Dagboken 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 239 total)
  • Author

Heeej :D och grattis till fina prestationer 2006 :emo-thumb
    Den här dagboken kommer jag absolut att följa!! Älskade din ”diet-mat-tråd”, så härliga bilder!! Lycka till tjejen!! 8)
    [/b]

Linda Berg wrote:
    Heeej :D och grattis till fina prestationer 2006
    Den här dagboken kommer jag absolut att följa!! Älskade din ”diet-mat-tråd”, så härliga bilder!! Lycka till tjejen!! 8)
    [/b]

Tack Linda[/b] :) Jag har varit lite slö med kameran på sista tiden men jag lovar att fota lite vad jag sätter i mig under dieten som för övrigt startar idag. En dag tidigare än planerat…

[img=http://img133.imageshack.us/img133/8012/mat118gb.jpg]

Godmorgon![/b]

Jag har bestämt mig för att starta dieten idag. En dag tidigare än planerat, men varför vänta? När jag ställde mig på vågen och insåg att ett PB[/b] va satt så här på morgonkvisten, då var beslutet inte svårt att fatta :D

Startvikt: 64,8kg[/b]

Så mycket har jag aldrig vägt tidigare men vetskapen om att allt är muskler (hmm…) är en underbar känsla :|

Så du tog tag i att starta upp en journal igen…

Lycka till med dina satsningar och när du behöver lite push så kan vi alltid dra upp med vovvarna i rya backarna!

Anna Andersson wrote:
    Så du tog tag i att starta upp en journal igen…

Lycka till med dina satsningar och när du behöver lite push så kan vi alltid dra upp med vovvarna i rya backarna!

Hello![/b] Ja det blev en journal ;) Kände att det behövdes lite fart i stugan :D

Push behöver man alltid :D Ser fram emot en långpromenad på Rya Åsar med vovvsen. Må Gott!

LiMi wrote:
    Godmorgon![/b]

Jag har bestämt mig för att starta dieten idag. En dag tidigare än planerat, men varför vänta? När jag ställde mig på vågen och insåg att ett PB[/b] va satt så här på morgonkvisten, då var beslutet inte svårt att fatta :D

Startvikt: 64,8kg[/b]

Så mycket har jag aldrig vägt tidigare men vetskapen om att allt är muskler (hmm…) är en underbar känsla :|

Lycka till nu..
    Det kommer säkert gå toppenbra för dig & så finns det massa underbara människor här på forumet som stöttar:)
    Dina sista matjournal var toppen att följa. Fina bilder & en härlig känsla över alltihop.

P.S Jag kan tänka mig att du var ursnygg i den gröna. Vilkeet tyg & vilken underbar färg :emo-thumb. Det var bara skoj att hänga på. Kul att träffas till slut & kul att hjälpa till..

KRAM Angel

IQA wrote:
    Lycka till nu..
    Det kommer säkert gå toppenbra för dig & så finns det massa underbara människor här på forumet som stöttar:)
    Dina sista matjournal var toppen att följa. Fina bilder & en härlig känsla över alltihop.

Tack [/b]:) Jag hoppas kunna leverera lite fina bilder även i denna tråd ;) Se till att köra hårt nu och kom å hälsa på snart…

Åh va kul att du startat en ny journal!
    Alltid lika kul att följa dig med alla dina härliga bilder :emo-thumb
    Så inspirerande!!

Lycka till med allt tjejen!

Kram Lina

Lina wrote:
    Åh va kul att du startat en ny journal!
    Alltid lika kul att följa dig med alla dina härliga bilder :emo-thumb
    Så inspirerande!!

Lycka till med allt tjejen!

Kram Lina

Tack Lina [/b]:) Du får titta in och peppa mig emellanåt :emo-thumb

Söndag 14 januari 2007[/b]

TRÄNINGEN[/b]
    På söndagar har jag nästan alltid vila men eftersom jag fuskade med mag-träningen igår blev det att åka till gymmet för lite bakläxa.

MAGE[/b] 30min
    Hängande benlyft i chinsräcket 3×25
    Crunches med fötterna på en bänk 3×30
    Lutande crunches 3×30
    Crunches i maskin 30kg 3×30

MATEN[/b]
    Som sagt diet-start idag med väl planerade måltider. Jag intalar min att jag ska dieta i endast 10 veckor (+ tömning & laddning) och att det är som en piss i Nilen. Snabbt och lätt avklarat ;) YES BOX!

[img=http://img409.imageshack.us/img409/4294/matbild001tn4.jpg]Jag älskar verkligen bröd och har lagt in ett mellanmål med Polarkraft Extrem[/b]

08:45
    Mål 1: Havregrynsgröt på 50g gryn + 20g proteinpulver + 10g olivolja + kanel, kademumma och sötningsmedel + Kaffe med Solhavre-mjölk + Kreatin, Glutamin och Multivitamin.

11:15
    Mål 2: Polarkraft Extrem, ett bröd=80g + 70g tonfisk + 5g olivolja + 85g tomat + 115g äpple + 60g clementin + Kaffe med Solhavre-mjölk.

14:30 GYMMET för lite mag-träning

15:10
    Mål 3: Proteindrink på 30g pulver + 24g riskakor (3st) + Kreatin och Glutamin.

16:00
    Mål 4: Omelett på 180g äggvita med 70g tonfisk + 50g fullkornsris + 100g spenat + 5g rapsolja att steka i.

18:00
    Mål 5: 125g lax + 200g potatis + 300g kokta grönsaker (broccoli, morötter och blomkål)

19:30
    Mål 6: 150g kycklingfilé + 300g broccoli + Kaffe med Solhavre-mjölk.

Övrigt:
    Totalt 250g Solhavre-mjölk till kaffet
    Fun Light

TOTALT: 2050 kcal[/b]
    200g protein
    200g kolhydrater
    50g fett

Godmorgon![/b]

Med lite mindre mat i systemet och mindre vätska i kroppen stod vågen på 62,6kg[/b] i morse. Det är 2,2kg mindre att lägga möda och energi på :emo-thumb Strax iväg till gymmet för ett AXEL-pass :aggresiv:

Lycka till tjejen..kul att du tog dig upp på scen! :emo-thumb

Tess wrote:
    Lycka till tjejen..kul att du tog dig upp på scen! :emo-thumb

Hej Tess [/b]:friends: Det var länge sedan ;) Hur mår du och hur går träningen för dig? Ska du springa något lopp under 2007? Själv tänker jag ge mig på Göteborgsvarvet :D Må gott!

Hej Limi vad roligt med en ny journal :emo-thumb Lycka till!

ettan wrote:
    Hej Limi vad roligt med en ny journal :emo-thumb Lycka till!

Tack [/b]:) och Lycka till du med :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 239 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.