Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juli, 2006 at 10:08 #955893Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
166 tror jag, har inte mätt mej sen gymnasiet så det borde jag ju kanske göraja man krymper ju med åldern *s*
ja, jag vet hur det är att ligga runt 70, för längden man har (168) man slåss med tankarna att man bygger men vill börja dieta hela tiden. Det är nog bara att försöka gilla läget ett tag! Du gör ett bra jobb iaf.11 juli, 2006 at 10:13 #955894Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
166 tror jag, har inte mätt mej sen gymnasiet så det borde jag ju kanske göraJodu! Vi mätte ju hemma hos dig för en månad sen typ! 166
11 juli, 2006 at 14:15 #955895Anonym anvandareMemberHej!
Jag hade tänkt starta en journal när dieten drar igång. Alla former av stöd, pepp och pisk kan nog komma att behövas då :p
Det är BF som jag tänkt tävla i, men har lite funderingar på byggning oxå… Men jag tror tyvärr inte att jag kommer bli så hård som det krävs. Antagligen inte tillräckligt hård för BF heller… Men jag ska ge ALLT!!!För dig ser det ut att gå riktigt bra. Du är ju i kanonform redan :worship:
Lycka till med allt!//Linda
11 juli, 2006 at 17:03 #955896Anonym anvandareMemberDu är bra Frida! jävligt bra.
11 juli, 2006 at 22:58 #955897Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Pass två: BEN”Lizard” drillade mej ikväll och visade några ”specialövningar ala Lizard” som funkade grymt samt inte kändes i ryggslutet!! Får vänta t imorgon för att se om det verkligen funkade 100 procentigt med ryggen.
Just nu står han på cardiomaskinen sen ska han hjälpa att stretcha ut mej ordentligt, har precis insett att det är stretchen som är boven..jag skippar den alltför ofta 😮 men helt grymt skönt att kunna köra ett svettigt pass med frontböj, benpress och utfallsgång utan ryggont!! Jag är SÅ LYCKLIG!! :nodTUSEN TACK LIZARD!!! & dagens löfte: Jag ska börja stretcha MASSOR!!!!
..och tack för att du inte nämnde i tråden att jag stod halva tiden med rumpan bar efter att ha spräckt brallorna grovt i marklyftet…
Lizard
11 juli, 2006 at 23:21 #955898Anonym anvandareMemberNedräkning på timmarna nu är tillbaks hemma i källarn efter kl 22 imorrn.
Miss ya… har pissigt motivation och behöver dig!!
Ses på torsdag!! Hur jobbar du? Kommer nog förbi och kör lite ben iaf!! Du får visa mig de där specialövningarna, för min korsrygg bråkar oxå..
KRAM
12 juli, 2006 at 23:48 #955899Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Stångrodd i Smith
Aj… 2 set vet ej vikt runt 50 kg tror jag men det funkade inte bra så jag stretchade och gick hem.
..och VEM har sagt åt dig att stångrodd i smith är en bra övning….?!:nono:
Maskinen tvingar kroppen att röra sig efter stången och inte tvärt om.
Stångrodd görs med smal fotställning stående på box eller bänk och stången bromsas ned till tårna och dras kraftfullt upp mot solar plexus. Kroppen kommer då att röra sig helt naturligt, dvs rumpan tvingas uppåt och utåt i nedre läget och överkroppen bidrar till armrörelsen genom att fjädra upp till parallellt eller straxt över parallellt med golvet. Då får du per automation en helt naturlig svank i toppläget där annars vikten är som längst ifrån kroppen. *får visa i morgon*Lizard
14 juli, 2006 at 00:06 #955900Anonym anvandareMemberSå underbart att vara hemma igen!!
Bra gympass och härlig promme, hög förbränning idag :emo-thumb Somnar nog gott nu..
Ses imon15 juli, 2006 at 00:52 #955901Anonym anvandareMemberNog har dina armar blivit större alltid! :emo-thumb Tack för en trevlig gymdag och myskväll på zoo´t
15 juli, 2006 at 10:01 #955902Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:2 timmars promme med Linn, som slutade med attvi kuskade över hela stan för att hämta en Escalade 2007 och köra till en firma, Linn fick åka sin älskade gula H2:a… sen mys i soffan framför teven Nu måste jag sova..upp och öppna imorgon, hoppas kroppen känner sej lagom fräsch för träning. Jag är supertrött :lazy:Åh Hummer
15 juli, 2006 at 15:54 #955903Anonym anvandareMemberHey bruden! Nu är jag äntligen tillbaks vid
datorn! Ser att du och biffen har kört på riktigt
bra!!! Ojoj, ibland önskar man nästan att man
bodde nere i Stockholm… nästan…
Vill ha ÄNNU mera träningsbilder tjejen!!!
Men du kämpar på jättebra ska du veta, hejjar
på dig hela vägen fram till tävling!!!Kör hårt!!!
:yahoo:15 juli, 2006 at 20:04 #955904Anonym anvandareMemberFan, du ser mer galen ut än mig när du tar i! Det syns LÅNG väg att du är en fighter!! Därför kommer det här gå skitbra! Både uppbyggnad och diet.
Tack för ditt stöd och alla råd.. jag behöver bara ett litet tag för att återfå motivationen, sedan kör vi på igen.gonatt min favvo tjej
ps. Glömde… Jossan kan inte promma ikväll Hur är det med benhinnorna? Du kanske oxå borde ta det lugnt?
17 juli, 2006 at 11:46 #955905Anonym anvandareMembervad har du för skor när du är ute och går?
17 juli, 2006 at 12:08 #955906Anonym anvandareMemberJag har skor som jag har köpt på löplabbet . de video filmade när jag sprang och efter det fick jag köpa skor som var bra för just mina fötter. Det bästa jag gjort.
17 juli, 2006 at 14:02 #955907Anonym anvandareMemberHejhej!
Imponerande läsning!! Ni är iof alla imponerande här inne!!
Hmm, det där med skorna låter ju märkligt… Speciellt om de endast är 4 mån gamla, kanske (även om du filmats och så) fötter och ben inte tycker att de är de optimalaste skorna iaf? Skulle gå tillbaka till köpstället och be dem göra en bedömning, kanske ngn slags ilägg behövs?
Hade själv svårt att få till det bra med skor och det visade sig att det behövdes mera stöd än vad sulorna som man vanligen får gav.Hoppas inte det behövs dock och att det bara är lite överansträngt!
Tack för inspiration! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.