December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 704 total)
  • Author
    ~Frida~ wrote:

Ja, jag hade ju givevis tänkt snika sovplats hos dej Puccis ;)

yes please do so always welcome :p d ska bli skoj kommer du snart tror du?
    Tänkt själv träffa annika snart…
    kram

Gillar dina videos Frida!!:worship: :fun:

ganska meningslöst inlägg, men; kör hårt! :)

Kollade precis in dina filmer, och WOW :up: Du är grymt stark tjejen!!! Verkligen inspirerande! Blev genast sugen på att träna TUNGT :nod Ska allt hinna bygga på mig liiite till innan december!

Kör hårt med träning och diet! Det kommer bli bra det här :emo-thumb

Har följt dig, men inte skrivit nåt innan. Är superimpad av din styrka och vilja. Jag har också jobbat på gym och blev nojig ibland när jag inte hann eller kunde träna och bara fick titta på alla andra som gjorde det.

Kämpa på! Ser fram emot att se dig på FF!

:up:

~Frida~ wrote:
    Skönt! På banan igen! Det var som min älskade sambo sa ”-äh lite träning så lägger sej psyket igen” Och Lizard hjälpte oxå som vanligt, vi körde bröst idag. Plus att jag lyckades skrapa ihop 50 min Cardio. Ska försöka palla cardio två gånger om dagen nu har jag tänkt och inte sänka dagliga intaget allt för kraftigt….

Vägde 67.4 idag ;) Men som sagt -På banan igen Tur att mina svackor inte är så vidare långa ;)

… och du hör hemma ”på banan”. Cardio 2ggr om dagen redan?

Hej Frida,[/b]

Gott att se att du är motiverad och kämpar på :) Det är bara hårt arbete som gäller[/b] :emo-thumb

Skönt att höra att det känns bättre. Kanske nån ny träningsfilm igen snart då? Min avatar…hon ligger o snusar här bredvid, trött o nöjd efter morgonpromenaden. Tur att de finns, våra bästa vänner! ;)

~Frida~ wrote:

Anna: Din avatar= ;) Nu är det bestämt: jag SKA ha en boxer!!!!

Hehe, men det har vi ju redan bestämt att du får boxer av mig så får jag en sphynx av dig..perfa jö.
    Hoppas att du hittar tillbaka riktigt ordentligt till din motivation nu å kör järnet igen. Annars kan du få lite av min. Har gått grymt bra denna veckan nämligen. Det är underbart me träning.
    Ta hand om dig
    Anna Andersson

Tittade igenom dina videos nu,WOW,du ÄR stark:P
    Kör på nu,kommer att bli riktigt bra det här!

~Frida~ wrote:
    Ja absolut!! Fast nu har ju Spikens kulor rykt :( Fast det ger mej ju ett utomordentligt argument till att köpa denna ängel (för att Anna A ska få en kisseunge en vacker dag :| )
    Ja, ge mej gärna lite av din motivation!!! KRAM

Kan du tajma det tills om ca 2,5år när plugget är klart och det blir dags att köp hus, då kan han här hemma inte gnälla på platsbrist.

Kollade in ryggfilmen inför passet i morgon. Försökte hitta några tips så jag kan få mina chins att kännas sådär lätta som dina ser ut att va för dig. Kul att se både dig o Linn på tricepsfilmen förresten. You rock!! :nod

Se nu till att videokameran åker med :up: :up:

Och rocka ordentligt!!!!

~Frida~ wrote:
    Ja, det känner jag faktiskt nu att jag gör! 😮
    Två ggr iaf nu till en början så jag ser att det händer ngt… Men idag tex skulle jag köra förbränning innan frulle men jag är SÅ hungrig på morgonen så jag pallar inte det. Det blir käk och sen kondis, jobb och sen styrka+kondis och ev en kvällsprom med Linnski efter att jag: STYLAT om henne! Det ska bli SÅ kul att plåga henne med pincett och hårfärg :|

Va är det för kondis du kör efter frulle? Jävla massa kondis 2 + 1 promenad?

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.