn, körde du på samma vikt i sned bänk som i rak? Bra jobbat! Själv ligger jag ca 30 % efter i sned… Way to go!! :worship:Jag tänkte inte på det utan flyttade bara över vikterna. Vår Smith är t.o.m några kilo tyngre p.g.a. friktionen men så orkade jag ju inte lika många reps heller. De plana pressarna va å andra sidan rätt lätta. Va inte riktigt på hugget idag :lazy:
1 februari, 2007 at 20:57 #905854Anonym anvandareMemberOlivia wrote:Jag tänkte på samma sak.
Även om sned börja komma för mig
Å andra sidan var sned i smithen och det gör att man kan känna sig säkrareDu har helt rätt Olivia :nod I Smithen behöver man inte tänka på balansen utan bara pressa på för allt man har :bb: men å andra sidan är Smithen något tyngre än den fria stången
1 februari, 2007 at 21:53 #905855Anonym anvandareMember:pop:
2 februari, 2007 at 06:21 #905856Anonym anvandareMemberMaF wrote::pop:Hallå där din gamle skojare Hur är läget? Här är det massiv träningsvärk i överkroppen som gäller och snart ska jag bättra på smärtan i resten av kroppen med ett ben-pass :emo-thumb Må gott båda två och träna som om det skulle bli förbjudet Kram
2 februari, 2007 at 06:36 #905857Anonym anvandareMemberGodmorgon[/b]
Så va det fredag igen. Fredag = Vägning Hu va fort veckorna går fort. Har ätit mellan 2500-3000kcal denna vecka. Jag börjar vänja mig vid min nya rundare form. Mår riktigt bra!
VIKTEN [/b]
Förra veckan
Datum: 2007-01-26
Morgonens vikt: 66,0kg
Ökning: +4,0kg sedan förra veckanIdag
Datum: 2007-02-02
Morgonens vikt: 65,8kg
Minskning: -0,2kg sedan förra veckan:bb: Växa, växa…
2 februari, 2007 at 09:05 #905858Anonym anvandareMemberMorrn tjejen..
Det går bra för dig.
Bra att du trivs med dig själv. Det underlättar ju alltid:)
Hoppas nya schemat funkar bra för dig nu.. Skönt & ändra lite ibland..Jag har lagt in två danspass/vecka.. Får se hur det går..
Angelica=elefanten i glashuset;)Ha en alldeles underbar helg..
Det blir axlar/tric för mig i efm sedan är jag träningsfri tills måndag.. Jobb på söndag så det räknas väl egentligen som bautapass..Kram kram…
P.s Min mamma anser att jag är en skum människa att leva med.. (hon om någon borde ju veta) Jaja, brukar hon säga.. Du kan ju inte tvivla på att Jimmy älskar dig.. Han skulle aldrig stanna annars.. Hm?? Tur att hon bara skojard.s
2 februari, 2007 at 11:08 #905859Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Hej Lina[/b] :friends:Jag ska försöka hålla energin uppe med kameran i högsta hugg :yahoo: Hur går träningen för dig? Fullt ös hoppas jag
Kram Linda
Låter kanon :emo-thumb
Jag har precis varit magsjuk/matförgiftad så krafterna är inte helt återställda än, men annars går det superbra! Siktar på nya rekord varje pass :bb2:
Kram Lina
2 februari, 2007 at 12:32 #905860Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Hallå där din gamle skojare Hur är läget? Här är det massiv träningsvärk i överkroppen som gäller och snart ska jag bättra på smärtan i resten av kroppen med ett ben-pass :emo-thumb Må gott båda två och träna som om det skulle bli förbjudet KramVa? menar du mig?
Jorrå, här är det bara bra – fullt upp !
Men jag/vi kikar i denna journal typ varje dag och det har nog f-n gett mig en liten träningskick som jag behövde just nu. (så tack för det)
Jag har också skaffat mig en härlig träningsvärk i veckan (har kört ben idag på morgonen) – sååå gött!
Fortsätt som du gör, det ser mycket bra ut.
// Kram tebaks från oss.2 februari, 2007 at 14:21 #905861Anonym anvandareMembercattahs wrote:Tyngre:| jag trodde lättare eftersom den glider på ställningen? Men jag har aldrig varit säker för påhängen eller fästena väger väl en del som glider på stången???Jag brukar räkan på 18kg när jag räknar så om stången väger mer än en 20kg så innebär det att man är starkare än man trott eller?
