December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 704 total)
  • Author

Ryck upp dig nu tjejen och ta lite kort så du får se hur bra formen egentligen är ! :emo-thumb :nod
    Du kan inte börja nojja än om deffen/vikten. Tänk på slutet av dieten, det är som de verkliga nojjorna dyker upp. :|

Kämpa på !

Frida-Mari wrote:
    AXLAR

Jag tyckte jag var ganska svag idag men Lizard blev nästan arg när jag sa det. Jag vill hela tiden köra fler set men på vissa övningar säger Lizard ”Nu har du endast 2 set på dej, hur tänker du utnyttja dem??” ”Med ett tredje” Brukar jag svara… Men jag VET att Lizard vet vad han snackar om så jag gör som han säger!!

Militärpress (första gången i mitt liv)
    40kg-4
    40kg-5
    40kg-6

Skivstångspress bakom nacken (första gången i mitt liv)
    tom stång- ca 25
    30kg 2 set, glömt hur många

Hantelpress 👿
    19.5kg -fick knappt upp, tror jag gjorde 4 *skitsur* har ju kört med
    22orna innan till och med 16.5orna var skittunga idag. Inte kul.

Hantellyft åt sidan
    8kg-20..? Fick ”skäll” av Lizard, körde för lätt tyckte han
    11.5kg-10 Fick ”skäll” av Lizard, körde för lätt tyckte han
    13.5kg-2*6

Trapz m skivstång -huj vad jobbigt jag har INGA trapz!!
    80kg (? hade jag det Lizard?)-3*10

Kabellyft åt sidan
    23kg-6 TUNGT
    18kg-10 (8 på hö, 10 på vä ;) )

Eg gillar jag inte press bakom nacken av flera orsaker där den främsta är att du inte kan hantera lika mycket vikt på den som i militärpressar. Eftersom frkn Frida är en duracell-kanin behövs det mer kvalitetsträning och mindre kvantitetsträning – i annat fall så slutar du inte förrän de släcker och låser. Du är stark som en oxe (fast fan så mycket attraktivare) så du behöver ruskas ur ”oj…kors vad många reps det blev..” och in i massiva rörelser som tvingar kroppen att kompensera den ökade stressen med bättre neurologisk respons och därmed djupare muskelfiberrekrytering. Annars blir det bara träning med de muskler du redan har skaffat dig.

Att du inte får ut särdeles mycket i hantelpressarna efter att ha gjort fem set av liknande rörelser straxt innan visar bara att du aktiverat allt du har tidigare. Bra med andra ord. Vi får se om vi behåller press bakom nacken.

Det finns svaga skäl till att använda hantellyft åt sidan med någon annan metod än att försöka lyfta så tungt som möjligt. Att måsflyga runt framför spegeln med tjusiga silverhantlar är trevligt, men nu råkar vi vara i muskelbyggnings-branchen så det kan du glömma.

Visst har du traps. Med din envishet lär vi få ta bort shrugs ur programmet innan de helt kortar av nacken.:D

Frida är väldigt dedikerad och vågar verkligen slita med vikterna. Vinnarskalle som oftast avgår med segern på det sista repset som ser ut att vända nedåt för ett ögonblick. Ett nöje att ha omkring sig och ett ännu större att träna med. Go girrl!:emo-thumb

Lizard

Frida-Mari wrote:
    Jag är ÖVERLYCKLIG!!![/b]

LINN HAR SKRIVIT PÅ KONTRAKT PÅ EN DEL I EN LÄGENHET SOM LIGGER MAX 100 METER FRÅN MEJ!!!![/b]

Nu känns det helt plötsligt som att dieten kommer gå MYCKET lättare :P :yahoo: :yahoo:

JAG ÄR OXÅ ÖVERLYCKLIG!!! [/b] ;)

Promenader med mig och träning med Lizard, det kommer blir skitbra!!!

