December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 704 total)
  • Author

ironi?? undrade bara om dieten gick bra…

nu får du slänga upp filmen snart!

[youtube=jGCYrKGgT3A]

Filmen talar för sig själv.
    Jag kom inte med för att det är färgfilm. Jag har haft det problemet sedan skolfoto-tiden…

Lizard

..och du ska sova….(och ge fasen i mina pinnar och pinaler)

Gå och lägg sig. Imorgon är det som hindrar tröjan från att halka av som gäller – Axlar. :nod

Sten tuff film, mer sånt:up:

Va nu da :what: Ligger inte du och sover sott? Huvudet pa kudden BUMS!

Snart fem pa eftermiddagen har borta – vi ar nio timmar efter er i Stockholm. Ar det hungern som haller dig vaken alltsa….du har val sakert testat men svep ett stort glas vatten det kanske hjalper liiite i alla fall. Skulle ju vilja rekommendera lite varm mjolk (mammas dunderkur) men det ingar val inte i dieten.

Hoppas du kan somna snart vannen :sleepy:

Du är GRYM Frida!!
    Angående sömnproblem, du kanske redan har läst det inlägget, men Grandmaster tipsade i LiMis defftråd om att man kan spara lite kolhydrater under dagen och äta lite strax innan läggdags, t.ex. ett äpple eftersom kolhydrater har en sövande effekt.
    Jag har testat det tipset och jag kan lova att det är klockrent! Jag sover som en bebis:lazy:

Riktigt fina marklyft. Och formen ser ju (för?) ruggigt bra ut för att du ska tävla i december.

Jay wrote:
    Riktigt fina marklyft. Och formen ser ju (för?) ruggigt bra ut för att du ska tävla i december.

Stångroddarna är ju dock fortfarande paradnumret:emo-thumb

Diggar dina filmer!!! :up:
    Vill också köra tunga ryggpass!
    Har en massa låsningar i ryggen som gör sig till känna hela tiden, men idag ska jag till massören så jag hoppas att de ska försvinna :devil:

Rocka vidare! 8)

Observera att det är tredje gången som Frida kör marklyft.

Lina: Det var just av de skälen som du anger som Frida och jag började träna tillsammans. Finns vägar ur allt.

Lizard

;) Tack för nya looken!! jag börjar gilla den ;)

Tack för inspirationen. Kan bli ett bra ryggpass ikväll.

Snyggt jobbat med Linn, ny karriär kanske? :up:

ja fler filmer tack ;)

ja fler filmer tack ;)

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.