December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 704 total)
  • Author

Aj då, inte roligt med ont i ryggen! Vill inte ha några
    skador nu Frida! Skönt att du fick bra kontakt med
    musklerna i dagens pass! Se till att sova riktigt gott
    nu när du ska upp tidigt imorgon!
    Hoppas att det ordnar sig med ryggen och att
    kroppen känns kanon på nästa träningspass!

~[/b] Kör hårt!!! ~[/b]
    :yahoo:

Frida-Mari wrote:
    Ja han är ledig ;) Om vi tar en prom oxå :p 5 riskakor????????? Hur ska jag få i mej det?? Jaja det är väl bara att kämpa! Tack Bossen. Du regerar!!

Oj ursäkta.. jag menade såklart om naprapaten var ledig ”efter promenaden på torsdag” ;)

Angående riskakorna, så äter jag dem efter träningen under dieten. Det finns massor av andra alternativ och mycket lättare att få i sig när man inte ligger så lågt på kalorier! :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    //Frida a k a ”Släta sälen” :(

Gimme a break. ;)

[img=http://floatingsignifier.boudist.com/archives/you%20rock%20you%20rule.jpg]

Grymt snygg kropp, ser inte direkt ut som en slät säl tycker jag… Gillade din top var kan man hitta den? 8)

Hörru! Upp med humöret nu tjejen!!
    (Jävla messenger, den bara dog..![/b] 👿 )

Vi ska träna, äta, posera, promenera (you name it!!)
    Ska ju bygga mera biff på dig!!

I´m with you all the way…. don´t you forget it!
    Och det innebär att jag kommer vara på dig som en hök om du inte sköter mat och träning! ;)

Hey, what are friends for..

Men det förutsätter att jag får vara hemma hos er, få behandlingar, kolla på TV och käka bars ;) Och att du rensar garderoben fler gånger :p

Nä men SERIÖST, vi är av samma skrot och korn. Och jag gillar dig! :emo-thumb

Det där med ”slät som en säl” och ”svårt att få i sig 5 riskakor efter träning” har jag svårt att förstå:| Om 5 månader ska vi stå bredvid varann, ska bli kul!

Frida-Mari wrote:
    Jag var in till stan efter jobbet & tog tygprover t tävlingsdräkter (Tack Dessan för råd & sällis!!!) När jag kom hem igen kände jag att energin var på minus tio och ryggen klagade högljutt så jag beslutade att vila idag.
    Fel beslut:

kuul att följa med o kolla tyger! ser fram emot att se hur baddräkten ser ut sen, kommer bli såå snygg! ;) kanske får man vara med o kolla ett par skor sen? :| eftersom jag är så sugen på att kolla egna tyger o skor till mig själv men inte ska tävla än så får det gå ut över dig! =)

.. och nej! du är inte slät som en säl, såg dig senast idag i bikini, folk på stranden kommer få komplex! :D

Frida-Mari wrote:

Haha vad gullig du är…vi har fotat lite nu,men med blixt (-den slätar ut säger Elfwing) & min posering är rå-taskig men jag tänker som så att det kan vara bra att lägga ut dem för min egen skull!!! Så jag kan gå tillbaka och jämföra sen när jag är SKITABRA!!!!

jaja, förfan! släng upp dom bara! jo jag vet, blixt är sämst :nono:
    meeen, som vi sa. vi tar lite kort sen när du är i topp form. jo, alltid bra att ha bilder att gå tillbaka till, och eftersom du tycker att du är så ”tjock”:| så kommer du antagligen glädjas ganska mycket åt dina kommande resultat! :up:

Riktigt bra bröst och rygg gumman!! Tror stenhårt på dig!! Det kommer bli så bra det här! Kämpa på nu!! Kraaam

Hamnar du i mellanklassen? Blir det 3 klasser på FF?
    Haha vad kul att du blev inspirerad till att posa:D Det blir bra det här Frida! Har du ngn bild framifrån också?

Frida-Mari wrote:
    Haha näää den vågar jag verkligen inte lägga upp -jag drar bak & upp axlarna samt putar sjukt med magen :D Men jag ska träna varje dag sen smyger jag in posebilder lite då och då har jag tänkt. Jag har redan varit på väg att radera dessa bilder flera gånger nu MEN de SKA vara kvar så jag kan jämföra sen…och förhoppningsvis kan jag kanse ta en sväng till Nynäs så kan Dessan ta bilder med bättre kvalitet på mej senare ;)
    Jag trodde de var de nya reglerna som gäller men det kanske är för få tävlanden? Jag tror jag är 166 och då hamnar jag i mitten men Dessan trodde jag var lika lång som henne och hon är 169-170…jag måste nog gå och mäta mej..isåf har jag vuxit efter 25 års ålder..det känns ju lite konstigt ;)
    ps. Ja du inspirerar

Ok, vi fick ju se din kille framifrån istället:p

Har faktiskt ingen koll på hur många klasser det blir, vet bara att förra året var det bara 2 klasser och det var en jädrans massa tjejer i långa klassen

Snyggt Frida! kikar förbi lite då och då vettu kram

Så tog hon mod till sig ;)

Bra bröst (syns att du är stark där) .. och ryggen den finns där den oxå!

Kör hårt idag, för det ska jag!! :bb2:
    SES IKVÄLL. Kram på dej!

verkligen bra bröst!!… kommer gå jättebra för dig!!!:emo-thumb :p

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.