December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 704 total)
  • Author

Lycka tilll nu..:emo-thumb Bara att bryta ihop och gå vidare, gott om tid på dig till december:)

Lycka till tjejen…..förstår det känns tråkigt att behöva ha mer fett än vad man vill på sommaren men du kommer fixa det….:emo-thumb

Mvh Tess

DU ÄR INTE ENSAM!!!!!!! Du klarar det 👿 Du är med i ett förhoppningsvis bra team som stöttar&peppar dig redan nu, det är ju som sagt innan och efter en tävling som man behöver som mest stöd! De dåliga tankar du har MÅSTE du blåsa bort, för du vet nog med dig att du är en kanontjej som klarar det mesta! Nu känner jag ju inte dig, men genom sig själv känner man andra brukar det ju heta.. Och jag har ju tävlat 3 ggr förut, visserligen med mindre bra framgångar, men nu vet jag iaf hur det känns. Pressen inför m formtopp och allt vad det innebär.. Kämpa på, det är det som gäller :bb: Och nu har jag ett superteam+ en superbra coach bakom mig så nu kommer jag bara att göra allt bättre än förut! KRAM& lycka till!

Frida-Mari wrote:
    & faktum är att andras gliringar typ; ”så nu är det äntligen dax för tillökning? Vilken månad är du i??”, ”oj! så bulkig har jag aldrig tidigare sett DEJ”, ”Du passar inte att ha så stor rumpa” mm har satt dumma tankar i rullning hos mej.
    Jag ser inga muskler på min kropp just nu, bara oönskade fettdepåer.

[/COLOR]

Vaaa vem säger nåt sånt? Det var ju lite taskigt! 👿
    På de bilder jag har sett på dig nu tycker inte jag att du har ”onödigt” fett nånstans ju! Hde jag varit i den formen hade jag varit hur nöjd som helst! :nod
    Hoppas du tar dig förbi svackan nu så då kan köra på som du vill igen!
    Lycka till!

Kom igen Frida det här klarar du!!! :up:
    Strunta i kommentarer som du mår dåligt av, och gotta
    dig istället i de kommentarer du mår bra av!!!
    Nu är det bara fokus som gäller, du vet ju att du kan!
    Du är så jäkla grym tjejen!!! :yahoo: Du behöver inte
    oroa dig en sekund! Lite extra fett får man ju faktiskt
    räkna med, det är bara att tänka på slumålet! Sedan börjar
    dieten, och jag slår vad om att du kommer se strålande
    ut på scen! Kör hårt tjejen!!!

Ge järnet!

Lycka till och kör hårt :up:

Oj, Oj nu skojar du allt eller stämmer inte bilden från 2006-06-11 du lagt in under medlemsbilder/dagsformen?:what:
    På bilden kan man inte se att du är tjock någon stans, inte ens på rumpa/lår, du har ju en jätte bra form på baksidan! Jag hade varit riktigt glad om jag kunde få till en sådan fin form.
    Så kom igen nu! Du har ju också en jätte fin promenadkompis i Linn och är med i ett Team så du har ju alla förutsättningar att lyckas :up:

Hejsan..

Håller med alla ovanstående talare. Skippa alla negativa tankar och kör hårt..
    Bry dig inte i vad folk säger.. Din kropp är din och den är stark, vacker och fungerande!!!![/b]
    Hade jag haft den formen du redan har hade jag gladeligen badat i fontänerna fram vid torget till allmän beskådan.

Du är GRYM[/b], tjejen!!

Lycka till..
    Ska bli skoj att se dig på scen i december:emo-thumb

:|

Hej FRIDA !

Du är inte bara extremt stark & vältränad :worship:
    – du är snygg också!

Krydda det med din tävlingsinstinkt, drivkraft och målmedvetenhet, och du kan nå vilka mål du vill!

Jag ska följa din journal (såklart) och kommer och hejar i december! :buttrock:

(å förresten:
    kan man på något sätt fixa så du får mitt nick – så byter jag mer än gärna bort det till dig ;) )

*KRAM*

det låter som att vi behöver träffas tjejen 8) jag kan ge dig en blick i min vardag och sparka glöden tebax. Tror Linn gör ett bra jobb oxå med att inspirerar dig ;)

som sagt bor vi inte så långt ifrån varandra så vi kan träna ihop nån dag. :P är inte lika stark som dig som tränar gärna med dig.

Frida-Mari wrote:
    såg DIN bild i din profil-grrrrym!!

Jo men det finns en STOR orsak till att jag kapat bilden vid midjan 😮 :ph34r:
    Det är därför jag blev så avundsjuk på din fina ben/rumpa-linje i profil på ”Dagsformen”.
    Kämpa på nu! :emo-thumb

Hej Frida!

Jag känner igen mig i din beskrivning…känner mig FET och det vill man ju
    inte nu på sommaren. I många andras ögon är jag nog inte det, men
    det KÄNNS så eftersom jag tyvärr fått lite oönskad fett på köpet medans jag
    försöker ge musklerna det dom behöver för att växa:(

Mina tighta jeans ligger längst in i garderoben och dom får nog ligga där ett tag till…
    känns inte helt bekvämt just nu:)

Mitt sätt att hantera det hela på är att räkna ner dagarna till dietstart…
    42 dagar kvar nu. Då vet jag att jag kan stå ut med att känna mig som
    ett ”fetto” lite till men samtidigt känner jag paniken över att man inte har så
    lång tid på sig att försöka bygga lite mera muskler.

Du är inte ensam med känslan iaf! Se till att äta ordentligt och bygga så mkt
    som möjligt nu så kommer nog motivationen att vara på topp i början på augusti!

Lycka till!

/Hanne

Hej bästa tjejen ;)
    Du ser kanon ut och det vet du att jag tycker.. men lite mer muskler ska vi nog greja innan det blir dags för diet.

Vet att du att har vad som krävs!

Biffen is behind you- all the way! :friends:

/Monsterkram

det kommer gå galant! du har en riktigt snygg kropp, och jag kan lova att jag inte sett en enda liten fettcell :P kör så de ryker nu! hejar på dig, det vet du! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.