December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 704 total)
  • Author

Nu har du och Hanne så mycket tyger att ni snart kan öppna sybutik :D Lycka till med ryggen nu!

~Frida~ wrote:
    Tack Emelie, du är så söt ;)
    Jag har varit till läkare men han tyckte att jag skulle börja träna 8) När jag sa att jag tränade redan rekommenderade han smärtlindring och vila. Visserligen bokade vi en tid imorgon men jag känner nog att jag hellre går till en duktig naprapat.

Såg han inte att du tränade? Kände han inte på ryggen? Han borde sett att du har en del muskler allaredan, du är ju inte direkt tanig, liksom! Upprörande!

Fed up wrote:
    Såg han inte att du tränade? Kände han inte på ryggen? Han borde sett att du har en del muskler allaredan, du är ju inte direkt tanig, liksom! Upprörande!

Hahaha!! Jadu, den där läkaren skulle bara veta vilket styrkeknippe Frida är. :bb: Den person som inte ser att Frida redan tränar kan inte ha alla hästar hemma när det gäller att känna igen muskler. :D

Vad sa jag om läkare Frida..? Drar ej alla över en kam men duktiga sjukgymnaster eller naprater brukar komma med bättre tips och förklaringar än att bara vila, dricka vatten och ta värkmedicin

Grattis [/b]:D Jag anade att det var något sånt efter att ha läst två inlägg upp. Må ni ha en mysig kväll o en massa ;)

Grattis på er:emo-thumb

Grattis Frida!!!!

grattis =)

Grattis grattis grattis!;) och stor kram krya på dig frida var rädd om dig!

grattis, grattis

grattis![/b]

Grattis

Grattis Frida!!!![/b]
    Vad kul för er! Lycka till med allt i livet!!

;)

GRATTIS MAGNUS![/b]

Lizard

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.