December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 704 total)
  • Author

Oroa dig inte Frida. Jag tror på dig, du har viljan och motivationen. Helt klart grundkroppen för att nå dina mål. Sen har du Linn vid din sida och en bättre byggar tjej finns inte så ROCK:)

Lycka till nu

kramar

Frida-Mari wrote:

nu -dax för prom med min numera allt hårdare Biff (hård på utsidan, mjuk &varm som potatismos på insidan ;))

Haha du e för go ;)
    Jag kommer över och hjälper dig räkna gram och kcal lite senare. Det blir kanon det här ska du se! :emo-thumb

Morrn tjejen!!

Det kommer säkert gå kanon.
    Du har ju massa hjälp i dina härliga vänner och ett helt tjog
    med människor till stöd här på forumet.

Jag vet iaf en som kommer fälja din väg mot Lucia :emo-thumb [/b]

:|

Då var det dags…jag tvivlar inte ett dugg på att det kommer gå bra för dig. Du vet ju att jag håller koll :ph34r: Hoppas du hittar en bra balans i dieten. Det blir säkert en hel del trixande och donande i början men du har ju proffshjälp till det. Guld värt! :up:

Kör hårt nu bruden och tänk på mig som får testa karaktären och stå emot alla godsaker i USA….doughnuts, cheesecake, twinkies, cinnabons :P

Kram så länge!

Psssst Frida och Linn det finns msn vet ni;)

Frida-Mari wrote:
    Tack vi vet, och vi har msn, mobiltfn:er och bor ca 100 m ifrån varandra….Har du och Paula msn…? 8) ;)

ja och vi änvänder det flittig 8)

Vanessa, we want the whole world to know….. 8)

Kommer till gymmet om en kvart sötis!

Frida-Mari wrote:
    Tjääna Jarse!!!

Tack det går bra faktiskt :nod Jag känner mej lite fläbbig men fick höra av min sambo att jag aldrig sett hetare ut än nu :| (& då är det i sej ett bevis på att jag gått upp i vikt då han gillar ”kvinnliga former med hull på rätt ställen” som han uttrycker det)[/b] Men träningen känns bra, jag har bara små svackor lite allt för ofta men jag tror att det kan vara relaterat till att jag slarvat med kosten och blivit grinig pga för mkt socker…

Så nu är det nya tag på kostsidan och ännu hårdare tag på träningssidan. Ska börja köra lite mer kondis m start denna vecka ska faktiskt bli riktigt roligt!

Hur går det själv? Inge snö i ”Sveriges närmaste alp” ännu hoppas jag *s*? Har du sett till min syster ngt på byn, har inte hört ett ljud från henne på väääldigt länge….

Skriver om det, hade just skrivet allt så vart det nå fel, men nu skriver jag om det. haha, var ju bra att han tycker det, men beror ju på om du gillar dom ställenA?:)

Okej blivit mycket skit eller?? Man vill lätt unna sig en glass dom dagar då det är varmt fast det inte är ätardag..

Okej hur har veckan gått då?? December i sikte eller:) Kommer jag nog ner å lookar dig..

Jorå kört min diet på 7kilo ner. Ligger väl nu runt 85kg. Ska väl bulka upp mig nu mot hösten o bli lite fet..

Nja inte då ännu då, men snart kör vi väl igång kanonerna, runt oktober, november, får komme å åka då efter tävlingen.

Nja jag har sett na åka förbi i sin röd lillbil nån dag inget mer,

Vanessa Frykman wrote:
    Psssst Frida och Linn det finns msn vet ni;)

NEeejj.. Inte sluta småprata i tråden..? :(

Det är ju det som gör den så hemtrevlig och speciell. Jag har nyss köpt gymkort till min äldsta dotter, och visar henne dina träningsvideos för att hon ska börja bli motiverad.Eller så är det bara jag som blir det, och på mammors vis tror att alla känslor jag har förlängs till barnen.. 😮

Linn wrote:
    Vem e grannen? :| Jag känner mig iaf HELT NORMAL när jag går upp kl 04.00 och tar min promenad :p

skönt att höra!:)
    och jag som tycker folk glor på mig som om jag vore ett ufo, när jag är och promenerar klockan 7 på morgonen :|

Kul att köra ihop och bra jobbat! Du e stark, inte bara i bänken :emo-thumb

Imon är det pump, vad har jag gett mig in på… :|

~Frida~ wrote:
    Första styrkepasset sen i fredags (el torsdags :what: )!! SÅ SKÖNT !!
    Axlar med Lizard och filmkameran :nod

Militärpress

Press bakom huvet

Hantelpress

Framåtlutande hantellyft

Sneda kabeldrag

Det passet jag var med på så kördes det shrugs med. Säg inte emot! Jag har filmbevis :nono:

[youtube=7naWaB-nyJI]

Så var det dags igen.
    Mer påklätt den här gången men underhållande för det tror jag?

Lizard

Kul med en liten träningsvideo :up: .
    Ser bra ut vad gäller träningen och vikterna.
    forsätt och kämpa. det gör jag iaf

~Frida~ wrote:

Känslorna förlängs visst till barnen!! Men det kan ta några år !

Tack för att du gillar min journal och mina videor nu måste jag ju skärpa tekniken ordentligt så jag inte orsakar någon skada på din stackars dotter! ;)

Tror inte att det är ngn risk för skada bara av att titta på dina videos.
    :D
    Mammor är inte alltid rationella i sina känslor.. Hur ofta kommer jag inte på mej med att vilja bedöma dem efter mina egna referensramar, typ:’ Jag tycker det är kyligt – Ska du inte ta på dej en tröja?’

Men nu så finns det massor med tid att väcka träningsmotivationen då mitt gym har drabbats av översvämmning..:(
    Får nöja mej med att titta på dej tills vidare.
    Det ser mycket bra ut, förväntar mej att se dej högt uppe på pallen i Dec.
    :bb:

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.