Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juli, 2006 at 09:35 #955878Anonym anvandareMember
Jag ska ut ikväll Hur fan kommer det gå :p
8 juli, 2006 at 16:03 #955879Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Med kort kjol och stövlar hoppas jag? Ha så jättekul! (det är rätt nyttigt att gå ut ibland för att inse vad man INTE missar när man inte går ut….)[/b] Jag och Magnus skulle åka och käka frulle (kl13) fick punka…Magnus är fortfarande måttligt road…så nu ska vi stortvätta och städa ALLA garderober och byråar…du har förmodligen mer kläder att ärva efter den utrensningen… saknar dej!! KRAMSka ha baggybyxor (och string :p ) plus nåt spännigt upptill!
Hagfors- watch out!! (synd att det inte finns några killar här som tränar )[/b]BJÖRNKRAM
(från skogen med all jävla mygg..)[/b]10 juli, 2006 at 06:57 #955880Anonym anvandareMemberHej Frida[/b]
Visst är det härligt med måndagar :emo-thumb Jag hoppas att motivationen är lika hög hos dig som den är här hos mig. Kämpa på nu ordentligt med styrkan innan dieten börjar om strax en månad. För det är väl den 1 augusti som gäller? Jag tycker det är helt okey med diet. Bara man planerar lite så kan menyn bli rätt så smarrig Ha det bäst och lycka till med allt :friends:
// Linda
10 juli, 2006 at 07:28 #955881Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Jag har bestämt mej för att göra ett försök att ”tömma och fylla” kroppen för att ha gjort det en gång innan den ritkiga debuten.Har du lust att berätta om upplägget?
10 juli, 2006 at 09:40 #955882Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:😮 Det sköter Biffen -hehe….nejdå, men Linn ska ”hålla” i det och lära mej så i ärlighetens namn så vet jag inte upplägget just nu men lovar återkomma på torsdag eller så, för Biffen behagar inte lämna hålan Hagfors förrän på onsdagBiffen har allt hemma på datorn och lovar att hjälpa till när hon kommer hem. Och du, det är ju snart onsdag!
10 juli, 2006 at 13:36 #955883Anonym anvandareMemberDamn, börjar bli riktigt köttig nu!!!
10 juli, 2006 at 14:02 #955884Anonym anvandareMemberSnygg bild!
Hoppas allt går bra för dig nu!
Ha det braHelena
10 juli, 2006 at 14:08 #955885Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Haha ja jag frågade brorsan vad prislappen var för att få de där tuttarna på riktigt, då sa han ”15 000” ”-åh! så billgt”, tyckte jag ”-halva priset ju!” ”nej, förresten – 30 000 menade jag” svarade den lilla spjuvernPlanerar att köra ett par tre pass idag, eventuellt hänger kameran med på något av passen… ska börja köra KONDIS idag!!! med viss reservation för eventuella ändringar
Ja träningsbilder vill vi se!! Mycket träning idag alltså? haha, gött det..
10 juli, 2006 at 16:44 #955886Anonym anvandareMemberFan vad biffig du blitt!! Ingen minibiff längre
Saknar dig såÅåÅå!!
Nu ska jag ut och göra Hagfors (shoppa) tar väl en kvart eller så..
sen ska vi grilla ikväll.. bli la kyckling härKRAM
10 juli, 2006 at 19:21 #955887Anonym anvandareMember3 pass?! du är ju galen :p
Var inne i TVÅ affärer (innan de stängde kl 18) och det var hälsokosten och MADSON (en galen butik.) Köpte Mivitotal flex :emo-thumb och lite pluttgrejer till mamma för att hon är så snäll och står för all mat när jag är här
Har svårt med motivationen här, finns inte en POSITIV själ känns det som, jävla håla….
Saknar dig nå grymt!!
Farmor och mormor är här och vi grillar, bäst att gå och vara lite social…
10 juli, 2006 at 21:56 #955888Anonym anvandareMemberNU börjar det likna nåt!! Poseringen = :emo-thumb
Imorrn ska jag fota mina feta dagsform med pappas kamera, den är rätt bra. Mycket bättre än min men inte lika bra som eran
10 juli, 2006 at 22:40 #955889Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Jag lär ju av en mästare. Men ännu har du inte lärt mej bf-poserna!!! Blir nog till att tillbringa några timmar i vår spegelsal på gymet till veckan?? Feta?? Du ljuger…Ja jag ljuger
Jag kommer till ditt gym i veckan så poserar vi! Men jag kan tyvärr inte lära dig annat än byggarposer.. 😮 Förressten måste jag promma så jag lär mig vägen.. and burn some fat! :devil:10 juli, 2006 at 23:33 #955890Anonym anvandareMembershit vilka bilder !!!!!!! du kommer se hur bra som helst deffad asså
10 juli, 2006 at 23:35 #955891Anonym anvandareMemberhur mycket ska du gå ner Frida? du ser redan hård ut! långt kvar till december ju….!
11 juli, 2006 at 09:52 #955892Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Paulina: Jag har fått höra att min tävlingsvikt borde ligga runt 60. igår vägde jag 70.8…jag är nog inte så hård som det ser utVanessa: Tror du? Tack!! 😮
ah, ok, det mycket muskler på den vikten. Men hur lång är du? kollade men jag hittade det inte! har för mig du var hyfsat lång…167?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.