Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 juli, 2006 at 20:32 #955938Anonym anvandareMemberLizard wrote:Lizard
ursäkta men är det samma Lizard som hänger på kollo med?
Bra pass Frida.
Håller med dom andra om att du är stark som en oxe.23 juli, 2006 at 23:42 #955939Anonym anvandareMemberSatan vad fan käkar du?! tolka det hur du vill.
23 juli, 2006 at 23:50 #955940Anonym anvandareMemberGå o lägg dig, ses snart! :p
23 juli, 2006 at 23:50 #955941Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Haha! Kul att se dej här gamle kolloräv Havregrynsgröt är en given favvohaha, behöver spamma andra forum också .
Har inte varit så aktiv här dock. Keep on what you’re doing, verkar ju fungera uppenbarligen. Ska du deffa på pizza o korv?
Jag funderar själv på att göra det nästa år för det vore roligt att kunna säga att man deffat på pizza o korv till folk när man e i form haha .
23 juli, 2006 at 23:55 #955942Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Ja det är ju en smart idé faktiskt, Linn har ju precis lärt mej att käka kolisar så jag antar att det baar är att återgå till gamla vanor under deffen
Har du samlant några pantflarror ännu? Jag har plockat ihop en kasse här åt dej fall du behöver spons :phaha, jag behöver inte sponsring. Jag jagar ner mitt protein i SKOGEN!
Funderar seriöst på att pröva den dieten om några år. Får se om man minns det då hahaha.
24 juli, 2006 at 00:01 #955943Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote::nono: På det här forumet skjuter vi inga djur Då kommer vampyren och biter dej i ändlyktan[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/vampyr-1.jpg] Sov gott, snart plingar Biffen på dörren och det är dax för morgonpromme…..
vadå skjuta? jag biter dom i hälsenan och äter dom levande så klart!
Natti.
24 juli, 2006 at 00:06 #955944Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote::aggresiv: Vampyren kommer och besöker dina drömmar i natt Cebbe :aggresiv::p
Vad vore lyckliga drömmar utan mardrömmar? Vad vore glädje utan sorg?
Jag behöver nog en mardröm så jag kan uppskatta min vanliga drömmar som oftast handlar om mig själv
24 juli, 2006 at 06:46 #955945Anonym anvandareMemberTack för promenadsällskap imorse! Jag har ont i min fot, blir inge jobb idag.. 👿 Hojta om du behöver hjälp att dammsuga svabba eller nåt så dyker jag upp sen! Ska försöka sova någon timme till nu, blev bara två inatt..
KRAM!
24 juli, 2006 at 07:58 #955946Anonym anvandareMemberGalning! Uppe så tidigt och traskar…
Hahah, känner igen det där med att möta fulla människor på mornarna! Hänt ett antal ggr…Starkt jobbat med MP!! *applåder*
Hoppas du får en shyrre jobb dag!24 juli, 2006 at 12:57 #955947Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote::up: Jag LOVAR, idag ska jag börja med min egenhändiga poseringsträning oxå hade jag tänkt… få se hur det kommer gåkommer gå jättebra! Upp med bilder oxå!!!:p
24 juli, 2006 at 15:47 #955948Anonym anvandareMemberKom igen Frida ! Klart du ska träna. Ska jag träna ska du träna Du är en av dom som får i väg mig till gymmet. Är sååå avundsjuk på din styrka !
Kör på hårt!
Ska bli så kul att följa din väg till scenen i höst ! :up:24 juli, 2006 at 15:57 #955949Anonym anvandareMemberPolly wrote:Du är en av dom som får i väg mig till gymmet.Mej med.. Sa keep it up! Kom ihag att vi e flera som haller koll pa dig o dina framsteg har inne!:nod
24 juli, 2006 at 16:17 #955950Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:jag behöver lite nytändning på träningskläders-fronten och jag bor inte så värst långt från Adidaslagret
Tack tjejer!Visst är det lustigt det där att ett nytt träningsplagg kan göra att man känner sig fit for fight igen??
Iofs så tror jag inte att din kropp dör av att ta en träningsfri dag :nod
24 juli, 2006 at 16:18 #955951Anonym anvandareMember:nono: Klart du ska träna! Du har ju vilat HELA helgen..!
Ska jag komma och sparka dig där bak eller?! Jag kan vara hos dig om 2 minuter
PUSS
24 juli, 2006 at 23:18 #955952Anonym anvandareMemberHärligt att passet gick bra!![/b]
Tack för proteinet och Magnus för hjälpen ikväll ( oteknisk man e 😮 )
Jag kör nog Rygg före jobb imorrn, vid 12-13 tiden.
Du måste träffa Jossan snart, hon körde skiten ur mig!! Mina biccar VÄRKER…
Sov gott granne
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.