Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Dagboken 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 februari, 2007 at 21:05 #905912Anonym anvandareMemberLiMi wrote:ALLT GÅR![/b] Det enda som begränsar är det mentala Att orka! Man sätter upp massvis med hinder i sitt eget huvud som man tror tillhör verkligheten Det gäller att jobba på sin inställning till sig själv och sitt liv… ALLT GÅR…
U GOT IT RIGHT GIRL
18 februari, 2007 at 21:25 #905913Anonym anvandareMemberLiMi wrote:ALLT GÅR![/b] Det enda som begränsar är det mentala Att orka! Man sätter upp massvis med hinder i sitt eget huvud som man tror tillhör verkligheten Det gäller att jobba på sin inställning till sig själv och sitt liv… ALLT GÅR…Jag kan flyga, jag är inte rädd…jaaag kaaaan flyyyga, jaag äär inte rääädd !!… jaaaag kaaa……..!!!!!! Jag är lätt ! Jag är snabb !! Jag är staark !!! Jaaaaag äääär sååååå jääääävllllaaaaa snyyyyyyyggggg !!!!!!!!! ….hrm..flåt, lite peppnings-tips bara…:bb:
19 februari, 2007 at 02:21 #905914Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:U GOT IT RIGHT GIRLSnacka går ju…
19 februari, 2007 at 02:23 #905915Anonym anvandareMemberMaF wrote:Jag kan flyga, jag är inte rädd…jaaag kaaaan flyyyga, jaag äär inte rääädd !!… jaaaag kaaa……..!!!!!! Jag är lätt ! Jag är snabb !! Jag är staark !!! Jaaaaag äääär sååååå jääääävllllaaaaa snyyyyyyyggggg !!!!!!!!! ….hrm..flåt, lite peppnings-tips bara…:bb:Tack för peppingen… …ska börja öva imorgon
19 februari, 2007 at 12:40 #905916Anonym anvandareMemberMåndag 19 februari 2007[/b]
RYGG [/b]
Chins 4set
Latsdrag 3set
Hantelrodd 3set
Sittande rodd v-grepp 3setBAKSIDS AXEL[/b]
Liggande på lutande bänk med hantlar 3set
Liggnade på plan bänk i Cabel 5set (3 tunga + 2 lätta)
Baksida axel i Pec-Dec 4set (3 tunga + 1 lätt)Ikväll SPINNING[/b] kl. 17:30
:emo-thumb
20 februari, 2007 at 05:18 #905917Anonym anvandareMemberGodmorgon [/b]
Benen är som två ömma stockar. Går som en stelopererad kärring Ska snart sticka iväg till gymmet för ett tidigt bröst/mage-pass men först frukost Må gott :emo-thumb23 februari, 2007 at 05:05 #905918Anonym anvandareMemberGodmorgon[/b]
Dax för lite uppdatering.Tisdag 20 februari 2007[/b]
BRÖST + MAGE[/b]
Körde ett lätt pass. Bröstmuskeln gör
fortfarande ont och jag är livrädd att
skada den igen. Känslan av att inte
kunna ta i ordentligt suger 👿Onsdag 21 februari 2007[/b]
BAKSIDA LÅR + VAD[/b]
Ett kanonpass med tillhörande träningsvärk
Spinning[/b] på kvällen.Torsdag 22 februari 2007[/b]
Spinning[/b] kl.06:30 och sedan lät jag
min kropp vila. Har kännt mig lite trött och
hängig de sista dagarna. Det va tänkt att
jag skulle bombadera axlarna…Måste börja lyssna på kroppen…
VIKTEN[/b]
Det är fredag och vägning.NU TÄNKER JAG INTE GÅ UPP MER I VIKT!!!
Förra veckan
Datum: 2007-02-16
Morgonens vikt: 67,2kg
Oförändrad vikt sedan förra veckanIdag
Datum: 2007-02-23
Morgonens vikt: 68,6kg
Ökning: +1,4kg sedan förra veckan Jag blir tokig…23 februari, 2007 at 21:49 #905919Anonym anvandareMemberFredag 23 februari 2007[/b]
Träningen idag har bestått av ett spinning[/b]-pass + gårdagens missade axel[/b]-pass. Monsterstyrkan uteblev men pumpen va det inget fel på Imorgon blir det framsida lår + vad som planerat.
Dax att knoppa… :lazy:
:bb:
24 februari, 2007 at 21:46 #905920Anonym anvandareMemberLördag 24 februari 2007[/b]
Inplanerat ben-pass blidde ett rygg-pass. Benen får vänta tills imorgon. Ryggigt osmart att köra rygg dagen före framsida lår men, men…
RYGG[/b]
Marklyft i kombination med Stångrodd
Ny övning för mig (eller snarare kombinationen). 90kg som mest.Stångrodd 50kg
Chins
Hantelrodd 36kg
25 februari, 2007 at 16:34 #905921Anonym anvandareMemberSöndag 25 februari 2007[/b]
Som jag sa redan igår är det otroligt klantigt att köra rygg dagen före framsida lår. Jag har sådan träningsvärk i ryggen att jag knappt kom ur sängen i morse. Knäböj är ju bara att glömma. Det blev en skogspromenad (på en och en halv timme) pulsande i massvis med snö och varje steg smärtade i ryggen. Rätt åt mig
I morgon börjar jag jobba heltid och får ställa mig i skaran med kvällstränade människor. Nu gäller det att disiplinen inte sviker…
Må gott alla Jag ska fortsätta att vila…
3 mars, 2007 at 08:47 #905922Anonym anvandareMemberGodmorgon[/b]
Jag har under de senaste två åren haft ett optimalt liv för bodybuilding.
Jag har varit arbetslös, haft eget företag samt studerat. Har kört dubbla
pass minst fyra dagar i veckan. Ofta har jag sovit en stund mitt på dagen
och haft gott om tid till återhämtning. Nu har livet förändrats och jag har
från och med i måndags börjat jobba heltid. Att få plats med jobb, hund,
barn och träning under samma dag kommer bli en rejäl utmaning. Denna
vecka har jag tyvärr fått prioritera de tre första sakerna och träningen
har blivit lidande (dax att läka ihop gamla skador *ler*). Disiplinen kommer
ju verkligen att sättas på prov och jag vet inte riktigt än hur jag ska få
ihop det. Som ni kanske har märkt har denna journal blivit rätt trist och
eftersom tid kommer bli en bristvara i mitt liv framöver tar jag en paus i
skrivandet. Hoppas kunna väcka denna journal till liv igen om några veckor.
Tills dess får Ni ha det gott och träna hårt :bb:Kram Linda :friends:
3 mars, 2007 at 10:16 #905923Anonym anvandareMemberGrattis till jobbet iaf.
det går att få ihop jobb och träning med men som du säger, det kräver planering5 mars, 2007 at 12:30 #905924Anonym anvandareMemberBra Linda och Grattis till jobbet !
Kram ! Matias och Emma.:friends:5 mars, 2007 at 12:33 #905925Anonym anvandareMemberPlanering är a och o, lycka till med både jobbet och träningen! Tror nog inte disciplinen kommer att svika!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.