December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 704 total)
  • Author

Skit kul med en film snutt….mer sånt.
    Man lär sej alltid något.:up:

:(
    Jag kan inte se dina filmer ju. På jobbet fungerar de inte av någon underlig anledning och hemma lever jag i modemets förtrollande värld och då är det inte ens lönt att försöka…

Du får helt enkelt lägga upp lite vanliga bilder så jag får lite ögongodis. :P

:emo-thumb

Fan vad coolt med träningsfilmer.
    Du får chins att se så fruktansvärt lätt ut.
    (den dagen jag klarar en utan hjälp ska jag fan filma jag med :p )

Ska nog kika på ben-finlen en gång till….
    ska strax iväg och mörda mina egna.

Lycka till med allt och hoppas du får en toppenhelg!

Andreas Guiance wrote:
    Jag hatar att bli en träningsjournalsryggdunkare…men ja, jag måste hålla med Jay (vilket jag också hatar!)…mycket bra:emo-thumb

we know you like it :P ;)

kul med dina filmer frida!!!

hur mycket har du på stången för marklyft egentligen??

blir ju nästan sugen på att köra chins när man ser filmen… ;)

Frida-Mari wrote:
    Ja det har jag Bara en skvätt istället för sylt. Det är jättegott! Men rör runt ordentligt!! Idag ska jag prova med både havregryn, solrosfrön och funlight i kesella t frulle istället ;)

haha, nå färila påhitt det där kan jag tänka mig:yahoo:

Nä men ska testa det då;)

mycke kul med träningsklipp, ser bra ut förövrigt!

Fortsätt lägga upp filmer så ska jag forsätta följa din träning :up:

Ska du köra me ätardagar Frida?

Cerberus wrote:
    Ska du köra me ätardagar Frida?

Ja hon måste äta annars blir mammsen tjurig :p

Frida-Mari wrote:
    haha, vem av oss är det som är 15 & vem e 25?
    Du kan ge mamma en lugnande kram det är ju inte så att jag kommer sluta äta helt precis 8) :emo-thumb

Cerberus: Nja…kontrollerade isåf och typ nötter, FRUKTSALLAD och kanske en klick glass

Bra :D frosserier är bara BAAAD! Trust me :)

Nämen försvinn inte nu ”minibiffen” :nono: Går det så fort är du ju i tävlingsform redan inom några veckor ;)

Ser grymt bra ut på gymmet teammate….keep up the good work! Väntar otåligt på nästa filmklipp :nod

Jag tycker du ska påbörja dieten som planerat 1:a augusti och köra på några veckor och känna efter hur det känns (att vara utan delicatobollar :p )
    Du bör ju ligga ganska högt i intag och minst 200-250g kolhydrater.

Känner du att du har svårt att få i dig kolhydrater från havregryn, ris, potatis så fortsätt som du kör nu med Vitargo (snabba kolhydrater) och protein under och efter passet. Minns inte exakt hur mkt du tar (?) men 1 dl motsvarar ca 80g kolhydrater. Äter du sedan 50 g havregrynsgröt på morgonen har du 30g kolhydrater där. 80+30=120g K. Då har vi kommit upp i hälften av ditt totala kolhydratsintag, dvs du behöver äta en hel del till. Är det svårt… kör på mer kolhydratspulver helt enkelt.

Jag som ser dig dagligen VET att du är i bra form redan nu. Ingen tvekan om saken. Inget du gör de närmsta veckorna kan ”sabba” den formen! Tro mig.
    Så se dem två första veckorna som ett sätt att känna på att dieta, känn efter hur du mår när du käker mer/bättre/annorlunda och hur kroppen reagerar.

Att du just nu rasar i vikt beror troligen på att du ökat maten. Jag tycker du ska öka intaget ÄNNU mer tills du nått den gräns då du inte längre går ner i vikt dvs din nollgräns. Har du koll på DET, kan du enkelt justera kcal-intaget utefter hur snabbt du vill gå ner (-0,5kg/v = -500kcal/dag osv)

Jag tycker du är skitsnygg och skulle mer än gärna ha en kropp som ALLT sitter bra på! YOU ROCK! :emo-thumb

Ser mycket lovande ut inför din diet start, mkt bra form o stark med:) bara du inte bränner ut dig sätt alldelles för många göra de :( inte mkt o få bort till tävlingsdags så ta de lungt med deffen :)

Känner igen det där med att bli splittrad när saker man inte förväntat sig börjar hända! Det är jobbigt, eller hur?
    Du har bra stöd omkring dig och är i bra form redan, du har gott om tid att prova dig fram!! Det här kommer gå jättebra!

Skönt att se att jag inte är den ende som äter skräpmat helgerna i ända. :D

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.