Granne med sin bästis – i SJÖSTADEN.. ?

gee.. det är bara att gratulera.
    Jag förstår att ni båda två svävar fram lite grand som på moln just nu..

GRATTIS!
    :nod

Grattis grattis!

Vad roligt att ha polaren så nära!
    SKulle ju va skoj att ha nån likasinnad här i min trakt oxå…Tråkiga people här asså!
    Dieten kommer gå strålande och promenader e ju sååå mycket roligare om man är 2!!!

Tycker ditt pass lät kanon! (själv var man råå lazy igår… :( *morr*)

Ha en kanon dag!

Krya på dig!!

Hallå tjejen!
    Har följt din journal ett tag, o nu är det dax att skriva nåt oxå.. ;)
    Härligt att motivationen börjar komma tillbaka, men tråkigt att du börjar känna dig hängig.. Jag tycker din fysik ser jättebra ut, så slå bort alla dumma tankar o kör på nu!!! :bb2:

Tack..
    Alltid skoj med lite beröm..
    Speciellt när de kommer från en annan tränande..

Ha en go helg//:|

Frida-Mari wrote:

Anna B: Okej..kanske kanske åker kameran med imorgon. Men du? Jag visade just Magnus och Linn dina bilder och sa; ”Detta är min drömkropp” -Sug åt dej! :nod:

😮 😮 :)
    Tack så mycket !!

Frida-Mari wrote:

Jag satt och läste igenom hela DIN hemmis igår! Du inspirerar mej!! Snygg tjej med grym fysik! Så… 😮 tack för komplimangen. De dumma tankarna är nästan helt borta, men jag har fastnat i ett ”gottesug” det är VÄLDIGT OLIKT mej… Men jag ska tillåta mej äta lite gott nu. Snart är det ju dietstart. Skulle egentligen testat på tömn och fylln nästa vecka men jag tror vi tar det när Linn flyttat hit. Så då blir det en bit in på dieten istället. Dietstart:1 aug

Lycka till med Din satsning Sofia! (ps, visst är det du som står modell i vita kläder,m svart slips och svart hatt? P.Elfwing som fotat va? Det är min favvobild -jag hade den i mitt skåp när jag jobbade på Eriksdalsbadet :D ,den (du) är skitsnygg!!)

Tack, vad glad jag blir! Kortet är från SM 2003 när jag tävlade i fitness – o Patrik E fotade.. :nod Vad lustigt att jag har hängt i ditt skåp då… hihi..
    Jag tycker absolut att du ska äta lite gott nu, eftersom dieten inte ens har börjat.. Är det din första diet? Det är lätt att få sug bara för att man inte får äta godis under diet – psykiskt! Men det går lättare o lättare för varje diet tycker jag..
    Lycka till på dieten nu, det kommer att gå toppen! Skönt att ha någon nära att luta sig emot när det går segt oxå – Linn!!!
    Träna på!! //Sofia

Vilken tid ska ni träna imorgon? Ska om jag hinner komma.

MÅSTE du vara så mycket starkare än mig! 👿 Du väger väl lite mer antar jag? :|

Undrar om du e starkare i armarna oxå? Skulle inte förvåna mig ett dugg :|

PUSS o gonatt!

åh skoj med era bilder!!! Ni kämpar på ni två grymma är ni! thx for PM Frida kram

För mig blev det träning med en annan tjej igår….
    [img=[http://www.parkyourpic.com/ [img]http://www.parkyourpic.com/uploads/e1d0d6ff52.jpg]][/IMG]

[img=[http://www.parkyourpic.com/ [img]http://www.parkyourpic.com/uploads/0ad043ec2e.jpg]][/IMG]

Lizard

Tjena granne :)
    Bredband direkt, allt är superduper!! fan va jag e glad ;)

Kom imorrn annars blir Jossan besviken… hon ser verkligen fram emot att träffa dig!! Kom o hälsa ifall, sedan kan du sticka o sola ;)

Lööve you!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.