Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 juli, 2006 at 19:45 #955968Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Hahaha, du Pretto Arne bryr jag mej ej om. Testa får du se, o dina triccar kommer att göra ont… (hahhaa, som att Anre är nån guru)
Vänta tills Arne ser det här :nono:
Kul med film som sagt. Nu väntar vi på nästa :up:
25 juli, 2006 at 19:59 #955969Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Hahaha, du Pretto Arne bryr jag mej ej om. Testa får du se, o dina triccar kommer att göra ont… (hahhaa, som att Anre är nån guru)Prova att slå stången först stenhårt i pannan och sedan i halsen! Sedan har du nog dina jättetriccor som ett brev på posten!:emo-thumb Åtminstone i dina drömmar…
25 juli, 2006 at 20:01 #955970Anonym anvandareMemberFrida-Mari: Har du läst artikeln? [http://forum.body.se/showthread.php?t=5146]
25 juli, 2006 at 20:08 #955971Anonym anvandareMemberDäremot är Alexander Lindström en erkänt kunnig guru? :emo-thumb
alexander lindström wrote:Hahaha, du Pretto Arne bryr jag mej ej om. Testa får du se, o dina triccar kommer att göra ont… (hahhaa, som att Anre är nån guru)25 juli, 2006 at 20:11 #955972Anonym anvandareMemberHenkeThePeak wrote:Däremot är Alexander Lindström en erkänt kunnig guru? :emo-thumbHan är tom värd att avgudas!
25 juli, 2006 at 22:06 #955973Anonym anvandareMemberroligt när du bjuder på film :up: cool musik till också
25 juli, 2006 at 22:34 #955974Anonym anvandareMemberTuff film
Vad du än gör så lyd inte Alex Lindströms råd… Dvs bastard varianten på bilden…
Om du vill ha hela armbågar ett tag till.
GL med allt.
25 juli, 2006 at 23:14 #955975Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:OK grabbar! Då är det såhär, ord mot ord…. Ni andra som inte vågar slänga upp bilder kan ju gå och fortsätta med eran rudimentära bodybuilding.Till dig Arne så vill jag säga såhär: Om du nu ska vara en viktig profil som alla här på forumet verkar se upp till och som sägers sig ha koll på träning m.m Så borde du ju i stället ge mig en förklarng till varför den metod jag kör är fel i stället för att göra ett tafatt försök till förnedring, vilket inte ens biter på en mygga. Nu är det ju så att min Mentor/tränare, tillika OS-deltagare i tyngdlyftning Anders Bergström, har tipsat och bett mig köra så just för att effektivisera övningen på ett skonsamt sätt och inte blanda in just bröst och axlar. För mig har det funkat utan problem. Enligt honom så sliter den ej. Men du Arne kanske sitter inne med mer kunskap. Så dra gärna iväg ett PM och berätta motsattsen.
Nej det stämmer jag är ingen guru som sak avgudas, men jag vågar i alla fall köra mitt race och inte göra som alla andra och slaviskt följa Arnes goda råd.
För det andra är mina triceps jävligt bra…Läs min artikel så förstår du varför det inte är så bra för dina fästen att köra så. Tips. Lär dig lite biomekanik så förstår du vad jag menar.
25 juli, 2006 at 23:15 #955976Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Tack! Det är Lizards förtjänst! Han har gjort filmen och valt musiken.
Jag har beställt Disturbed till benpassetYEAA!! din ben kommer växa som fan
26 juli, 2006 at 00:36 #955977Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:OK, jag ska hälsa Anders att han får läsa på biomekanik då eller?Lille vän! Du behöver inte dra in Anders i denna diskussion! Den klarar jag, om det skulle vara nödvändigt, att föra själv med honom. Han är självfallet inte okänd för mig. Läs i stället min artikel så fattar du nog lite vad jag menar.
26 juli, 2006 at 00:40 #955978Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Nu har jag. Tack! :up:Ursäkta att det har ballats ur lite lätt även här.
26 juli, 2006 at 07:40 #955979Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:OK grabbar! Då är det såhär, ord mot ord…. Ni andra som inte vågar slänga upp bilder kan ju gå och fortsätta med eran rudimentära bodybuilding.Till dig Arne så vill jag säga såhär: Om du nu ska vara en viktig profil som alla här på forumet verkar se upp till och som sägers sig ha koll på träning m.m Så borde du ju i stället ge mig en förklarng till varför den metod jag kör är fel i stället för att göra ett tafatt försök till förnedring, vilket inte ens biter på en mygga. Nu är det ju så att min Mentor/tränare, tillika OS-deltagare i tyngdlyftning Anders Bergström, har tipsat och bett mig köra så just för att effektivisera övningen på ett skonsamt sätt och inte blanda in just bröst och axlar. För mig har det funkat utan problem. Enligt honom så sliter den ej. Men du Arne kanske sitter inne med mer kunskap. Så dra gärna iväg ett PM och berätta motsattsen.
Nej det stämmer jag är ingen guru som sak avgudas, men jag vågar i alla fall köra mitt race och inte göra som alla andra och slaviskt följa Arnes goda råd.
För det andra är mina triceps jävligt bra…Släng upp en bild på hans triceps så jag får se om den är värd att köra
26 juli, 2006 at 08:25 #955980Anonym anvandareMemberGomorron chefen! [/b] Hoppas du sovit bra! vad ska du köra ikväll? Köra ihop?
Killar! Sluta kladda i Fridas journal 👿
26 juli, 2006 at 09:52 #955981Anonym anvandareMemberHur går den träningen å allt?
26 juli, 2006 at 10:02 #955982Anonym anvandareMemberokej, ska väl ha lite såna dagar i sommar också men kommer nog ner dit i december så pssa dig förkonkurensen;) haha…
har du funlight i gröten? är det gott?? var nå nytt..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.