December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 704 total)
  • Author

Frida, gårdagen har ingen betydelse om du gjort något sub-optimalt mer än att fortsätta kämpa hårt! :)

Nu får du LYSSNA på Anthony Robbins och Wayne Dyer igen ;) repetition is the mother of all skills!

Du har potential utöver vanligt mänskligt medvetande :)

Vill bara säga att jag håller med Cerberus! Sen tror jag att det är lättast om man har EN person som lägger upp diet och som man litar på. Att ha journal på nätet innebär ju att man blottar sig själv, syftet är att få stöd ibland och bli ifrågasatt och få tips och hjälp ibland och då får man stå ut med sådana här situationer även om det inte är optimalt rent mentalt, kan jag tänka. En banan mer eller mindre under din första dietdag har absolut ingen betydelse, dina förutsättningar är BRA så nu KÖR VI!

Frida.

Eftersom du nu bestämde dig för Linn som dietcoach är det bara att till 100% följa hennes råd. Vill du minska förvirringen som det innebär att få massa synpunkter från andra så är det bästa att sluta skriva vad man äter öppet på forumet.

För din skull bör även Lizard acceptera att Linn styr din kost och inte lägga sig i mer beträffande kosten. Detta för att du ska kunna känna dig lugn och trygg i den fortsatta dieten. Lizard sköter ju din träning, och det verkar ju fungera alldeles ypperligt.

Rock on.

vi är många som är envisa…
    och alla skriver inte för att bli omtyckta, utan för att förmedla en åsikt.
    jag skriver sällan något till en person (chat), bättre att förmedla något som många kan känna igen sig i! :ike:

angående hjälp med dieten; så kan man pröva sig framåt i början, men har man mer än en person som man lyssnar på närmare tävling, så blir det väldigt snurrigt. (det är alltid många som vill hjälpa och som vet bäst)[/b] :|

ps. det som skrivs är inte lag, utan enbart tips på vägen![/b] :D :emo-thumb

Frida: lyssna bara på Linn så kommer de bli jättebra är jag säker på blir aldrig bra när man lyssnar för på många då blir huvudet helt :|

Nää nu tror jag det är dax för en till film?:p

Frida, Mats har en poäng där. Skriv inte ner hur du äter under dagarna, inte i journalen.

Om du känner att du behöver skriva ner för att komma ihåg när du ätit, vad du ätit osv, skriv i ett anteckningblock. Förstår att du har endel att tänka på med jobbet iom nyanställningar mm (inga lätta saker) och då kan det kanske vara skönt att ha stenkoll genom att anteckna. (Så känner även jag när jag har mycket omkring mig.) Som sagt, det är mest för din egen skull.

Nu lever jag själv inte som jag lär kanske.. MEN under första tävlingsdieten är man ganska lättpåverkad och utan klara direktiv (hjälp från flera håll) blir man lätt förvirrad.

Så länge du ser till att äta det som ingår i dieten och med jämna mellanrum (varannan till var tredje timme) så kommer det bli kanon. Kör på bruden! :emo-thumb

/el coach

mr_beginner wrote:
    f*n måste ju nästan duscha efter att läst era träningsjournaler:p

IIIUUUUUUUEEEE! ;)

Hellu.. var är du?
    Sakna dig på gymmet… Har dagen gått bra?

Jobb jobb jobb.. stackars chefen så mycket att göra :(
    Allt lugnt med dieten?

Fill me in bums du kommer hem!

det finns lika många dieter o ”teorier” , mer eller mindre hemmagjorda, som det finns tävlande!

om upplägger funkar för dig lär du snart se frida, o skit i vad alla andrs tycker så länge. det kostar mycket energi som bara gör dig trött att behöva gå o fundera, analyser ogrubbla om du gör rätt eller inte.

det som funkar på en funkar kanske inte på någon annan.

huvudsaken är att man ligger på ett energiunderskott o har en hyfsad sammansättning så brukar det gå bra! :)

~Frida~ wrote:
    Tack Maria! & lycka till själv. Jag har nog missat när du ska tävla? I dec oxå?
    Jag hör av mej om jag behöver hjälp men Linn hjälper mej för fullt just nu :nod:

Först å främst är det SM som gäller, sedan kör jag på så mycket det går.
    Med hänsyn till familj(har ju 3 barn plus 2 bonus), jobb mm.

Ha de så gott.// Maria

Jag kommer runt 16 och kör ben.

Tar du fram hammaren är du snäll? :)

~Frida~ wrote:
    Haha jag ska hamra dej på knäskålen :p
    Annars ska Lizard köra ben idag fall du vill köra med honom kl 18 (jag ska kö´rygg)

Jag kommer nog närmare 16.30, måste hinna käka en gång till (sen frukost du vet ;)) Kör gärna innan allt folk droppar in, vill inte riskera att allt e upptaget (gillar friviksmaskinerna bäst!) Sen kan man stå på trappmaskinen och svettas och vara lite social efteråt, fast det vettu fan om man orkar prata på den.. jag hade iaf fullt sjå att skriva träningschema samtidigt som jag trampa :|

;) Du.. vet du hur mycket MAT, PROTEIN & TILLSKOTT man får för 18000:- :|

I din profil så har du ju grym form…. vilka magmuskler….
    Du är en inspiration för riktiga nybörjartjejer som jag!!!!!!!:emo-thumb 😮

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.