December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 704 total)
  • Author

ja fler filmer tack ;)

ehh, varför detta sjuka böj på stångroddarna ? Finns säkert en anledning till det men jag förstår då inte =)

nu har jag en bild till och med :emo-thumb

Frida :up:

tycker marklyften är snygga.
    Stångroddarna är kanon men mark är svårt.

Stefanh:
    [img=http://ha1.seikyou.ne.jp/home/Oe/rowing.JPG]Du ror som du brukar, fast framåtlutad. Prova att ro en båt med kraft och låsa ryggen samtidigt. Enda skillnaden här är att man inte ger full kraft med benen som i riktig rodd. Ro uppför ett vattenfall.
    Hänget i botten släpper ut skuldrorna ur läge och sträcker latsen.

Lizard

~Frida~ wrote:
    ;)

Såja, upp & hoppa….in i duschen…arbetsintervjuer från 7-19 väntar idag :up: :)

Jag tar vilodag från träninigen idag, tror jag kommer vara rätt mosig efter dagens aktiviteter….och det lär nog bli en, två elfton koppar kaffe för att kompensera den sömnlösa natten….

Lycka till med dagen och intervjuerna[/b] :friends:

(Läste någonstans i tråden att du skulle till Göteborg för poseringsträning. Kanske finns det lite tid över för att träffas och säga hej?)

~Frida~ wrote:
    Vad fint du ritar :emo-thumb
    Fullutsträckning=Skööööönt, pröva själv får du se, och det underbara med stångroddarna är just ”schhvunget” upp!

aight, jaja då vet jag =)

Lizard wrote:
    Stefanh:
    [img=http://ha1.seikyou.ne.jp/home/Oe/rowing.JPG]Du ror som du brukar, fast framåtlutad. Prova att ro en båt med kraft och låsa ryggen samtidigt. Enda skillnaden här är att man inte ger full kraft med benen som i riktig rodd. Ro uppför ett vattenfall.
    Hänget i botten släpper ut skuldrorna ur läge och sträcker latsen.

Lizard

Ja förvisso men ro-en-båt stuket är väl mer en sittande rodd grej än stångrodd ? men jag kanske borde prova på stången också

~Frida~ wrote:
    Emelie: :D
    Nä jag kan inte minnas att jag gjorde chins då jag var räka…kanske en halv med omvänd handfattning. Men det bör tas hänsyn till att jag var ruggigt katabolisk på den tiden…det slossnar snart för dej med!! Tyvärr har jag ingen aning vad ”din” 4 står för. Vi har kg utsatta på vår. KRAM (behöver jag säga att jag VILL HA OT: i MIN dagbok????)

Vad menar du med att du var ruggigt katabolisk när du var räka? Hur kommer det sig att du var det? Körde ett grymt ryggpass i veckan. 8) Klarade av att köra 3 set med 4 reps på ’min 3a’ denna gång. Snart så!! :P
    Hoppas du får bukt på sömnen så att du får den vila du behöver med din tunga träning,+ diet. :) Kram kram (nej, du behöver verkligen inte nämna att du vill ha OT i din dagbok!)

~Frida~ wrote:
    ätstörningar…[/b]

Ajajaj, ja det är inte roligt det. Har själv inte haft det, men en av mina bästa vänner. Bra att du kommit på andra tankar och lever ett sunt liv nu Frida. :)

Fortsätt rocka!! :buttrock:

Aaa.. Du laddar massor med stuff i endorfindepåerna – blir success i nästa träningspass..
    Ha det jättebäst – du förtjänar det, Frida.
    :nod

Inspirerande filmer må jag säga! Lycka till i december!

Innan du läser min journal inatt… vill jag bara säga en sak. Vad jag än beslutar mig för, kommer det inte påverka din tävling, annat än positivt! Du får en coach ;)
    DIN satsning är MIN satsning. Vi gör det här tillsammans, glöm aldrig bort det.
    Jag vet att du vill att jag ska tävla (och att jag vill det själv) men det är ett lika stort nöje att coacha en sån hårding som dig! ;)

Hoppas du haft kul på Reaggen (kan inte ens stava till det) så ses vi på gymmet imorrn om du pallar köra Axlar eller Rygg med mig?
    Annars på måndag men den 17-åriga killen som jag tagit under mina instruktörsvingar ;)

PUSS & KRAM chefen

ps. vi har skött oss jättebra när du varit borta

…jaha…?!
    Så nu kommer Frida hem lagom till detox och har förätit sig på Ben&Jerry’s….?
    :nono:
    Dina brallor är både tvättade och torkade för övrigt. :D

Lizard

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.