Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 augusti, 2006 at 21:22 #956058Anonym anvandareMember
Frida, du e starkare än vad jag trodde
Men som sagt, utförandet såg inte hälsosamt ut på lång sikt.
2 augusti, 2006 at 21:30 #956059Anonym anvandareMemberSå illa tyckte jag inte milisarna var!
Visst, inte strikta, men jag ser betydligt värre saker på gymet dagligen.För egen del är det så att jag i princip måste köra tungt och ngt ostrikt för att det ska hända något……tyvärr.
2 augusti, 2006 at 22:07 #956060Anonym anvandareMemberThe Roots – The Seed – axlar
50 cent – In Tha Club (Instrumental) – rygg
Ozzy Osbourne – I Just Want You – ben
Gnarls Barkley – Crazy (Instrumental) – armarNästa film kör vi pole- och lap-dance till ”Här Kommer Pippi Långstrump”.
Håll ut.3 augusti, 2006 at 07:39 #956061Anonym anvandareMemberLåna Svettis&Friskis lokal och låt Frida köra bicepscurl a la högreppare med plasthantlar till utbildningsradions vinjett?
3 augusti, 2006 at 07:55 #956062Anonym anvandareMemberHerre jisses!
Du är ju grymt stark! :buttrock:
Mer videos!
Du kommer att vara i kanon form till december :up:3 augusti, 2006 at 19:23 #956063Anonym anvandareMember[http://www.youtube.com/watch?v=pXtagwX0e50 Klicka här för Ben] och armar, men armarna ligger hos Frida och den finns längre bak i tråden typ runt sidan 30 nånstans tror jag…?
4 augusti, 2006 at 18:02 #956064Anonym anvandareMemberJätte roliga filmer :emo-thumb
5 augusti, 2006 at 00:43 #956065Anonym anvandareMemberHaha, snyggt smajl av emma där :p
5 augusti, 2006 at 06:58 #956066Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:men nog har jag iaf lite bättre definition på armarna i dagens läge? , årsmodell 2003:Klart det syns en förändring, superbra jobbat. Kul för mig att se
kort från när ni biffiga var nybörjare… Det ger motivation att nog jag också kan
bli biffig en vacker dag.OT: känns lite pinsamt att erkänna men jag drömde om dig och Linn förra
veckan 😮 . Stötte på er i ett omklädningsrum….Njut nu av helgen hos mamma!
Och lycka till med dietandet när du kommer hem, jag är övertygad att
det kommer att gå som en dans. :dance:5 augusti, 2006 at 11:41 #956067Anonym anvandareMemberHärligt att se att du fått såna fina resultat!!!!
Videon var kul att se & vad fin du var på bilden med din kompis;)Längtar att träffa dig i Göteborg..du har full support från mig:)
Vi håller tummar & tår för dig..jag & kattgänget:up:
Kramisar Maria5 augusti, 2006 at 17:12 #956068Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:
Jag ser verkligen fram emot att få träffa dej i Gbg och förhoppninsvis kommer jag ner och tränar posering med Annika någon gång (några gånger helst om jag får bestämma ) innan dec och då måste vi ses även då! Kram!
(-kompisen på bilden är min syster Emma *s*):emo-thumb du måste höra av dig när du kommer jag behöver också träna vi kan väl ses då!!! kram
6 augusti, 2006 at 02:08 #956069Anonym anvandareMemberHej Frida!
Ser att vi är ”teamkamrater”. Annika är otrolig på att peppa.
Ville säga grymt bra jobbat!! Ser bra ut. Lycka till i december. Håller tummarna!6 augusti, 2006 at 13:09 #956070Anonym anvandareMemberhur går dieten Frida?
6 augusti, 2006 at 15:15 #956071Anonym anvandareMember”Det är så dålig musik på gymmet när Frida inte är här” hälsar kunderna… (Vi andra har ingen musiksmak)
Saknar dig
K O M H E M [/b]
6 augusti, 2006 at 17:30 #956072Anonym anvandareMemberJa, en del har ingenting emot lite OT i sina dagböcker och en del har det.
Hihi, ja jag förstår att det är Linn du syftar på. Ni verkar ha det helt underbart kul ihop!! Vad roligt att hittat en själsfrände.
Btw: Hur länge har du kunnat göra chins?! Kunde du göra det -03 då bilden är ifrån? Undrar eftersom jag själv strävar efter att kunna det. Jag klarar bara av att göra 6-8 st med 4 i en sån där chinmaskin med hjälp. Vet inte vad 4 står för riktigt..Är det 40kg hjälp måntro? I så fall har jag låång väg kvar. Men antar att det är mycket teknik som jag saknar med. När du gör dem ser det iaf fantastiskt lätt ut!! Vill också en dag!!
Kram på dig!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.