Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juli, 2006 at 21:32 #955863Anonym anvandareMember
Saknar dig, saknar gymmet, saknar min källare.. saknar fan mina små djur!
Jag längtar heeeeeemmmm!!!!Är allergisk som fan oxå, pissjobbigt
ps. Tråkigt med bikinin, men nu blev jag ju jättenyfiken!!!
4 juli, 2006 at 22:46 #955864Anonym anvandareMemberVilken jäkel på chins du är!! *imponerad*
100 tar du lätt i nästa bröstpass!! HEJJA!!
Kör hårt gumman!!5 juli, 2006 at 15:35 #955865Anonym anvandareMemberDen fantastiska genomköraren Frida, är du så stark. Nästa tid skar du säker krasch som denna numrerar av 100. Fantastiskt. Du kan vara stolt. Min jurnal här? Jag är så shamy, därför att jag skriver svensk mycket dåliga.
Jag förbluffas totalt om din bröstkorggenomkörare. Du är den starkaste flickan här bestämt.
Thanks för att skriva dina upprepningar och vikter. Det är inspirerar så mycket
Vad den betyder Biceps m stång i cc”
Thanks5 juli, 2006 at 15:41 #955866Anonym anvandareMemberHärligt att se att du sköter träningen när jag är borta!! :emo-thumb
Fortsätt så!!
100 tar du LÄTT nästa försök!!Får du taskig motivation, plinga mig så ska jag få dig på bättre tankar..
GO GIRL!! :aggresiv:Kram från biffen
5 juli, 2006 at 23:10 #955867Anonym anvandareMemberjä-lar vad stark du är……..så ska det vara !!:buttrock:
6 juli, 2006 at 08:27 #955868Anonym anvandareMemberHåller med de andra,,,stark var ordet,,,
Ica MAXI är najs :p
´/Tess
6 juli, 2006 at 08:49 #955869Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Gårdagens körningBröst+ Biccar:
Bänkpress
Värmn 3 set
70kg 15
80kg 10
95kg 1
100kg 1/2 👿
95kg 1
Nästa vecka ska jag köra värmning och sedan 100 direkt -få se om det funka[/b]
Tjej och 100kg i bänk?! Now that’s impressive! :worship:
6 juli, 2006 at 10:30 #955870Anonym anvandareMembergöööta petter Frida 100 i bänk det är riktigt riktigt starkt! Du vet vad jag kämpar med fortfarande..
kram6 juli, 2006 at 11:27 #955871Anonym anvandareMemberVet du?! Jag ska till Filipstad idag och hälsa på och träna med Lena!!
Vi ska köra rygg ikväll..biffen saknar dig!!
lööve yoou
6 juli, 2006 at 12:34 #955872Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Tack alla fast jag tror ni missförstått mej Jag har INTE tagit 100 ännu -bara NÄSTAN :pNämen snart så har du det eller hur!!?:up:
7 juli, 2006 at 06:08 #955873Anonym anvandareMemberÅh, jag önskar jag kunde vara nära 100 kg i bänk…
Kanonbra jobbat !! :nodVisst är det jobbigt att inte kunna sova pga värmen eller allt annat.
Dock har inte jag djur som leker på mig, men nu sedan bäbis kom blir det ju lite mindre sömn antar jag.
Men min sambo är pappaledig medan jag jobbar och då får jag sova lite mer än vad han får hoppas jag.Hur mår djuren i värmen ?
7 juli, 2006 at 16:34 #955874Anonym anvandareMemberUsh, inte kul när det inte går som planerat! Fortsätt kämpa så är du snart tillbaka på banan :emo-thumb
Liten fråga bara som jag funderat över… din rosa och blåa text matchar till din bild. Är det med mening? Väldigt fint ialla fall
7 juli, 2006 at 16:41 #955875Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:hehe..ja det är med mening…jag är ett obotligt ”matching-freak” -allt ska matcha 😮 Samt att det är lättare att se vad jag skrivit och vad andra snälla forumare skrivit :emo-thumb & varfö jag bytt från rosa till blått är för variationens skullHaha, vad bra att det stämde… så jag inte behöver bli idiotförklarad
7 juli, 2006 at 23:29 #955876Anonym anvandareMemberFan vad det är varmt!!! Jag blir tokig.. kan heller inte sova
Jag kommer nog inte hem förrän onsdag.. syrran och brorsan kommer snart hit, vill hinna träffa dem lite oxå.
