December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 704 total)
  • Author

Som sagt du ar i borjan pa din diet Frida och tank pa att det kommer att se battre ut for varje vecka hadanefter :P Du har ocksa ett ruskigt bra utgangslage sa sluta upp med att se spoken i spegel for du ser jattebra ut!

Tjena Frida!
    Det här är första ggn jag skriver till dig fast jag har följt dig ett tag, dag för dag!:)
    Tycker att du har en enorm bra fysik och dessutom skitsnygg;)
    Kommer att gå kanon bra för dig. Om jag har förstått rätt ska du tävla i gbg, Lucia p, BF +164
    Nu undrar jag var och hur man kan köpa bikini och annat tillbehör till tävlingen:what: ? Du har nog sytt dina men undrar om du har nåt tips…
    Tack för hjälpen och lycka till!
    Det här fixar du galant:emo-thumb

”Tack för idag

slut för idag

vi ses på måndag

ha det så bra”

;)

:up: Du är verkligen i bra form redan nu!! Inte kommer du ha mycket att oroa dig för kommande månaderna, detta kommer bli jättebra Frida. du har ju mycket hjälp runt omkring dig också!
    Nu kör vi så det ryker!

Haha, vet du vad? Jag råkade dammsuga cardion :p men nu har jag dammsugit resten oxå. Och tömt solarierna på poletter :emo-thumb

Ses snart chefen

Ser ut att ligga bra till så här långt innan med hårdheten :emo-thumb Nu när jag ändå skriver måste jag säga att dina katter ser ut som aliens :D

Skoj idé med träningsfilmerna! Fler sådana!!

Har följt dig ett tag och ville bara önska lycka till med diet o tävling! Och det är verkligen smart att hålla sig till en kunskapskälla, allt blir lätt ett enda virrvarr annars! :|

Jag och Ville kollade på de nytagna bilderna idag, han tyckte du såg HÅRD ut! ;)

~Frida~ wrote:
    Jag vet inte hur mkt jag kommer hinna uppdatera denna journal och funderar på att lägga ner den och starta en ”filmtråd” istället

Bra idé! :up:

Vad tråkigt att du och Linn bestämt er för att lägga ner era journaler.
    Har vart väldigt kul att följa dem!
    Kommer sakna filmerna också (hoppas du kommer lägga ut nya i repan;) ) Efter att ha kollat på dem är man motiverad att köra ett riktigt hårt pass på gymmet!:P
    Ser fram emot att se er på scen! de kommer bli något utöver de vanliga!:emo-thumb :p
    Kramar//Ida

Håller med Ettan, men de ska bli kul att se dig (och Linn) på på FF. Lycka till med träning o diet!

Lycka till med tävlandet! Ser fram emot filmtråden! :emo-thumb

~Frida~ wrote:
    starta en ”filmtråd” istället :|

jag utgår ifrån att det innebär dagliga avsnittt! :D

Men hallååå ..du kan ju inte bara sluta nu .. Vem ska jag nu springa efter .. du var ju liksom den jag följde mest här inne (fastän jag inte vart här mer än 2 dagar – men ändå) Var hittar jag träningsfilmerna? De måste ju bara ses!! Lycka till med Tävling och diet – det fixar du lätt!

Håller med föregående talare!! Kommer att sakna din träningsdagbok tjejen. Hoppas allt känns bra med dieten och allt. Du och Linn kommer att rocka järnet på scenen i december!! :buttrock: Sköt om dig!

Kram kram[/b]

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.