Man är alltid starkare än vad man tror
Smith-maksiner kan vara olika. Endel glider lätt och andra är ”tyngre”. Vår modell är av det senare slaget. Jag brukar räkna med 20kg men den riktiga vikten är nog ca 25kg (utan vikter)
2 februari, 2007 at 14:28 #905862Anonym anvandareMemberMaF wrote:Va? menar du mig?Jorrå, här är det bara bra – fullt upp !
Men jag/vi kikar i denna journal typ varje dag och det har nog f-n gett mig en liten träningskick som jag behövde just nu. (så tack för det)
Jag har också skaffat mig en härlig träningsvärk i veckan (har kört ben idag på morgonen) – sååå gött!
Fortsätt som du gör, det ser mycket bra ut.
// Kram tebaks från oss.Kul att jag kan ge dig lite inspiration :emo-thumb Hur går träningen för Emma? (jag bara antar att det är Mattias som skriver :what: ) Hon var ju riktigt på G innan ni flyttade… Kör hårt :bb: Livet är för kort för att slöas bort (det rimmade ju ) KRAM
2 februari, 2007 at 14:30 #905863Anonym anvandareMemberLina wrote:Låter kanon :emo-thumbJag har precis varit magsjuk/matförgiftad så krafterna är inte helt återställda än, men annars går det superbra! Siktar på nya rekord varje pass :bb2:
Kram Lina
:yikes: Magsjuka! Usch…
Hoppas krafterna kommer tillbaka snabbt så du kan sätta nya rekord :nod KRAM
2 februari, 2007 at 14:37 #905864Anonym anvandareMemberIQA wrote:Morrn tjejen..Det går bra för dig.
Bra att du trivs med dig själv. Det underlättar ju alltid
Hoppas nya schemat funkar bra för dig nu.. Skönt & ändra lite ibland..Jag har lagt in två danspass/vecka.. Får se hur det går..
Angelica=elefanten i glashusetHa en alldeles underbar helg..
Det blir axlar/tric för mig i efm sedan är jag träningsfri tills måndag.. Jobb på söndag så det räknas väl egentligen som bautapass..Kram kram…
P.s Min mamma anser att jag är en skum människa att leva med.. (hon om någon borde ju veta) Jaja, brukar hon säga.. Du kan ju inte tvivla på att Jimmy älskar dig.. Han skulle aldrig stanna annars.. Hm?? Tur att hon bara skojard.s
Hello[/b]
För mig blir det oxå total vila i helgen :lazy: Så skönt och välbehövligt. På söndag kväll kommer jag troligtvis klättra på väggarna. Den förväntade energin ska jag sedan använda i bänkpress på måndagen. Ha en trevlig helg och slappa väl Kram, kram…2 februari, 2007 at 15:06 #905865Anonym anvandareMemberFredag 2 februari 2007[/b]
TRÄNINGEN[/b]
Blev ett relativt lätt ben/vad-pass idag. Ikväll blir det spinning och sedan två välförkänta VILODAGAR :emo-thumbBEN + VAD[/b]
Uppvärmning:
Cross Trainer 10min
Frontböj
20kg 1×15
40kg 1×15Knäböj
60kg 3×8Benpress
100kg 1×15
150kg 1×12
Drop 200kg – 190kg – 180kg – 170kg – 160kg, 6reps på varje vikt = 30 reps
Drop 200kg – 190kg – 180kg – 170kg – 160kg, 6reps på varje vikt = 30 reps
(träningskompisen för dagen plockade bort 10kg varje gång jag gruffade till )Utfall i Smithen
40kg 3×8Liggande Lårcurl
30kg 2×6
Drop 25kg – 20kg – 15kg till max på varjeSittande Vad
40kg 2×12
60kg 2×617:00 SPINNING[/b]
:pop: Ikväll blir det mys med sonen. Taco-hamburgare med klyftpotatis. Mums!
2 februari, 2007 at 19:09 #905866Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Kul att jag kan ge dig lite inspiration :emo-thumb Hur går träningen för Emma? (jag bara antar att det är Mattias som skriver Hon var ju riktigt på G innan ni flyttade… Kör hårt :bb: Livet är för kort för att slöas bort (det rimmade ju ) KRAMMin lilla Emma har börjat gå på pass istället för gym-vikt-träning, vilket hon ledsnade lite på. Så hon är igång med träningen men gör bara det hon tycker är roligt.
Och ja, det är bara jag som skriver men Emma kollar allt till dig här också ibland.Vi önskar dig en trevlig helg ! Hej hopp, gummi ….. ! (Åh. det rimmade ju också )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.