Börjar bli tveksam om jag kommer hinna
Hoppas träning och allt flyter på?
Saknar våra promenader!!
8 juli, 2006 at 03:08 #955877Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Anna B:Tack (du vet att du , Linn och Camilla är mina 3 STÖRSTA idoler…)Djuren mår faktiskt rätt bra i värmen (jag tror jag har det värre än de -värmen gör mej så trött)
Igår var jag och katterna ute i två timmar, vi kom väl ca 300 meter Inte som att gå med tre vovar precis. Men de ÄLSKADE det, Skruvis jagade alla humlor hon kunde spana, & trots att hon blev bränd både på tassar och i munnen (hon försökte svälja en hel *s*) så fortsatte hon jaga dem. Spiken (naken) ääälskar sol, han låg och pressade i solen (-don´t worry, han var insmörjd med solskyddsfaktor 50) samt hittade en ”klippa” som var ca 4 m hög som han bergsklättrade på. Han såg ut som värsta bergsgeten, festligt värre. Sedan ringde en tjej från gymet (upprörd) och jag fick ta mina bebbar och gå dit, så fick de dricka lite vatten och äta upp min makrillkonserv & så la de sej på Michaelas (tjejen på jobbet) mage och sussade i över 2 timmar medans jag ”komplikationsfixade”.Anna, jag vill oxå vara sömnlös pga en bebbe till En kompis till mej (har en Pitt, hane) har blivit erbjuden en liten pittkille på 6 månader (gratis pga oseriösa valpköpare) men de kan inte ta honom -2 pitt hanar, mindre bra sedan när valpen blivit stor samt att deras nuvarande är mkt dominant. Hon frågade om jag ville ”förbarma mej” (den ska avlivas annars) jag får så dåligt samvete, för vi har ju heller ingen möjlighet…vår hane skulle INTE acceptera honom..jag blir så ledsen…dumma människor!!
Nu ska jag städa vår ”helvetesgarderob” innan jag drar t gym och jobb *yippie!!!!*
Tack så mycket.
Känns konstigt att vara idol åt någon…Men mycket trevligt och ärofyllt.Roligt för katterna att du läger ner så mycket tid på att vara ute med dem. Alla katter har det inte så bra alls tyvärr.
Jag är egentligen mer en kattmänniska, men pga allergi har det inte blivit någon katt än och den sibiriska katten får vänta en stund.He he, sömnlös är väl mindre kul, men visst är det tevligt med den liten valp i huset. Våra båda har totalt accepterat den nye även om den yngre nog är lite misstänksam. Men vi försöker visa dem att vi älskar dem lika mycket trots den lille banditen.
Ja, seriösa djurägare finns det massor av tyvärr. De vi köpte valpen av var ingen kennel utan hade parat sina två hundar. Tog inte legitimation på oss heller, men verkade ok ändå. Men vi mötte ett annat par som skulle ha en av valparna, men om jag hade haft valparna hade jag tvekat med att ge dem en valp. Mycket unga och verkade mest vilja ha en valp för att det är en sådan ”kamphund”.
Men man får försöka sluta tänka så och i alla fall ge vår Bandit ett bra hem.När vi skaffade Floyd ( ridgeback ) i Oslo var allt väldigt seriöst och vi fick liksom komma på intervju till kenneln och bli ”godkända”. Eftersom vi är så bra fick vi en ridgeback trots att vi inte haft hund innan ( förutom en gammal älghund som min sambos morfar haft ).
Hon från kenneln har även varit intresserad av hur Floyd har det efter en stund och likaså med kenneln som omplaceringen kommer ifrån som vi tog över för 2 år sedan.Nej, sluttjatat med hundar nu.
Mer träning du starka kvinna !! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.