December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 704 total)
  • Author

Jisses vilka bilder!:worship:

Beräknat 60kg tävlingshård till 166cm och du kallar dig för minibiffen?
    Det ser riktigt bra ut :up:

Skit tråkigt att du fått ont i benhinnorna hade själv en släng av benhinneinflammation i ena vaden för ett tag sedan och det suger verkligen :(
    Om du vill kan du testa att kyla ner dina benhinnor antingen med is eller som jag gjorde när jag lyckades bli av med mina smärtor jag hade vid löpning – spola iskallt vatten på dem i ca 5-10min när du kommer hem.
    För mig hjälpte det, vet inte om nervtrådarna som skickade ut smärtsignalerna helt och hållet dog ut av chocken eller vad som hände men nu är i alla fall värken borta för gott hoppas jag.
    Skit vad ont det gjorde vid varje nerslag kändes det som någon stack en kniv in i vaden.
    Hoppas du blir bättre för det är inget kul.

Ska bli jätte spännande att följa din deff, start 7:e augusti då alltså.
    Du kommer att se grym ut, önskar att jag hade din massa och styrka men det är väl bara att bryta ihop och bita igen så kanske man kommer dit en vacker dag.
    Lyck till nu :emo-thumb

Vi ska ju motivera varann, träna och dieta ihop, remember?! :aggresiv:
    Faller du så faller jag… jag har redan fallit, men gör inte det du oxå! För jag är snart uppe, INNAN du hunnit ramla ner ;)

Go kväll Frida!!

Svackan ska väck!! Right!?!
    Den är värd skit! Du är så super duktig och på så rätt väg! :up:

Finfint pass du!! Vill oxå klara de vikterna NU!!
    Klen med magra ben… Ska ändras på!!

Kämpa på, stöttar gärna!!
    Kramen

Tack för en superkul kväll på gymmet!!
    Jag tror jag sålde 5 Gainomax OCH slog in rätt i kassan :emo-thumb

Och du, upp med hakan nu! Du har ju fått dig en slav! Snart e jag grym på att dammsuga och svabba ;)

Ses imon!!

ps. Vad ska du köra? jag kommer och kör bröst/axlar/triccar vid 14.30-tiden.

Hej tjejen!!

Skönt att höra att det känns bättre!!
    Är nog smart och bra att ta en vecka med att köra lite mera vad man känner för, brukar ju vara bästa medicinen för en nytändning!! Kommer du klara galant!!

Man måste ju ge sig själv lite slappare tyglar ibland det är ju oftast då man kommer på varför man gör det man gör. För att man trivs med det och älskar sin livsstil!!

Ha en galet toppen skön morgon!!
    Kram

Frida-Mari wrote:

OM jag ska träna (just nu känner jag inte för det när jag ser mina släta armar i spegeln, borde tagga mej mer men det är tyvärr snarare tvärtom) så blir det axlar.
    Men jag börjar 15 så det blir isåf runt 13.
    Vi får se. Men jag har laddat ipoden med ”wayne Dyer-101 ways to a better living” samt samtliga Disturbed plattor så det kan mycket väl hända att det ihop med frisk luft resulterar i en nytändning

Men du ÄR inte slät! :| Om du inte lyssnar på mig, så lyssna iaf på Lizard, som visserligen snackar en hel del, MEN allt han säger stämmer ju! :emo-thumb Jag kan komma tidigare om du vill ha lite push under passet! Let me know! :aggresiv:

ps. jag känner mig definitivt slät, har ätit på med havregryn o ris och mycket större mängder än jag brukar, så gott. 😮

Näää stackar hund… *tycker synd*
    Hihi, tur att han repat sig!!

Hoppas du känner dig fit for fight nu!!
    Ta det lugnt om du känner att det behövs, det är ingen fara på taket. OCH DU, håller med de andra du är inte slät någonstans!!
    Kläm på dej!

:friends:
    Släpp de där tankarna genast.. (inte lätt, jag vet)
    Men du har en underbar, absolut alldeles oslät kropp..
    Den är ju alldeles bucklig:)

Hoppas det vänder för dig snart..
    Du bland många andra inspirerar mig något enormt..
    T.o.m jag börjar se en buckla lr två på mig själv tack vare motivation härifrån..

KRAMS/ANGEL

Hääj!

Hääärligt att höra att träningen känns kul igen!! Glad jag blir!!

wow inget dåligt pass på NR heller, 287 på 20 min!

Lycka till med axlarna idag!!

hej gums!!
    lovade en bikinibild hihi…fel bikini men bilden finns här >>
    kraaaam
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=5349&page=16 http://forum.body.se/showthread.php?t=5349&page=16%5D

Frida-Mari wrote:
    Wow!! Sexy!!! ;)

and so are u:P

Kämpa på tjejen!!:emo-thumb

Nå när kan du träna med en liten brud som mig ;)

Frida-Mari wrote:
    Vanessa: När som ;) Ska till gymet nu 8) Vill du inte haka på mej, Biffen och
    x-trembiffen på lördag? Armar…. KRAM

Sounds temptning:P var tränar ni ?

Frida-Mari wrote:
    Hos ”mej” i H-by sj.stad. Tvärbanan till slutstation Sickla udde. Har ej bestämt tid ännu men om JAG får påverka så gärna runt 10-11 tiden :|

hmmm då blir det tidigt morgon promenad för min del 8) men inga probs här. Säg till så kollar jag vad jag kan göra åt saken.

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.